Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
evangelia
Η ρυθμιστική αρχή έχει υποχρέωση να διασφαλίζει την συνεχή και ομαλήπαροχή μεταφορών επιβατών σε όλο το δίκτυο των δημοσίων υπεραστικώνοδικών μεταφορών επιβατών,καθώς ο σκοπός του νόμου είναι να εξασφαλίσει στους επιβάτες την συνεχή προσφορά δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών και ο σχεδιασμός, η οργάνωση και λειτουργιά των δικτύων δημοσίων οδικών επιβατικών μεταφορών που συνδέουν τα αστικά κέντρα μεταξύ τούς να υλοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και την διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας των μεταφορών αυτόν με το δυνατότερο χαμηλό κόστος.
 
 
Γιώργος
Η καταργούμενη διάταξη προβλέπει «Οι αποφάσεις της Ρ.Α.Σ. προσβάλλονται με προσφυγή ενώπιον τουΔιοικητικού Εφετείου μέσα σε προθεσμία εξήντα (60) ημερών από την κοινοποίησητους και δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της.»Φαντάζομαι η κατάργηση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια καταπολέμησης της διαφθοράς….
 
 
Μαρια Κορφιατη
Επίτέλους! Οι σταθμοί υπεραστικών μας δεν ανήκουν σε καμμία κατηγορία κατάταξης. Είναι σε κακη κατασταση.Ας προχωρήσουμε όμως. Είναι ολοι μεσα στην πόλη των Αθηνών. Επρεπε να είναι τουλάχιστον20-30 χιλ.από την είσοδο της πόλης.Η έκταση θα έπρεπε να είναι ΄πάνω από 500 στρέμματα ώστε να υπάρχουν γραφεία, αποθήκες, πλυντήρια αυτοκινήτων,εστιατόρια, επιβατών,ακόμα και χώροι συνεργείων.Γιατίόχι και κάποια ξενοδοχεία, ή χώροι αναψυχήςγια παραμονή και σίτιση σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου ή καθυστέρησης άφιξης ή αναχώρησης. Να υπάρχει πρόσβαση εύκολη με ολα τα μέσα έστω και μέσω διαφορετικών μέσων Μετρο,προαστιακος, τραίνο,συγκοινωνία αστική.Δεν είναι ανάγκη να υπάρχει ένα μεσο μεταφοράς ας αλλάζουν οι επιβάτες. Χρειάζεται όμως συντονισμός και υπευθυνότητα των υπηρεσιών.Και βέβαια δεν συζητάμε για την παροχή υπηρεσιών με σύγχρονες μεθόδους για όλες τις παροχές. επίσης δεν συζητάμε για τον τομέα καθαριότητος.