Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΜΑΡΙΑ ΚΟΡ
Αν υπάρχει καλή διάθεση για όλα βρίσκονται λύσεις. Μιλάμε όλοι για όλα χωρίς να γνωρίζουμε τα πραγματικά στοιχεία κάθε υπηρεσίας. Ομως η διαπίστωση είναι μία. Πρέπει να γινουν κάποιες διορθώσεις.Μη χαλάμε τον κόσμο. Μπορεί να είναι πολύ καλλίτερη η νέα πραγματικότητα, διότι δεν υπάρχει χειρότερο από την την απραξία. Το μεγάλο πρόβλημα είναι να μήν τα βάλουμε ο ένας με τον άλλο . Δεν είμαστε αντίπαλοι. Είμαστε όλοι περαστικοί από την ζωή και στο πέρασμα αυτό δεν μετράνε μόνο τα πτυχία και οι ξένες γλώσσες αγαπητέ κ. Σολδάτε. Αλλωστε έχει διαπιστωθεί ότι ο σεβασμός και η εντιμότητα απέναντι στη ζωή δεν είναι ΠΕ μόνο. Η πρόταση η οποία δημοσιεύεται σήμερα φαίνεται καλή.
 
 
λβσ
Τα είκοσι μόλις χρόνια λειτουργίας του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Έργων έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικά στο κεφαλαιώδες ζήτημα της προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς. Δρα παραπληρωματικά στο έργο των Εφορειών Αρχαιοτήτων, έχοντας αναλάβει εξαιρετικά “ακανθώδη” έργα, για την ολοκλήρωση των οποίων εργάζονται εκείνοι που τα εμπνεύστηκαν συνεργαζόμενοι με επιστήμονες και άλλων ειδικοτήτων -στο σύνολό τους εγνωσμένου κύρους και αμισθί. Και ναι μεν η διατήρηση των (δι)επιστημονικών επιτροπών, που ευθύνονται για την μελέτη και την εκτέλεση των έργων, προβλέπεται, αλλά η υποστήριξη, ο συντονισμός των διαχειριστικών θεμάτων και η επίλυση πολύπλοκων, πολλές φορές, διοικητικών και επιστημονικών διαδικασιών, που γίνονται από τις άρτια οργανωμένες και ολιγομελείς υπηρεσίες του Ταμείου, οι οποίες, όπως θα αποδείκνυε μία απλή μελέτη αναλογισμού, ωφελούν και δεν βλάπτουν το δημόσιο λογιστικό, καθαιρούνται. Η κατάργηση του Ταμείου (άρθρο 3), ιδιαιτέρως στην φάση υλοποίησης 30 περίπου συγχρηματοδοτούμενων έργων του ΠΔΕ -όπως και η αλλαγή δομής του ΕΙΕ (άρθρο 9)- δεν μπορεί να στηρίξει την επίκληση του παραμικρού δημοσιονομικού οφέλους ενώ, αντίθετα, εγείρει ερωτηματικά σχετικά με τον σχεδιασμό της αναδιάρθρωσης του κράτους: σκοπός τελικά είναι η περιστολή των δαπανών του ή η αναστολή των λειτουργιών του, και μάλιστα στους πιο ευαίσθητους και καίριους για την υπόστασή του τομείς. Συμπέρασμα πιο θλιβερό, εάν παραβληθεί με τις αυξημένες προβλέψεις δαπανών για την παιδεία και την έρευνα (ενδεικτική η αύξηση κατά 22% του CNRS) του εξαγγελθέντος, και συρρικνωμένου κατά τ᾽ άλλα, προϋπολογισμού της Γαλλίας· κι εκείνων “ο κόσμος” δεν “είναι του Ομήρου”.
 
 
Aμαργιανιτάκη Αναστασία
Η συγχώνευση των Εκπαιδευτικών μονάδων του ΟΤΕΚ στο Υπουργείο Τουρισμού,ότι είναι καινούργια αρχή για την αναβάθμιση των Σχολών και μια ευκαιρία για μια καλύτερη πορεία της τουριστικής κατάρτισης η οποία μένει στην ομπρέλα του κράτους,είναι μεγάλη η επιτυχία που η τουριστική κατάρτιση παραμένει στην ομπρέλα του κράτους εξασφαλίζοντας έτσι το μέλλον των Σχολών, των σπουδαστών γενικότερα.Για το λόγω αυτό θεωρώ ότι οι ευθύνες που αναλογούν στον καθένα απο εμας απο τώρα και μετά είναι μεγάλες, αφού ο τουρισμός τον οποίον υπηρετούμε, είναι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας της χώρας μας.΄Οσον αφορά την δομή των εκπαιδευτικών μονάδων, θα ήθελα να κάνω μια επισύμανση όσον αφορά την παράγραφο 1β) (του άρθρου 4), το οποίο αναφέρει ότι σε κάθε μια απο τις περιφερειακές μονάδες που υφίστανται θα πρέπει να προϊσταται εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει σε καμία υπηρεσία του δημοσίου τέτοια δέσμευση μόνο στην υπηρεσία την δική μας,αναγνωρίζεται έτσι το έργο μόνο κάποιων υπαλλήλων και παραγκονίζοντας και τους υπόλοιπους που προσφέρουν δεν θα πρέπει μέσα απο μια υπηρεσία να δύνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους και όχι με την ειδικότητα τους, οι μισοί προσφέρουν, όχι βέβαια μήπως φωτογραφίζονται κάποιοι, όλοι προσφέρουμε στην υπηρεσία για τον λόγω αυτό θα πρέπει και η υπηρεσία να απευθύνεται σε όλους. Ακόμα και το Υπουργείο Παιδείας που θεωρείται Εκπαιδευτικός Οργανισμός ορίζει κύριες θέσεις Διοικητικούς Υπαλλήλους.Για καλύτερη διαφάνεια αξιοκρατεία και δικαιοσύνη.
 
 
Βιρβίλης Πέτρος
Για το άρθρο 4.Καλά κάνετε και καταργείτε τον οργανισμό. Συνεχίζετε όμως, να κρύβετε το κεφάλι στην άμμο και να μην αντιμετωπίζετε την πραγματικότητα. Ο κύριος καθηγητής δεν συγκινείται και να προτείνει την μεταφορά όλων αυτών των αρμοδιοτήτων στο Υπουργείο Παιδείας;Επιτέλους, καταργήστε αρμοδιότητες και τμήματα και να απολύσετε υπεράριθμους για να σωθούμε. Μέχρι πότε θα συνεχίσετε να θυσιάζετε τον ιδιωτικό τομέα δημιουργώντας αργόμισθους του Δημοσίου;
 
 
Χρήστος Χριστοφορίδης
Κύριοι, θεωρώ σκανδαλώδες για τους σκοπούς τους παρόντος Σχεδίου Νόμου οι οποίοι είναι εμφανώς η περιστολή των δαπανών στο Δημόσιο, να διατηρούνται σύμφωνα με τη πρόβλεψη της παρ. 6 του Άρθρου 4 του παρόντος, επιπρόσθετα Υπηρεσιακά Συμβούλια δηλαδή, δύο (02) Υπηρεσιακά Συμβούλια στο ίδιο Υπουργείο!!! ενώ θα μπορούσε το υπάρχων Υ.Σ. του Υπουργείου Τουρισμού (το οποίο δεν αποτελεί και κανένα «τερατώδες» Υπουργείο με αμέτρητα υπηρεσιακά θέματα) υπό νέα σύνθεσή του να επιλαμβάνεται και θέματα του τέως Ο.Τ.Ε.Κ.. Παράλληλα, θέλω να επισημάνω επί της παρ.8 αναφέρει ότι συστήνεται και πενταμελές Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης δηλαδή, συνολικά τρία (03) Συμβούλια!!! μάλιστα, προβλέπεται ότι ως Πρόεδρος μπορεί να είναι ο Γενικός Δ/ντής του Ο.Τ.Ε.Κ.!!!!!!! Επισημαίνεται ότι, στο Υπουργείο Τουρισμού υφίσταται ήδη Τμήμα Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου θα μπορούσε να επιλαμβάνεται και να διευθετεί τέτοιου είδους θέματα!!!