Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Δημήτριος Ν. Χουλιάρας
Η Ανώνυμος Εταιρεία Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ Α.Ε) σήμερα, αλλά και από ιδρύσεώς της, απασχολεί εξωτερικούς συνεργάτες ως αξιολογητές και εμπειρογνώμονες, για την διεξαγωγή αξιολογήσεων σε φορείς πιστοποίησης και ελέγχου. Σε αυτούς τους εξωτερικούς συνεργάτες, ανήκω και ο ίδιος από το 2001 ως Επικεφαλής Αξιολογητής. Το ΕΣΥΔ Α.Ε και η σημερινή διοίκησή του, μας οφείλει δεδουλευμένα και έξοδα για τα οποία έχουμε παράσχει όλες τις σχετικές αποδείξεις. Για τα ανεξόφλητα, αλλά τιμολογημένα δεδουλευμένα (δηλαδή για όσα δεδουλευμένα έχουμε κόψει ΑΠΥ στην ΕΣΥΔ Α.Ε, αλλά δεν έχουμε ακόμη εξοφληθεί) μας καλύπτει πλήρως το καθεστώς της εκκαθάρισης που περιγράφεται στο Άρθρο 6, παράγραφος 3 και σημεία γ) και δ)και δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα. Εκεί που υπάρχει πρόβλημα, είναι στα μη τιμολογημένα και φυσικά απλήρωτα δεδουλευμένα μας. Δηλαδή σήμερα το ΕΣΥΔ Α.Ε. έχει μη τιμολογημένα δεδουλευμένα προς τους αξιολογητές του. Ο λόγος που δεν έχουν τιμολογηθεί ακόμη τα δεδουλευμένα των αξιολογητών από το ΕΣΥΔ, δεν είναι για σχολιασμό, επί του παρόντος ερωτήματας.Τώρα αν έχουμε λύση και εκκαθάριση της ΕΣΥΔ Α.Ε με την ψήφιση του παρόντος, πού θα τιμολογηθούν τα απλήρωτα δεδουλευμένα μας; Θα αναλάβει ο νέος Οργανισμός, να εξοφλήσει τα ατιμολόγητα δεδουλευμένα των αξιολογητών του ΕΣΥΔ ;;
 
 
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΛΛΙΒΡΕΤΑΚΗΣ
Χαιρετίζω ειλικρινά την γενναία στάση των συναδέλφων του Δ.Σ. του ΕΚΚΕ που (όπως προκύπτει και από την ανακοίνωσή τους εδώ) αρνούνται το δηλητηριασμένο «δώρο» που επιχειρεί να τους δώσει ο νομοθέτης, με την χαριστική διάταξη περί συγκρότησης του νέου Δ.Σ. του ΕΙΕ. Πράγματι, η σχετική πρόβλεψη της παραγρ. 4 «αντιβαίνει στην ισότιμη εκπροσώπηση του συνόλου των εργαζομένων» και «δυναμιτίζει αναίτια το κλίμα μεταξύ των δύο φορέων», όπως υπογραμμίζουν οι συνάδελφοι του ΕΚΚΕ.Είναι άλλωστε και τελείως παράνομη, καθώς αντιβαίνει στο νόμο-πλαίσιο της έρευνας (1514/85), ο οποίος δεν μπορεί να αλλάξει περιπτωσιακά. Είναι, λ.χ., ως εάν, ενώ υπάρχει ο νόμος-πλαίσιο των πανεπιστημίων που περιγράφει τα προσόντα για να γίνεις επίκουρος καθηγητής, να έμπαινε σε ένα νομοσχέδιο μια διάταξη που να έλεγε ότι, ειδικά στο τάδε πανεπιστήμιο, τα προσόντα αλλάζουν. Το ΕΙΕ έχει σταθεί ομόψυχα στο πλευρό των εργαζομένων του ΕΚΚΕ, ζητώντας να μην προχωρήσει αυτή η επιλεκτική συγχώνευση που είναι πρόχειρη, ατεκμηρίωτη και χωρίς μελέτη των επιπτώσεών της, και απαιτώντας κάθε περαιτέρω αναδιάρθρωση του ερευνητικού ιστού να εξεταστεί στο πλαίσιο της ενίσχυσης της έρευνας ως μοχλού ανάπτυξης και όχι να αντιμετωπιστεί ως «διοικητική μεταρρύθμιση».Το ΕΙΕ έχει επίσης ζητήσει, σε κάθε περίπτωση, να μη θιγούν τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων του ΕΚΚΕ,τα οποία δυστυχώς καταπατεί κατάφορα το παρόν νομοσχέδιο. Το ΕΙΕ, τέλος, υποστήριξε εξαρχής τη διατήρηση της ονομασίας του ΕΚΚΕ τόσο για λόγους ιστορικούς όσο και για λόγους αναγνωρισιμότητας στην εθνική και στη διεθνή επιστημονική κοινότητα. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους, το ΕΙΕ δικαιούται να διατηρήσει αναλλοίωτη και τη δική του ονομασία.Νομίζω ότι μια ξεκάθαρη τοποθέτηση του ΕΚΚΕ και επ’ αυτού του ζητήματος, θα αφαιρέσει κάθε σκιά στις σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών και θα ισχυροποιήσει την ενότητα που απαιτείται στην παρούσα φάση, και σίγουρα θα απαιτηθεί και στο μέλλον, απέναντι στα δύσκολα που έρχονται. Λεωνίδας Καλλιβρετάκης, Διευθυντής Ερευνών ΕΙΕ,Μέλος του Δ.Σ. του ΕΙΕ
 
 
Δ.Σ. ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑΣ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας στη συνεδρίασή του στις 06/09/2012, συζήτησε το σχέδιο συγχωνεύσεων και καταργήσεων των Φορέων Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών. Σύμφωνα με το σχέδιο που προωθείται προς ψήφιση καταργείται ο Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας και οι αρμοδιότητές του μεταφέρονται σε άλλες υπηρεσίες. Οι δεσμεύσεις του Υπουργείου για μη κατάργηση Φορέων Διαχείρισης καθώς και η προϋπόθεση διαβούλευσης πριν από κάθε ανακοίνωση δεν έχουν τηρηθεί. Στο σκεπτικό της απόφασης αναφέρεται ως αιτιολογικό η εξοικονόμηση πόρων και η μείωση του δημοσίου. Το Δ.Σ. θεωρεί ότι η απόφαση δεν εξυπηρετεί τους στόχους που βάζει εφόσον ο Φ.Δ.Λ.Π. δεν επιφέρει καμία επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό αλλά αντιθέτως συνεισφέρει στην απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων (ΕΠΠΕΡΑΑ-ΕΣΠΑ) από τα οποία έχει εξασφαλισμένη τη λειτουργία του ως το 2015. Το Δ.Σ. πιστεύει ότι οι σοβαρές πιέσεις που δέχεται το οικοσύστημα της λίμνης και της ιδιομορφίας του να συνυπάρχει με την πόλη των Ιωαννίνων καθιστά αναγκαία την ύπαρξη του Φ.Δ.Λ.Π. με τη σημερινή του μορφή. Άλλωστε η δημιουργία Φορέα Διαχείρισης στη Λίμνη υπήρξε σταθερή απαίτηση της τοπικής κοινωνίας εδώ και 30 χρόνια με στόχο να ξεπεραστούν τα προβλήματα από τις πολλαπλές χρήσεις της λίμνης και τα αντικρουόμενα συμφέροντα. Η κατάργηση του Φ.Δ.Λ.Π. με τη σημερινή του αυτονομία και η δημιουργία μιας ακόμη υπηρεσίας στα πλαίσια της διοίκησης υποβαθμίζει το ρόλο του Φ.Δ.Λ.Π. και ταυτόχρονα καταργεί τον μηχανισμό ελέγχου πρόληψης. Το Δ.Σ. για όλους τους παραπάνω λόγους διαφωνεί με την κατάργηση του Φ.Δ.Λ.Π. και καλεί τους φορείς της περιοχής να υπερασπιστούν τη συνέχεια της λειτουργίας του.