Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
Άρθρο 151: Μαζί με τις καταστάσεις θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό να στέλνουν και τις συμβάσεις μισθοδοσίας των καθηγητών που προσλαμβάνουν.. Π.Χ δεν μπορεί ένα φροντιστήριο να έχει καθηγητή με 2,55 ευρώ την ώρα και να χρεώνει τον μαθητή 12 ευρώ.. Για να ελέγξει το κράτος αυτήν την αισχροκέρδεια θα πρέπει να είναι υποχρεωτική η αναλυτική κατάσταση πληρωμής των καθηγητών.. Πόσοι και πόσα χρήματα πληρώνονται..ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
 
 
KΕ.Π.ΚΑ.-ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Στο άρθρο 133, στην παράγραφο 2, η λέξη «ενδεικτικά» πρέπει απαραίτητα να αντικατασταθεί, με τη λέξη «υποχρεωτικά». Πιστεύουμε ότι πρέπει να διατηρηθεί το άρθρο 193 (διπλότυπα μπλοκ) των σήμερα ισχυουσών Αγορανομικών Διατάξεων. Σε περίπτωση, που τελικά, καταργηθεί αυτό το άρθρο, η απόδειξη πληρωμής πρέπει να είναι αναλυτική (ανά είδος). Η κατάργηση του άρθρου, χωρίς αναλυτική απόδειξη, στερεί, από τον καταναλωτή, τη δυνατότητα να ελέγξει το λογαριασμό του. Πιστεύουμε ότι πρέπει να συνεχίσουν να υφίστανται ανώτατα ποσοστά κέρδους (χονδρικού – λιανικού), για τα αγροτικά προϊόντα και τα είδη βιοτικής ανάγκης, με παράλληλη κατάργηση της τιμολόγησης, στο χωράφι και να εισαχθεί φορολογία αγροτών, με βάση τα τιμολόγια πώλησης προϊόντων τους. Μόνον, έτσι, θα δημιουργηθούν αντικρουόμενα συμφέροντα και θα σταματήσει η υπερτιμολόγηση, στο χωράφι. Τέλος, για τα βασικά είδη, π.χ. ψωμί, γάλα, καύσιμα, φάρμακα, πρέπει να προβλεφθεί η δυνατότητα επιβολής ανώτατου ορίου τιμής, είτε για όλη τη χώρα, είτε για περιοχές της, είτε για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, είτε επ’ αόριστο, όταν οι τιμές αρχίζουν να αυξάνονται και να δημιουργούν νέα κύματα ακρίβειας. Για το Δ.Σ. του ΚΕ.Π.ΚΑ.Νικόλαος Τσεμπερλίδης, Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ., Μέλος Ο.Κ.Ε., και Αν.Μέλος της Ε.Ο.Κ.Ε.Ευαγγελία Κεκελέκη, Γεν. Γραμματέας ΚΕ.Π.ΚΑ., Αντιπρόεδρος Παρατηρητηρίου Εσωτερικής Αγοράς, Μέλος Ε.Ο.Κ.Ε. και Μέλος Ε.Σ.Ο.Κ.
 
 
Βασίλης Καραβίτης
Ο καθηγητής Μαντάνης είναι άκρως ειδικός στο θέμα και οι παρατηρήσεις του πρέπει να ληφθούν σοβαρότατα υπόψιν. Συμφωνώ ότι είναι απολύτως αδύνατο να γίνει πραγματική μέτρηση με την κατ’ όγκον τιμολόγηση. Είναι αδύνατον να μετρηθούν ήέστω να αξιολογηθούν προσεγγιστικά τα κενά μεταξύ τεμαχίων και τα κενά αυτά εξαρτώνται πολύ από την γεωμετρία και τον τρόπο κοπής των κεχωρισμένων τεμαχίων. Στο θέμα της υγρασίας θα ήθελα να προσθέσω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό υγρασίας μάλλον περιέχεται στα ξύλα όταν αυτά είναι πρόσφατα υλοτομημένα, χωρίς να έχει δοθεί η δυνατότητα ξήρανσής τους λόγω ύψηλών θερμοκρασιών της ατμόσφαιρας (συνθήκες θέρους). ‘Ομως είναι πιθανόν να μην υπάρχει επάρκεια ξηρών ξύλων και ο πελάτης να είναι διατεθειμένος να προμηθευτεί και προσφάτως υλοτομημένα ξύλα. Πολλοί πελάτες στεγνώνουν τα νωπά κούτσουρα στο τζάκι, τοποθετώντας τα πλησίον της φλόγας.
 
 
Στέφανος
Ο νόμος θα έπρεπε να είναι 2 σελίδες, και να αναφέρει ΓΕΝΙΚΑ όλες τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων.Η κάθε υπηρεσία στη συνέχεια (αγορανομία, επιθεώρηση εργασίας, κτηνιατρικές υπηρεσίες κλπ) θα έπρεπε να ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ πως εφαρμόζεται αυτό στις αρμοδιότητες της, και να αναπροσαρμόζεται ανάλογα, σύμφωνα με ερμηνευτικές εγκυκλίους.Το πλεονέκτημα είναι ότι αν αυτές οι εγκύκλιοι ήταν κακογραμμένες, μπορούν εύκολα να προσβληθούν στα δικαστήρια, αφού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ νόμος.(Το μειονέκτημα είναι ότι το προσωπικό πρέπει να ξέρει τι του γίνεται. Αλλά είναι και καιρός να ξεσκαρτάρουμε την ήρα από το στάρι, και να πάνε και μερικοί σπιτάκι τους.) Τώρα, έχουμε ένα προς διαβούλευση νομοσχέδιο που προσπαθεί να κάνει μικρο-ρυθμίσεις σε όλο το φάσμα των παρεχόμενων υπηρεσιών, και μάλιστα χωρίς αιτιολόγηση. Ενδεικτικά, τα ξύλα πωλούνται με το κυβικό ενώ τα βιοκαύσιμα (πέλλετ, μπρικέτες κλπ) με το κιλό. Δηλαδή δεν μπορώ να πουλήσω ξύλα με τον τόνο όπως είναι, αλλά πρέπει πρώτα να κάνω σκόνη, μετά πέλλετ και μετά όλα καλά. Δηλαδή αν αρχίσω να πουλάω ξύλο σε κυβάκια μπορώ να τα πουλάω με το κιλό ή με το κυβικό; Εεεε; Το προτεινόμενο νομοσχέδιο βρίθει από σχετικά παραδείγματα. Άλλο παράδειγμα: Στο άρθρο 149 ορίζεται περιοδικός έλεγχος για όργανα μετρήσεων. Αν αντί αυτού οριζόταν ότι όλες οι εταιρείες που ελέγχουν, πρέπει να έχουν πιστοποίηση σύμφωνα με σχετικό πρότυπο (πχ ISO 17025 για τα ΚΤΕΟ, 17020 για εργαστήρια κλπ κλπ), τότε και εξασφαλιζόμαστε ότι κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά και τους ελέγχουν όχι μόνο για τα όργανα, αλλά για το καθετί που κάνουν. Και όχι δημόσιοι υπάλληλοι, οπότε φεύγει ένα (τεράστιο) γραφειοκρατικό βάρος. Το Δημόσιο, μετά θα έχει να ελέγχει μόνο τους φορείς που κάνουν τους ελέγχους, που είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ. Έτσι πατάσεις τη γραφειοκρατία.