Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Χρήστος Χριστοφορίδης
Κύριοι, θεωρώ σκανδαλώδες για τους σκοπούς τους παρόντος Σχεδίου Νόμου οι οποίοι είναι εμφανώς η περιστολή των δαπανών στο Δημόσιο, να διατηρούνται σύμφωνα με τη πρόβλεψη της παρ. 6 του Άρθρου 4 του παρόντος, επιπρόσθετα Υπηρεσιακά Συμβούλια δηλαδή, δύο (02) Υπηρεσιακά Συμβούλια στο ίδιο Υπουργείο!!! ενώ θα μπορούσε το υπάρχων Υ.Σ. του Υπουργείου Τουρισμού (το οποίο δεν αποτελεί και κανένα «τερατώδες» Υπουργείο με αμέτρητα υπηρεσιακά θέματα) υπό νέα σύνθεσή του να επιλαμβάνεται και θέματα του τέως Ο.Τ.Ε.Κ.. Παράλληλα, θέλω να επισημάνω επί της παρ.8 αναφέρει ότι συστήνεται και πενταμελές Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης δηλαδή, συνολικά τρία (03) Συμβούλια!!! μάλιστα, προβλέπεται ότι ως Πρόεδρος μπορεί να είναι ο Γενικός Δ/ντής του Ο.Τ.Ε.Κ.!!!!!!! Επισημαίνεται ότι, στο Υπουργείο Τουρισμού υφίσταται ήδη Τμήμα Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου θα μπορούσε να επιλαμβάνεται και να διευθετεί τέτοιου είδους θέματα!!!
 
 
Βικτωρία
Το Κέντρο Έρευνας Τεχνολογίας και Ανάπτυξης Θεσσαλίας (Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ.) λειτουργεί από το 2006 προσφέροντας πάντα στην έρευνα και την ανάπτυξη σε επίπεδο Θεσσαλίας, Ελλάδας, Ευρώπης και όχι μόνο, παράγοντας έρευνα, γνώση, αποτελέσματα εκμεταλλεύσιμα από τοπικούς φορείς, δημιουργώντας συνεργασίες με τοπικούς φορείς, με βιομηχανίες, με τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και κατ’ επέκταση με επιστήμονες και μέλη ΔΕΠ αυτού, και φυσικά προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας σε αξιόλογα άτομα και επιστήμονες οι οποίοι έχουν συνειδητά επιλέξει να μείνουν και να εργαστούν στον τόπο τους προσφέροντας το καλύτερο δυνατό στην επιστήμη τους αλλά και στην Θεσσαλία. Μετά από 6 χρόνια λειτουργίας του Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ. και έχοντας προσφέρει όλα αυτά τα θετικά στοιχεία και στην Περιφέρεια της Θεσσαλίας αλλά και γενικότερα στην οικονομία και στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης, έχοντας διακριθεί, έχοντας περάσει από αξιολόγηση, όντας ένας προσοδοφόρος οργανισμός στηριζόμενος για την λειτουργία του στις χρηματοδοτήσεις που προέρχονται από ερευνητικά προγράμματα του εξωτερικού και όχι μόνο, μη επιβαρύνοντας ουσιαστικά τον κρατικό προϋπολογισμό, δε μπορώ να κατανοήσω πως ξαφνικά αποκλείεται και απογυμνώνεται η Περιφέρεια της Θεσσαλίας, μία τόσο σημαντική περιφέρεια, εντάσσοντας το Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ. στο Ε.Κ.Ε.Τ.Α., και μάλιστα χωρίς να μελετηθούν και να ληφθούν σοβαρά υπόψη όλα τα προαναφερθέντα καθώς επίσης και οι συνέπειες αυτής της ένταξης. Δε γίνεται σαφές και κατανοητό βάσει ποιών στοιχείων (οικονομικών ή/και μη) προχωρά μια τέτοια συγχώνευση και ένταξη του Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ. στο Ε.Κ.Ε.Τ.Α., και ουσιαστικά χωρίς να ληφθούν υπόψη κάποια πολύ σημαντικά στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι αυτή η συγχώνευση δεν θα ωφελήσει το κράτος και την οικονομία κλίμακας. Η συγχώνευση αυτή εγείρει πολλά προβλήματα, όπως το ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας αποδυναμώνεται στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης, καθώς και πρακτικά ζητήματα όπως αυτά της Τύχης του προσωπικού που στελεχώνει το Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ., των τρεχόντων προγραμμάτων του, καθώς και των επιμέρους δραστηριοτήτων του. Θεωρώ πολύ άδικο να προχωρήσει η συγχώνευση του Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ. με το Ε.Κ.Ε.ΤΑ.. Θα πρέπει οπωσδήποτε να παραμείνει το Κ.Ε.ΤΕ.Α.Θ. στην Θεσσαλία ώστε να μπορεί να αφουγκράζεται τα προβλήματα και τις ανάγκες της Θεσσαλίας και ουσιαστικά να μπορέσει να συνεχίσει να προσφέρει απερίσπαστο το έργο του προς όφελος του τόπου και όχι μόνο, όπως έκανε όλα αυτά τα χρόνια επιτυχώς. Δυστυχώς οι βεβιασμένες και μη εμπεριστατωμένες κινήσεις για δήθεν συγκερασμό ομοειδών οργανισμών για οικονομικό όφελος, χωρίς πουθενά να προσδιορίζεται τεκμηριωμένα ο σκοπός, δεν μπορούν παρά μόνο να δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στις πολλαπλές δράσεις του Κέντρου. Επίσης, αβεβαιότητα, δυσαρέσκεια και απογοήτευση σε όσους έχουν παλέψει και δουλέψει για να υλοποιηθεί αυτή η επιτυχημένη πρωτοβουλία λίγων Θεσσαλών, όπως πολύ σωστά ειπώθηκε σε προηγούμενο σχόλιο, και σε όσους έχουν δουλέψει με μεράκι και όρεξη για να παράγουν έργο προς όφελος όλων.
 
 
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΑΜΙΑΣ
Στο άρθρο 10 και στην στ΄ παράγραφο προβλέπεται η συγχώνευση του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού και του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού της Οίτης και η σύσταση ενός νέου ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Φορέας Διαχείρισης Εθνικών Δρυμών και Οικοσυστημάτων Στερεάς Ελλάδας» με έδρα την Αμφίκλεια. Από όλους γίνεται δεκτό σήμερα ότι το τελευταίο διάστημα το καθεστώς προστασίας της Οίτης και του Εθνικού της Δρυμού υπονομεύεται διαρκώς. Η επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας εξόρυξης βωξίτη και εντός των ορίων του πυρήνα του Εθνικού Δρυμού και η μεθόδευση κατασκευής τριών αιολικών πάρκων σε περιοχές που προβλέπεται η επέκταση της Περιφερειακής του Ζώνης, είναι άμεσες απειλές για την Οίτη. Να θυμίσουμε ότι είναι σε εκκρεμότητα οι προσφυγές πολιτών και φορέων της περιοχής στο Συμβούλιο της Επικρατείας(ΣτΕ), τόσο για την επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας, όσο για το Χωροταξικό Βιομηχανίας, που προορίζει την Οίτη για βιομηχανική – μεταλλευτική δραστηριότητα. Θέση και πρόταση των περιβαλλοντικών οργανώσεων της περιοχής, και όχι μόνο, είναι η ίδρυση ενός Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης των Οικοσυστημάτων της Οίτης, της κοιλάδας του Σπερχειού και του Μαλιακού κόλπου, για να συμπεριλάβει και την προστατευόμενη περιοχή NATURA 2000, θέση που έχει υιοθετήσει και ο Δήμος Λαμίας Η πρόταση αυτή με την συγχώνευση που προτείνεται, ουσιαστικά ακυρώνεται στην πράξη. Θεωρούμε ότι, η συγχώνευση/υποβάθμιση του ρόλου του Φορέα Διαχείρισης, και μάλιστα με μεταφορά της έδρας του στην Αμφίκλεια, είναι μια ακόμα αρνητική εξέλιξη στην αδικαιολόγητη καθυστέρηση θεσμοθέτησης της Ειδικής Περιβαλλοντικής Μελέτης(ΕΠΜ) του όρους Οίτη και στην προηγούμενη απόφαση για την κατάργηση/συγχώνευση του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης(ΚΠΕ) Υπάτης σ’ αυτό της Στυλίδας, με έδρα τη Στυλίδα• φοβούμαστε δε ότι η επόμενη απόφαση θα είναι η ίδια η κατάργηση του Εθνικού Δρυμού. Πιστεύουμε ότι ο ρόλος ενός αυτόνομου Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού της Οίτης είναι σημαντικός και καταλυτικός για τα περιβαλλοντικά δρώμενα στην ευρύτερη περιοχή• καλείται δε να παίξει σημαντικό ρόλο στην ίδρυση του Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης των οικοσυστημάτων της Οίτης – Σπερχειού – Μαλιακού, με έδρα τη Λαμία. Αναφερόμαστε σε ένα από τα πιο πλούσια οικοσυστήματα της χώρας μας, που απειλείται συστηματικά. Είναι τα σπάνια λουλούδια, το αγριόγιδο της Οίτης, τα νερά, τα φαράγγια, τα πουλιά, το πανέμορφο δάσος της ελάτης, τα ιστορικά μνημεία, τα ιαματικά νερά Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας
 
 
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Κ.Α.Φ.
Ο τρόπος με τον οποιο θα εξυπηρετείται η κάθε Επιτροπής Ρυθμίσεως Φορτοεκφορτώσεων για την είσπραξη και απόδοση των εισφορών, υπέρ του Ε.Κ.Α.Φ , θα γινεται οπως ισχυει σημερα για τα ΚΑΦ που δεν απασχολουν προσωπικο; Θα γινεται αναθεση εργου σε λογιστη ,ελευθερο επαγγελματια ;Θα βαρυνει το Ε.Κ.Α.Φ αυτη η δαπανη; Και για τις λοιπες αρμοδιότητες της ΕΡΦ δλδ εισπραξεις πορων και διανομες των επιδοματων Δωρου ,Αδειας και Γαμου των φορτοεκφορτωτων και την τηρηση των λογιστικων εργασιων των παραπανω ,απο ποιους πορους θα καλυφθει αυτη η δαπανη;;;;Το άρθρο 12§2 οριζει οτι ο σκοπός του νέου Ε.Κ.Α.Φ. περιορίζεται μόνο στην «… παροχή εφάπαξ αποζημίωσης στα υπαγόμενα σε αυτό πρόσωπα ή στα μέλη των οικογενειών τους, λόγω ΟΙΚΙΟΘΕΛΟΥΣ αποχώρησης (μονο οικιοθελους ;;;; και οι περιπτωσεις γηρατος; ασθενειας; θανατου ; κλπ)από το επάγγελμα του φορτοεκφορτωτή».Το άρθρο 12§5 περ.(α) οριζει οτι «Οι διατάξεις που διέπουν τους σκοπούς, τους πόρους, τους δικαιούχους και τα υπαγόμενα πρόσωπα των Κ.Α.Φ. που συγχωνεύονται, καθώς και οι κανονιστικές και καταστατικές διατάξεις αυτών, εξακολουθούν να ισχύουν, εφόσον δεν είναι αντίθετες στις διατάξεις του παρόντος νόμου».Καλυπτεται απο αυτο η χορηγηση δανειων και η καταβολη εξοδων κηδειας των φορτοεκφορτωτών;
 
 
Ιωάννα Χρ.
Σαν εργαζόμενη σε εταιρεία, η οποία περιλαμβάνεται στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις της πρώτης φάσης με το νόμο 4002/2011, και έχοντας υποστεί και η ίδια το άδικο μέτρο της εφεδρείας πιστεύω ότι οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου θα πρέπει να ισχύσουν και στις συγχωνεύσεις της 1ης φάσης , που αποφασίστηκαν με τον νομό 4002/2011. Η ίση μεταχείριση των εργαζομένων στις εταιρείες που συγχωνεύονται απαιτεί να ισχύσουν οι διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου για όλους. Στο παρόν νομοσχέδιο πρέπει να προβλέπεται η επέκταση της ισχύος των διατάξεων που αφορούν στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου και για τους εργαζόμενους των συγχωνευόμενων εταιρειών της 1ης φάσης.