Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Χρήστος Μαντζάρας
Σε συνέχεια του κου Ελμαζή θα ήθελα να προσθέσω : Η Επιλογή των Διοικήσεων και των Διοικητικών Συμβουλίων να γίνει με αξιοκρατικά μέσα. Να προτιμηθούν νέοι άνθρωποι με αυξημένα τυπικά προσόντα. Φτάνει πια με τα στενόμυαλα κομματόσκυλα που πήραν ένα πτυχίο AEI-TEI πριν 20-30 χρόνια και δεν ξέρουν την τύφλα τους. Η Πρόνοια είναι ευαίσθητος τομέας, δεν μπορεί να την λυμαίνεται ο κάθε τυρχάπαστος.Και επιτέλους φτάνει με τους ιατρούς, τους δικηγόρους και τους πολιτικούς μηχανικούς. Τοποθετήστε επιστήμονες με συναφές πεδίο σπουδών και αναγνωρισμένη κοινωνική ευαισθησία.
 
 
Ελένη Λεωνιδα
Υπήρξα υπάλληλος περίπου 25 χρόνια στον Ο.Ε.Δ.Β ( Οργανισμός εκδόσεων διδακτικών βιβλίων) μέχρι και πέρσι που τον κατήργησε η κυρία Διαμαντοπούλου με το έτσι θέλω και με την γνωστή κατάληξη που όλοι μας ζήσαμε δηλαδή μείνανε χωρίς βιβλία τα παιδιά και δαπανήθηκαν τελικά πάνω στον πανικό περισσότερα λεφτά στο τέλος για την εκτύπωση από ότι θα δαπανούσε ο Ο.Ε.Δ.Β. Διερωτώμαι αν ο «Διοφάντος » ο οργανισμός που αντικατέστησε τον Ο.Ε.Δ.Β είναι νόμιμος; Εγινε κάποιος διαγωνισμός η κάποια προκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού ώστε να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι τα χαρτιά τους έτσι για τα ματιά του κόσμου βρε αδελφέ! Ποιος «αόρατος αδελφός «αποφάσισε ότι τώρα ο » Διοφάντος » θάναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος εκδοτικός οίκος των σχολικών εγχειριδίων και ο καημένος ο Ο.Ε.Δ.Β με την 75 χρόνων ιστορία του και το πλούσιο εικονογραφικό υλικό ανεκτίμητης υλικής και συναισθηματικής αξίας πρέπει να καταλήξει τώρα στα σκουπίδια. Επίσης ποιος θα μας πείσει ότι έγινε για καθαρά λόγους οικονομίας και όχι κάποιας βαθύτερης κρυφής σκοπιμότητας; Τα γράφω όλα αυτά διότι αυτή ήταν η δικιά μου προσωπική επώδυνη εμπειρία τι σημαίνει για τους υπαλλήλους των υπο κατάργηση οργανισμών και επειδή είμαι πεπεισμένη ότι ειδικά για την κατάργηση του Ο.Ε.Δ.Β έγινε ένα τραγικό λάθος το οποίο σε λίγα χρόνια θα φανερωθεί.
 
 
Μαρία Τζωρτζοπούλου
Το ΕΚΚΕ είναι ένας ιστορικός φορέας που για 50 και πλέον χρόνια έχει υπηρετήσει την έρευνα,με περιορισμένη χρηματοδότηση,σε πολύ δυσκολους καιρούς, πάντα στηριγμένο στο ανθρώπινο δυναμικό του.Η συγχώνευση του ΕΚΚΕ και του ΕΙΕ, όπως προτείνεται στο άρθρο 9, το μόνο που αποδεικνύει ειναι προχειρότητα που ίσως να εντάσσεταιστη συμπλήρωση κάποιου αριθμού των υπό συγχώνευση φορέων, για την πολυσυζητημένη αναδιάρθρωση. Η προτεινόμενη συγχώνευση ενώ δεν θα έχει κάποιο θετικό οικονομικό αποτέλεσμα, θα έχει αρνητικές επιπτώσεις και στους δύο φορείς.Είναι αναγκαίος ένας ευρύτερος σχεδιασμός του χώρου της έρευνας και σε αυτό το πλαίσιο αυτό θα μπορούσαν,μετά από μελέτη, να προκύψουν οι όποιες συγχωνεύσεις και όχι ταυτόχρονα με άσχετους με την έρευνα φορείς. Μαρία Τζωρτζοπούλουσυνταξιούχος
 
 
Παναγιώτης
Στο άρθρο 11, πρέπει να συμπεριληφθεί και το Κέντρο εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).Το έργο που παρέχει σήμερα είναι:1. μεταγραφή στον κώδικα Braille και εκτύπωση των διδακτικών βιβλίων.2. ηχογράφηση διδακτικών βιβλίων3. φροντιστηριακά μαθήματα σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης4. καλύπτει λειτουργικές δαπάνες του ΙΕΚ Τειρεσίας, το οποίο ανήκει στο ΙΕΚ Νέας Σμύρνης5. Στεγάζει στις εγκαταστάσεις του δύο (2) δημοτικά κι ένα (1) νηπιαγωγείο για τυφλά και τυφλοκωφά παιδιά, τα οποία είναι σχολεία του Υπουργείου Παιδείας.6. οικοτροφείο στο οποίο στεγάζονται κάποιοι μαθητές της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι κατάγονται από την επαρχία. 7. εργαστήριο συντήρησης κι επισκευής γραφομηχανών Braille Τα ανωτέρω 1 και 2 είναι αρμοδιότητα του ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ. Σύμφωνα με το άρθρο 23 του νόμου 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄/24-5-2011), στις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων«Διόφαντος» εντάσσεται και η «ββ) ……..η προσαρμογή των διδακτικών βιβλίων στη γραφή Braille, σε γραμματοσειρές κατάλληλες για μαθητές με χαμηλή όραση…….».Τα ανωτέρω 3 και 4 μπορούν να καλύπτονται από τα σχολεία φοίτησης των μαθητών. Ειδικά για τα φροντιστηριακά μαθήματα οι μαθητές θα εξοικονομούν χρόνο που χρειάζονται σήμερα για τη μετακίνησή τους στο ΚΕΑΤ. Σήμερα το ωράριό τους είναι εξαντλητικό αφού μένουν σε διαφορετικές περιοχές της Αθήνας κι επιστρέφουν στο σπίτι τους στις 20:00.Όσον αφορά στα ανωτέρω 5, 6 και 7, τα σχολεία του Υπουργείου παιδείας να μετατραπούν σε ενιαία σχολική μονάδα, στην οποία θα ενταχθεί το οικοτροφείο (προβλέπεται από τη νομοθεσία για την ειδική αγωγή ν. 2817/2000 & ν.3699/2008) και το εργαστήρι συντήρησης κι επισκευής των γραφομηχανών Braille, το οποίο θα καλύπτει τις ανάγκες όλων των τυφλών μαθητών πανελλαδικά. Το ΚΕΑΤ διαθέτει μεγάλη ακίνητη περιουσία, ηοποία σε ένα μεγάλο βαθμό παραμένει ανεκμετάλλευτη. Ένα μέρος της περιουσίας μπορεί να διατεθεί στην ενιαία σχολική μονάδα και από τα έσοδα να καλύπτει τις λειτουργικέςς της δαπάνες (σύμφωνα με τη νομοθεσία προβλέπονται έσοδα στις σχολικές επιτροπές από την αξιοποιηση ακίνητης περιουσίας), και η υπόλοιπη ακίνητη περιουσία να αξιοποιηθεί σε συνεργασία με την Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών και τα έσοδα να διατίθενται για : α)τη χρηματοδότηση τπυ ΙΤΥΕ Διόφαντος για να εκτυπώσει τα βιβλία Braille, β) την υποστήριξη των τυφλών μαθητών διαθέτοντας δωρεάν σ’ αυτούς μηχανές Braille και υποστηρικτικές τεχνολογίες, οι οποίες λόγω του υψηλού κόστους είναι απαγορευτικές για τις οικογένειές τους και γ) τη χρηματοδότηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων κοινωνικής-εκπαιδευτικής ένταξης, κινητικότητας & προσανατολισμού των τυφλών καθλως και ανεξάρτητης διαβίωσης.
 
 
Σύλλογος Ερευνητών/ΕΛΕ ΕΚ ΑΘΗΝΑ
Οι ερευνητές-ΕΛΕ του Ε.Κ «Αθηνά» θεωρούν αναγκαία την αναδιάρθρωση του ερευνητικού ιστού της χώρας, υπό την προϋπόθεση ότι η δεύτερη φάση θα γίνει αφού ολοκληρωθεί, μελετηθεί και αποτιμηθεί η πρώτη φάση αναδιάρθρωσης στα ΕΚ της ΓΓΕΤ. Η δεύτερη φάση θα πρέπει να προχωρήσει συντεταγμένα, αφού γίνει η επεξεργασία των δεδομένων της πρώτης φάσης και αφού προηγουμένως έχει γίνει η αξιολόγηση του συνόλου των ΕΚ (εντός και εκτός ΓΓΕΤ) και των ΑΕΙ. Στόχος της αναδιάρθρωσης πρέπει να είναι η ενδυνάμωση των ερευνητικών φορέων μέσω της ορθολογικής συγκέντρωσης δυνάμεων, και όχι μια απλή αριθμητική συγχώνευση μόνο για λόγους εντυπώσεων. Ένα από τα βασικά κριτήρια για τις όποιες συγχωνεύσεις θα πρέπει να είναι και η συγκράτηση του νέου ερευνητικού δυναμικού της χώρας.Για όλους αυτούς τους λόγους πιστεύουμε ότι η αποσπασματική συγχώνευση ΕΚ χωρίς να έχουν καλυφθεί προηγουμένως οι όροι τους οποίους προαναφέραμε δεν πρόκειται να δημιουργήσει το αναγκαίο κλίμα συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ της ερευνητικής κοινότητας και της πολιτείας, κλίμα το οποίο απαιτείται για να προχωρήσει μια τέτοιας μακράς πνοής μεταρρυθμιστική διαδικασία.