Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ
Σαφώς και πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την τύχη του προσωπικού, οι οποίοι υπηρετούσαν στα καταργηθέντα ή υπό συγχώνευση νομικά πρόσωπα και οργανισμούς. Και σίγουρα οι κατώτεροι σε προσόντα (οι μη έχοντες πτυχία Π.Ε.) , άνθρωποι και αυτοί, με οικογένειες, παιδιά και υποχρεώσεις, βάσει της αρχής της Ισονομίας δεν θα πρέπει επ ουδενί λόγο, να πεταχτούν στον Καιάδα.Είναι αυτονόητο λοιπόν, ότι όταν θίγονται κεκτημένα δικαιώματα τρίτων που είχαν κτηθεί θεμιτώς, παραβιάζεται με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο η αρχή της ισονομίας και των ίσων ευκαιριών για όλους . Εξυπακούεται ότι είναι αδιανόητο, σε ένα κράτος δικαίου, οι πολίτες να χωρίζονται σε κατηγορίες και αυτοί που εκπληρώνουν όλες τις υποχρεώσεις τους έναντι του κράτους, να τυγχάνουν εκμετάλλευσης από το ίδιο το κράτος, διότι καταπατείται κάθε έννοια δικαίου και η βασική αρχή, ίσα δικαιώματα ίσες υποχρεώσεις για όλους τους πολίτες.
Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
ΊΣΕΣ ΊΣΩΝ ΑΔΙΑΝΌΗΤΟ ΙΣΟΝΟΜΊΑΣ
ΑΝΑΔΙΆΤΑΞΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΎΜΕΝΕΣ ΕΙΚΑΖΌΜΕΝΕΣ
ΈΛΕΓΧΟΙ ΑΓΝΟΟΎΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ
ΌΤΙ ΑΠΌ ΕΊΝΑΙ ΠΡΈΠΕΙ
ΑΣΕΠ αυτοί δημόσιο προσόντα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ Κατασκευών Μιχαήλ τονίζει
αρχή δικαιώματα υποχρεώσεις όλους
ΑΠΌ ΠΡΈΠΕΙ ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ ΦΟΡΈΩΝ
ΆΓΝΟΙΑΣ ΆΝ ΊΣΕΣ ΚΤΗΘΕΊ
ΌΤΙ ΑΠΌ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΕΊΝΑΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΘΗΚΕ ΚΤΛ ΠΑΘΟΓΈΝΕΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΏΣΕΙΣ
ΕΚΚΕ συγχώνευση φορέων χώρας
ΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Πιστεύω ότι το αρθ. 9 του σχέδιου νόμου πρέπει άμεσα να αποσυρθεί γιατί είναι αντισυνταγματικό και διακρίνεται από προχειρότητα. Από τη στιγμή που η Έρευνα διέπεται από τον νόμο 1514/85, δεν είναι δυνατό σημαντικές διαδικασίες που αφορούν στη συγχώνευση των Ερευνητικών Κέντρων να εντάσσονται σε ένα άσχετο σχέδιο νόμου, όπως αυτό που αναρτήθηκε στην παρούσα διαβούλευση.Πριν προφθάσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία ανασυγκρότησης του Ερευνητικού Ιστού, τον περασμένο Φεβρουάριο, με τις συγχωνεύσεις 56 Ερευνητικών Ινστιτούτων σε 31, έρχεται αυτό το σχέδιο νόμου (με το αρθ. 9) να καταργήσει την ύπαρξη του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ), ενός Ν.Π.Δ.Δ. και να το εντάξει ακολούθως στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών (ΕΙΕ) που είναι Ν.Π.Ι.Δ.Ένα άλλο αντισυνταγματικό σημείο του παρόντος σχεδίου νόμου είναι ότι καταργεί αυθαίρετα την μονιμότητα των υπαλλήλων του ΕΚΚΕ, μετατρέποντας την σε σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει η «κερκόπορτα» για τη συνολική κατάργηση της μονιμότητας στο Δημόσιο απειλώντας τα θεμέλια της δημόσιας διοίκησης.
Πάνος ΓεωργίουΕκπρόσωπος Τεχνικών & Διοικητικών Υπαλλήλων στο Δ.Σ. του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.
Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
ΑΚΟΛΟΎΘΩΣ ΑΥΘΑΊΡΕΤΑ ΔΙΑΧΈΙΡΙΣΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΌΜΗΣΗΣ
ΌΤΙ ΑΠΌ ΕΊΝΑΙ ΠΡΈΠΕΙ
ΊΣΕΣ ΊΣΩΝ ΑΔΙΑΝΌΗΤΟ ΙΣΟΝΟΜΊΑΣ
ΈΡΕΥΝΑΣ ΕΙΕ ΕΚΚΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΏΝ
ΕΚΚΕ συγχώνευση φορέων χώρας
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ αναρτήθηκε ασυμβίβαστο οιουδήποτε
ΌΤΙ ΑΠΌ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΕΊΝΑΙ
ΑΓΚΥΛΏΣΕΩΝ ΑΔΙΑΦΟΡΏΝΤΑΣ ΑΠΈΜΕΝΑΝ ΑΡΘ
ΈΡΕΥΝΑΣ ΕΙΕ ΕΚΚΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΏΝ
ΑΠΌ ΠΡΈΠΕΙ ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ ΦΟΡΈΩΝ
Κατάρτισης Ξεναγών Σχολές υπουργείο
Οργανισμός εκκρεμεί πανεπιστημιακή συνολικός
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ
Σαφώς και πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την τύχη του προσωπικού οι οποίοι υπηρετούσαν στα καταργηθέντα ή υπό συγχώνευση νομικά πρόσωπα και οργανισμούς. Και σίγουρα οι κατώτεροι σε προσόντα (οι μη έχοντες πτυχία Π.Ε. ) , άνθρωποι και αυτοί, με οικογένειες παιδιά και υποχρεώσεις, βάσει της αρχής της Ισονομίας δεν θα πρέπει να πεταχτούν στον Καιάδα.Είναι αυτονόητο λοιπόν, ότι όταν θίγονται κεκτημένα δικαιώματα τρίτων που είχαν κτηθεί θεμιτώς, παραβιάζεται με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο η αρχή της ισονομίας και ίσων ευκαιριών για όλους . Εξυπακούεται ότι είναι αδιανόητο, σε ένα κράτος δικαίου, οι πολίτες να χωρίζονται σε κατηγορίες και αυτοί που εκπληρώνουν όλες τις υποχρεώσεις τους έναντι του κράτους, να τυγχάνουν εκμετάλλευσης από το ίδιο το κράτος, διότι καταπατείται κάθε έννοια δικαίου και η βασική αρχή, ίσα δικαιώματα ίσες υποχρεώσεις για όλους τους πολίτες.
Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
ΑΝΆΓΚΕΣ ΠΑΙΔΙΆ ΠΑΙΔΙΟΎ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑΣ
ΆΤΟΜΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΆ ΑΣΕΠ ΜΠΉΚΑΝ
ΊΣΕΣ ΊΣΩΝ ΑΔΙΑΝΌΗΤΟ ΙΣΟΝΟΜΊΑΣ
ΌΤΙ ΑΠΌ ΕΊΝΑΙ ΠΡΈΠΕΙ
Δήμους άριστες διάχυτη εισέρχονται
ΕΚΚΕ συγχώνευση φορέων χώρας
Δ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉΣ ΠΑΙΔΙΆ ΦΡΟΝΤΊΔΑΣ
ΌΤΙ ΑΠΌ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΕΊΝΑΙ
ΑΠΌ ΠΡΈΠΕΙ ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ ΦΟΡΈΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΘΗΚΕ ΚΤΛ ΠΑΘΟΓΈΝΕΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΏΣΕΙΣ
ΑΣΕΠ αυτοί δημόσιο προσόντα
αρχή δικαιώματα υποχρεώσεις όλους