Τουριστικά πλοία

Δημόσια διαβούλευση στο σχέδιο νόμου με τίτλο «Τουριστικά Πλοία και άλλες διατάξεις».
Άρθρο 4: Ναυλοσύμφωνο
 
some_text
some_text
some_text Πίσω στα άρθρα
Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης
Στο άρθρο 4 παράγραφος 1 αναφέρεται: «Η σύμβαση ολικής ναύλωσης έχει ως αντικείμενο τη χρήση του επαγγελματικού πλοίου αναψυχής μόνο για την εκτέλεση ταξιδιού αναψυχής αποκλειόμενης της ναύλωσής του για άλλο σκοπό που ρυθμίζεται από άλλες διατάξεις του παρόντος νόμου, όπως άθληση, εκπαιδευτικά ταξίδια, συμμετοχή σε αγώνες, εκτέλεση θαλασσίων εκδρομών». Παρατηρούμε ότι προστίθεται πέραν των περιορισμών που αναφέρονται στο άρθρο 1 και η απαγόρευση ναύλωσης για εκτέλεση θαλασσίων εκδρομών. Δηλαδή η θαλάσσια εκδρομή δεν θεωρείται αναψυχή.
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/ythynal/?c=550
 
 
ΧΑΡΗΣ ΧΑΤΖΗΒΕΡΟΓΛΟΥ
Άρθρο 4, παρ.4 εδάφιο β ¨Επίσης υποχρεούται να επιδεικνύει στην αρμόδια Λιμενική Αρχή, κατά την λήψη της σχετικής άδειας απόπλου, ταυτότητα, διαβατήριο ή άλλο ικανό δημόσιο αποδεικτικό από το οποίο ναπιστοποιείται η ταυτοπροσωπία καθενός από τους επιβάτες. Αν κατά τη διάρκεια της ναύλωσης επέλθει μερική μεταβολή στην κατάσταση επιβαινόντων, ο πλοίαρχος ή ο κυβερνήτης υποβάλει για θεώρηση νέα κατάσταση στην αρμόδια Λιμενική Αρχή. Στην περίπτωση αυτή, τα αποδεικτικά της ταυτοπροσωπίας επιβατών θα προσκομίζονται κατά την θεώρηση της νέας κατάστασης επιβατών καθώς και σε κάθε μεταγενέστερη τροποποίησή της. Η ολική μεταβολή της κατάστασης επιβαινόντων απαγορεύεται και ισοδυναμεί με τερματισμό της τρέχουσας ναύλωσης.»Η διαδικασία απόπλου στα λιμεναρχεία είναι μία ιδιαιτερως χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία. Υπάρχουν λιμεναρχεία που ψάχνουν αφορμή να μην δώσουν απόπλου, απλώς και μόνο από ευθυνοφοβία. Πρακτικά αυτή διάταξη υποχρεώνει τον αλλοδαπό κυβερνήτη να προσκομίσει τα διαβατήρια των φίλων/συνταξιδιωτών του στο λιμεναρχείο. Αυτή η διαδικασία εκτός από εξευτελιστική για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα για τους εκναυλωτές χωρίς να έχει κανένα ορατό αποτέλεσμα για τη δημόσια τάξη. Περιττή γραφειοκρατία!!! Πρέπει να εξαληφθεί οπωσδήποτε.
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/ythynal/?c=537
 
 
ΕΝΩΣΗ ΜΑΡΙΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Αθήνα, 13 Μαΐου 2013ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΤου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Μαρινών ΕλλάδαςΜε αφορμή την πρόσφατη ανάρτηση προς διαβούλευση του Νομοσχεδίου “ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ” του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, η Ένωση Μαρινών Ελλάδας, εκφράζει την έντονη ανησυχία και διαμαρτυρία της, σχετικά με την προτεινόμενη εφαρμογή του «Τέλους Παραμονής και Πλόων (ΤΠΠ) ιδιωτικών σκαφών αναψυχής» η οποία εάν και εφόσον τελικώς εγκριθεί από το ελληνικό κοινοβούλιο, είναι βέβαιο ότι θα έχει άκρως δυσμενείς επιπτώσεις στο ήδη βεβαρυμμένο περιβάλλον του Θαλάσσιου Τουρισμού της χώρας μας.Λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη της χώρας για εισροή εσόδων και σε ένα περιβάλλον όπου:• το ΤΑΙΠΕΔ ανακοινώνει ιδιωτικοποιήσεις μαρινών και καταφυγίων τουριστικών σκαφών με σκοπό την αξιοποίησή τους,• οι περισσότερες μαρίνες της χώρας παρουσιάζουν τις χαμηλότερες πληρότητες της τελευταίας 10ετίας και αγωνιούν για τη βιωσιμότητά τους προσπαθώντας να αναχαιτίσουν τη φυγή των τουριστικών σκαφών,• η ανεργία μαστίζει τους επαγγελματίες του yachting όσο ποτέ άλλοτε,η Ένωση Μαρινών Ελλάδας θεωρεί εξαιρετικά άστοχη την ενέργεια του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου να προωθήσει το απαράδεκτο «Τέλος Παραμονής και Πλόων», ενέργεια, που αποτρέπει την έλευση ξένων σκαφών στην Ελλάδα και διώχνει και αυτά που επιλέγουν ακόμη τη χώρα μας ως τόπο μόνιμου ελλιμενισμού. Το αρμόδιο Υπουργείο, με το εν λόγω Νομοσχέδιο συμπεριλαμβάνει εκτός από το ΤΠΠ, πλήθος αναποτελεσματικών και γραφειοκρατικών διατάξεων που θα προκαλέσουν ανασφάλεια και αβεβαιότητα σε Έλληνες και αλλοδαπούς ιδιοκτήτες σκαφών. Η Ένωση Μαρινών Ελλάδας προτείνει, αντί για την πρόσκαιρη εισπρακτική πολιτική μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, να δοθούν ουσιαστικά κίνητρα που θα προσελκύσουν σκάφη στη χώρα μας και στις ελληνικές μαρίνες, όπως:- τη μείωση του συντελεστή ΦΠΑ ελλιμενισμού και παροχών (στην Τουρκία είναι μηδενικός),- την απελευθέρωση της δραστηριοποίησης του επαγγελματικού σκάφους ανεξαρτήτως σημαίας στους ελληνικούς λιμένες, και- τον εξορθολογισμό του αθέμιτου ανταγωνισμού που υφίστανται οι μαρίνες από τα Λιμενικά Ταμεία,Καλούμε το Υπουργείο Τουρισμού καθώς και όλους τους αρμόδιους φορείς δημόσιου ή ιδιωτικού χαρακτήρα που πασχίζουν για την τουριστική ανάταση της χώρας και την αναβάθμιση του Θαλάσσιου Τουρισμού στον τόπο μας, να πάρουν θέση και να συμβάλλουν ενεργά στην ανάκληση των σχετικών διατάξεων του Νομοσχεδίου, έτσι ώστε να αποτραπεί η εφαρμογή τους. ΕΜΑΕΗ Ένωση Μαρινών Ελλάδας η οποία αποτελείται σήμερα από 20 οργανωμένους τουριστικούς λιμένες με συνολικά 8.500 θέσεις ελλιμενισμού, ιδρύθηκε το 2010 με σκοπό την εκπροσώπηση των τουριστικών λιμένων της ελληνικής επικράτειας, την αναβάθμιση, ανάπτυξη και προβολή τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και τη μελέτη και επίλυση προβλημάτων που αφορούν στην εκμετάλλευση των τουριστικών λιμένων. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με:Κα Ελένη Ηλιοπούλου, Ένωση Μαρινών ΕλλάδαςΜαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό ΦάληροΤ: 210 9871000 e-mail:eiliopoulou@flisvosmarina.com
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/ythynal/?c=506
 
 
Χρηστης
Τα παραπανω σχολεια ειναι ουσιαστικοτατα. Ενω η προταση νομου περιεχει γενικοτερα σωστα μετρα , το μετρο ελεγχου της ταυτοπροσωπειας ειναι απλα καταστροφικο. Δεν προκεται απλα κανενας αλλοδαπος να δεχτει να φωτοτυπησουμε τα προσωπικα του δεδομενα και να τα κρατησουμε σε μορφη φωτοτυπιας. Αυτο το μετρο θα ειναι πηγη προβληματων και θα αντισταθμησει αρνητικα ολα τα αλλα καλα.Η προταση μου ειναι να παραμεινει το υπαρχον συστημα σχετικα με τα στοιχεια των επιβαινοντων η να γινεται ηλεκτρονικα μεσω site.Ακουστε τους επαγγελαμτίες και επιτελους ολοκληρωστε σωστα το κατα τ αλλα θετικο σχεδιο.Το εχουμε μεγαλη αναγκη!!!!
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/ythynal/?c=494
 
 
Βιντζηλαίος Φίλιππος
Απλοποιήστε με τον νόμο τις διαδικασίες απόπλου του κάθε σκάφους. Θεσπίστε ΤΗΝ ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ στην εννοια της αδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με ενιαίο αριθμό μητρωου το νουμερο του καθε σκάφους. Εκεί να βάλετε και ενα παράβολο για την ετήσια ανανέωση , που να περιλαμβάνει ακόμα και τα έξοδα που θα γίνουν για την διαδικτύωση των λιμεναρχείων.Την ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς να επιδεικνύουμε μαζι με αντίγραφο ηλεκτρονική κατάθεση του Ναυλοσυμφώνου που να υπάρχει στο διαδικτυο. Ουτε χαρτομάνι ουτε Πολλα παρα δωσε με τα Λιμενικά φυλάκια για τρίωρα. Αν πατε στην Ζεα , στο Καλαμακι κ.λ.π.βλέπετε λιμενοφυλακες που γκρινιαζουν γιατι αντι να κάνουν την δουλειά τους, ασχολούνται με χαρτία. Εχετε ρωτησει τους απλούς λιμενοφύλακες αν αυτη ειναι η δουλειά τους κι αν αυτοι εχουν εκπαιδευτει για γραμματείς? Επιτρέπεται λιμενοφύλακες να μην ξέρουν τουλάχιστον 2 γλώσσες και να μην εχουν στην στολή τους ενα σημαιάκι της γλώσσας που ξέρουν? ο συντάκτης μάλλον δεν εχει παει με σκάφος σε άλλα μερη του κόσμου, να δει πως συμπεριφέρονται και τι ρόλο παιζουν τα λιμενικά φυλακια. Για ποιόν λόγο τα λιμεναρχεία δεν δινουν απόπλου μετα τις 8 το βράδυ εφόσον τα σκάφη πληρουν τους νομους για νυκτερινους πλόες? Μου εχειτ υχει να ερθει καθυστερημένη πτήση, ναμην μου δινουν απόπλου. Με ποιό δικαίωμα, εφ όσον ειναι ανοικτά και εχει αξιωματικό υπηρεσίας?
Μεταφορά στην πηγή: http://www.opengov.gr/ythynal/?c=486