Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Κώστας Νικ….
Δε γνωρίζω για κάθε Οργανισμό τι έργο επιτελεί. Αυτό το γνωρίζει η επίσημη κρατική ηγεσία και γι΄αυτό δέχομαι τις προτάσεις της. Ο σχεδιασμός του Δημοσίου είναι το πρόβλημα. Το ιεραρχικό μοντέλο που χρόνια τώρα έχει υοθετιθεί και εφαρμόζεται μάλλον έχει παρακμάσει. Το νέο μοντέλο θα πρέπει να έχει συλλογική κατεύθυνση δηλαδή να δίδεται βάση στις ομάδες εργασίας μέσα στους χώρους δουλειάς. Να ξεκαθαριστούν οι αρμοδιότητες του κάθε φορέα και να μην υπάρχουν φορείς με τις ίδειες αρμοδιότητες. Η περιβόητη Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση να πάρει σάρκα και οστά.
 
 
Νίκος Σαρρής
Η υπαγωγή του ΕΚΚΕ, μαζί με άλλα τρία ερευνητικά κέντρα, σε ένα γενικό κατάλογο υπό συγχώνευση ή κατάργηση φορέων με ανομοιογενή χαρακτηριστικά που θα λειτουργήσει πιλοτικά και για περαιτέρω συγχωνεύσεις αποτελεί μια αιφνιδιαστική, βιαστική και ανορθολογική πολιτική που γίνεται κατά παρέκκλιση του ειδικού θεσμικού πλαισίου που διέπει την έρευνα. Τα ερευνητικά κέντρα είναι οι μόνοι δημόσιοι φορείς που αξιολογούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα από επιτροπές επιστημόνων διεθνούς κύρους, η δε εξέλιξη του ερευνητικού τους προσωπικού γίνεται με διαδικασίες ανάλογες των ΑΕΙ. Επιπλέον είναι οι πρώτοι και μοναδικοί ερευνητικοί φορείς που αναδιαρθρώθηκαν με την συγχώνευση των 56 ινστιτούτων τους σε 31 που πραγματοποιήθηκε με τον Ν. 4051/2012. Η σχεδιαζόμενη συγχώνευση του ΕΚΚΕ (ΝΠΔΔ) με το ΕΙΕ (ΝΠΙΔ) πέραν των υφισταμένων νομικών προβλημάτων που προκύπτουν λόγω του διαφορετικού νομικού καθεστώτος από το οποίο διέπονται, αναιρεί τη νομική φυσιογνωμία του φορέα που ο νομοθέτης έχει θεσμοθετήσει ως αυτοτελή και δημόσιο ( άρθρο 31 Ν. 1514/85) , ώστε να μπορεί να επιτελεί απρόσκοπτα την αποστολή του, που είναι η μελέτη της ελληνικής κοινωνίας με βάση τους κανόνες της επιστήμης. Επιπλέον η πολιτεία αποφασίζει να καταργήσει στην ουσία ένα θεσμό που αποτελεί τον εθνικό της σύμβουλο (άρθρο 2 Π.Δ. 342/86). Εγείρονται επιπλέον θέματα συνταγματικότητας αφού παραβιάζονται τα άρθρα 16 παρ.1 και 103 παρ.4 που αφορά την κατάργηση της μονιμότητας.Η αναδιάρθρωση του ερευνητικού ιστού πρέπει να προχωρήσει συντεταγμένα και με επιστημονικά κριτήρια, αφού προηγουμένως προηγηθεί αξιολόγηση όλων των ερευνητικών φορέων βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.Οι όποιες συγχωνεύσεις πρέπει να έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο και όχι προσχηματικό χαρακτήρα και να προκύπτει οικονομικό όφελος μέσω συνεργιών. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν υπό συγχώνευση φορείς διέπονται από το ίδιο νομικό καθεστώς και το ίδιο σύστημα διοίκησης/ παρακολούθησης έργων.Η καλύτερη λύση στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι άλλη από την απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου και την ενδεχόμενη ένταξή του σε ένα άλλο νομοθετικό πλαίσιο που θα αφορά συνολικά την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία του ερευνητικού ιστού της χώρας.Νίκος ΣαρρήςΕρευνητής ΕΚΚΕ
 
 
Λ.Δ.
η διαβουλευση οντως εχει κατι να προσφερει οταν αναφερονται γεγονοτα αλλά και ιδές και σκεψεις που δεν αποκρυπτουν την πραγματικοτητα.οι αρμοδιοι υπουργοι ξερουν τα κερδη ή ζημιες καθε οργανισμου. η λογικη λεει οτι οταν ποναει το κεφαλι δεν το κοβεις αλλά το θεραπευεις.πανω σε αυτο θα πρεπει να επικεντωθεί ολη η προσπαθεια ,ολα τα άλλα είναι εκ του περισσού. και φυσικα δεν ειναι σωστο την στιγμη αυτη να επικεντρωνομαστε στο ποιος ειναι ποιος καλος οργανισμος αλλά στο να μην γινει η συγχωνευση γιατι μονο κακο θα κανει, σε εμπορους, υπαλλήλους , αγοραστικο κοινο.δεν εξασφαλιζεται με τιποτα η ευημερια του νεου οργανισμου που θα προκυψει οταν υπαρχουν τοσες διαφορές και τοσο μεγαλη αποσταση….ειναι ανεφικτο πρεπει να γινει κατανοητο.ευχομαι να μη δικαιωθουν οι κασσανδρες αλλά το επομενο σταδιο θα είναι η ιδιωτικοποιηση ή ξεπουλημα υποδομων οπως εγραφη και οτι προκυψει ……