Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης

Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου “Οργάνωσης Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις”
Άρθρο 08: Το άρθρο 56 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Υπαλληλικός Κώδικας, ν. 3528/2007, ΦΕΚ 26/Α΄) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
 
some_text
some_text
some_text Πίσω στα άρθρα
Γεώργιος Π
Έχω την αίσθηση διαβάζοντας το άρθρο ότι ο νομοθέτης μάλλον δεν ξέρει τι σημαίνει Εθνικό Σύστημα Υγείας ? Μπορούμε επιτέλους σε αυτήν την χώρα να μην πηγαίνουμε από την μία άκρη στην άλλη αλλά να βρούμε τη περιβόητη αίσθηση του μέτρου ?
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/minreform/?c=2519
 
 
ΚΑΤΙΑ
Γνωρίζετε ότι με τον ΕΟΠΥΥ η επιβάρυνση του ασθενούς για συνταγογράφηση είναι 10-20 € ανά μήνα? Πόσο μάλον για κατ’ οίκον επίσκεψη! Με την κατάργηση του 0% για χρόνια νοσήματα η προσωπική μου επιβάρυνση είναι περί τα 20€ το μήνα?Γνωρίζετε τις πραγματικές συνθήκες στις οποίες διαβιώνει η κοινωνία?
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/minreform/?c=2938
 
 
ΕΛΙΣΑΒΕΤ Π.
Στην παράγραφο 3γ, 3δ πρέπει οπωσδήποτε να προβλέπεται νοσηλεία καιχειρουργική επέμβαση και σε ιδιωτικη κλινική.
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/minreform/?c=2903
 
 
ΝΑΚΟΥ ΜΑΡΙΝΑ
Θεωρώ ότι η παρ.3 του άρθρου 56 είναι απαράδεκτη και καταστροφική για τους υπαλληλους με προβλήματα υγείας.Πιστεύω ότι δεν πρέπει να περικόπτονται οι αποδοχές των υπαλλήλων που τυγχάνει να αρρωστήσουν πέραν το προβλεπόμενου ορίου. Είναι άδικο.Ο ασθενής πρέπει να προστατεύεται απο την νομοθεσία και όχι να τιμωρείται επειδή αρρώστησε.Για τις περιπώσεις 3β, 3γ, και 3δ να γίνεται δεκτή και γνωμάτευση Δ/ντη Ιδιωτικού Νοσοκομείου ή να υπάρχει ενναλκτικά και η δυνατότητα προσκόμισης γμωμάτευσης από αρμόδια υγειονομική επιτροπή.Το ΕΣΥ έχει τεράστια προβλήματα και με τις αλλαγές στις ανναρωτικές των δημοσίων υπαλλήλων θα επιφορτιστεί με επιπλέον δουλειά.
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/minreform/?c=2797
 
 
Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
Άρθρο 8: Με αυτό το άρθρο αντικαθίσταται το άρθρο 56 του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων. Στην παρ. 8 του υπό αντικατάσταση άρθρου αναφέρεται: 8. Μετά τη λήξη του ανωτάτου χρονικού ορίου αναρρωτικής άδειας η υπηρεσία ή ο υπάλληλος μετά από αίτησή του, μπορούν να απευθύνονται, εφόσον κρίνεται σκόπιμο, στην αρμόδια ειδική υγειονομική επιτροπή για γνωμοδότηση περί του ιασίμου ή μη της νόσου. Στη δεύτερη περίπτωση και αφού η γνωμάτευση γίνει οριστική , ο υπάλληλος απολύεται κατά τα οριζόμενο στο άρθρο 153. Πριν τοποθετηθούμε επί του ανωτέρω εδαφίου παραθέτουμε το άρθρο 153 του ν. 3528/2007 του οποίου ζητούμε την τροποποίηση ή και κατάργησή του. Άρθρο 153: Απόλυση για σωματική ή πνευματική ανικανότητα 1. Ο υπάλληλος απολύεται ύστερα από απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, αν διαπιστωθεί σωματική ή πνευματική ανικανότητα, σύμφωνα με τα άρθρα 100, 165 και 167 του παρόντος. Δεν απολύεται ο υπάλληλος αν η ανικανότητά του επιτρέπει την άσκηση άλλων καθηκόντων. 2. Ο υπάλληλος που απολύεται σύμφωνα με την παρ. 1 του παρόντος άρθρου αναδιορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 21 του παρόντος Κώδικα. Ζητούμε καταρχήν την κατάργηση του άρθρου 153 καθώς και κάθε ανάλογης διάταξης που εμπεριέχεται στο παρόντα νόμο (π.χ παρ. 10 του άρθρου 8 του παρόντος νόμου) και στον Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων (π.χ. άρθρο 165 «Υγειονομικές Επιτροπές» παρ. 2 περ. β. όπως αντικαθίσταται με το άρθο 10 του παρόντος ν/σ ) και αναφέρεται στην απόλυση υπαλλήλου λόγω σωματικής και πνευματικής ανικανότητας. Αυτές οι διατάξεις έρχονται σε αντίθεση με : • Τη Διεθνή Σύμβαση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία η οποία κυρώθηκε από τη Βουλή των Ελλήνων με την ψήφιση του ν. 4074/2012 και τις προσπάθειες εφαρμογής του κοινωνικού μοντέλου της αναπηρίας στη χώρα μας, μέσω των οποίων προωθείται η ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην εργασία.• Το Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης – 2000 και συγκεκριμένα με το άρθρο 26 «Ένταξη των ατόμων με αναπηρίες» του «Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης», ο οποίος ανακηρύχτηκε στις 7 Δεκεμβρίου του 2000 στη Νίκαια από το Συμβούλιο, το Κοινοβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «Η Ένωση αναγνωρίζει και σέβεται το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρίες να επωφελούνται μέτρων που θα τους εξασφαλίζουν την αυτονομία, την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή στον κοινοτικό βίο». Επιπρόσθετα, αναφέρουμε και το άρθρο 21 παρ. 1 του Χάρτη όπου προβλέπεται η απαγόρευση όλων των μορφών διάκρισης.• Την ευρωπαϊκή οδηγία 2000/78/Εκ του Συμβουλίου της 27ης Νοεμβρίου 2000 για την ίση μεταχείριση στην απασχόληση όπως έχει ενσωματωθεί στο ν. 3304/2005: Ειδικότερα διατάξεις που αναφέρονται στην απόλυση λόγω σωματικής ή πνευματικής ανικανότητας έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με τον ανωτέρω νόμο. Σχόλιο: Αξίζει να επισημανθεί ότι η προστασία του ν.3304/2005 περιλαμβάνει και την απόλυση ή δυσμενή, εν γένει, μεταχείριση προσώπου, η οποία εκδηλώνεται ως αντίμετρο σε καταγγελία ή αίτημα παροχής έννομης προστασίας, για τη διασφάλιση τήρησης της αρχής της ίσης μεταχείρισης (παρ.2, άρθρο 13). Επομένως, και βάσει των ανωτέρω, ο Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων θα πρέπει να λάβει υπόψη του την νέα κοινωνική προσέγγιση της αναπηρίας και να καταργήσει διατάξεις μέσω των οποίων γίνεται ευθεία αναφορά σε απόλυση λόγω σωματικής ή πνευματικής ανικανότητας. Τέτοιου είδους διατάξεις επιστρέφουν τη χώρα χρόνια πίσω στο αναχρονιστικό ιατρικό μοντέλο της αναπηρίας.
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/minreform/?c=3000