Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Aμαργιανιτάκη Αναστασία
Η συγχώνευση των Εκπαιδευτικών μονάδων του ΟΤΕΚ στο Υπουργείο Τουρισμού,ότι είναι καινούργια αρχή για την αναβάθμιση των Σχολών και μια ευκαιρία για μια καλύτερη πορεία της τουριστικής κατάρτισης η οποία μένει στην ομπρέλα του κράτους,είναι μεγάλη η επιτυχία που η τουριστική κατάρτιση παραμένει στην ομπρέλα του κράτους εξασφαλίζοντας έτσι το μέλλον των Σχολών, των σπουδαστών γενικότερα.Για το λόγω αυτό θεωρώ ότι οι ευθύνες που αναλογούν στον καθένα απο εμας απο τώρα και μετά είναι μεγάλες, αφού ο τουρισμός τον οποίον υπηρετούμε, είναι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας της χώρας μας.΄Οσον αφορά την δομή των εκπαιδευτικών μονάδων, θα ήθελα να κάνω μια επισύμανση όσον αφορά την παράγραφο 1β) (του άρθρου 4), το οποίο αναφέρει ότι σε κάθε μια απο τις περιφερειακές μονάδες που υφίστανται θα πρέπει να προϊσταται εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει σε καμία υπηρεσία του δημοσίου τέτοια δέσμευση μόνο στην υπηρεσία την δική μας,αναγνωρίζεται έτσι το έργο μόνο κάποιων υπαλλήλων και παραγκονίζοντας και τους υπόλοιπους που προσφέρουν δεν θα πρέπει μέσα απο μια υπηρεσία να δύνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους και όχι με την ειδικότητα τους, οι μισοί προσφέρουν, όχι βέβαια μήπως φωτογραφίζονται κάποιοι, όλοι προσφέρουμε στην υπηρεσία για τον λόγω αυτό θα πρέπει και η υπηρεσία να απευθύνεται σε όλους. Ακόμα και το Υπουργείο Παιδείας που θεωρείται Εκπαιδευτικός Οργανισμός ορίζει κύριες θέσεις Διοικητικούς Υπαλλήλους.Για καλύτερη διαφάνεια αξιοκρατεία και δικαιοσύνη.
 
 
Στέλλα Αλεβιζάκη
Για το άρθρο 4 «Κατάργηση του Ο.Τ.Ε.Κ»Διαφωνώ πλήρως. Ο τουρισμός πιστεύω ότι αποτελεί τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας. Πιστεύω, ότι θα έπρεπε να ενισχυθεί ο κάθε φορέας εκπαίδευσης και εξειδίκευσης επαγγελματιών στο σημαντικό αυτό κλάδο του Τουρισμού και όχι το αντίθετο.Επίσης απόφοιτοι των παραπάνω σχολών του Ο.Τ.Ε.Κ δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι απορροφούνται από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ακόμη και στο εξωτερικό, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό και κυρίως εξειδικευμένο επίπεδο σπουδών που παρέχει.
 
 
ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.
Καλώς καταργείται ο Οργανισμός, αλλά έπρεπε να υπαχθεί στο Υπουργείο Παιδείας, εφόσον παρέχεται κάποια εκπαίδευση. Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και οι Σχολές Ξεναγών είναι πολλές και επικαλύπτονται. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται Πανεπιστημιακή εκπαίδευση για όλα τα επαγγέλματα του τουρισμού. Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) θα έπρεπε να συγχωνευθούν μόνο σε ΙΕΚ και να παραμείνει μόνο μία Πανεπιστημιακή Σχολή, αυτή των Ξεναγών. Όταν πρέπει να συμμαζέψετε τα πράγματα, τα συμμαζεύετε, δεν κόβετε το κεφάλι και όλα τα άλλα τα χώνετε αλλού.
 
 
Χρήστος Χριστοφορίδης
Κύριοι, θεωρώ σκανδαλώδες για τους σκοπούς τους παρόντος Σχεδίου Νόμου οι οποίοι είναι εμφανώς η περιστολή των δαπανών στο Δημόσιο, να διατηρούνται σύμφωνα με τη πρόβλεψη της παρ. 6 του Άρθρου 4 του παρόντος, επιπρόσθετα Υπηρεσιακά Συμβούλια δηλαδή, δύο (02) Υπηρεσιακά Συμβούλια στο ίδιο Υπουργείο!!! ενώ θα μπορούσε το υπάρχων Υ.Σ. του Υπουργείου Τουρισμού (το οποίο δεν αποτελεί και κανένα «τερατώδες» Υπουργείο με αμέτρητα υπηρεσιακά θέματα) υπό νέα σύνθεσή του να επιλαμβάνεται και θέματα του τέως Ο.Τ.Ε.Κ.. Παράλληλα, θέλω να επισημάνω επί της παρ.8 αναφέρει ότι συστήνεται και πενταμελές Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης δηλαδή, συνολικά τρία (03) Συμβούλια!!! μάλιστα, προβλέπεται ότι ως Πρόεδρος μπορεί να είναι ο Γενικός Δ/ντής του Ο.Τ.Ε.Κ.!!!!!!! Επισημαίνεται ότι, στο Υπουργείο Τουρισμού υφίσταται ήδη Τμήμα Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου θα μπορούσε να επιλαμβάνεται και να διευθετεί τέτοιου είδους θέματα!!!