Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΛΑΕΡΤΗΣ
ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙ ΔΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΜΙΧΑΛΗΝΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΩΡΕΑ? ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΕΙ Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΗΩΡΑΣ?ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ?ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΟΙ.Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ?ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ?ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΗ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ.ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
 
 
ΣΑΔΑΣ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ του ΣΑΔΑΣ – Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων στη διαβούλευση για την κατάργηση του ΤΔΠΕΑΕ Δευτέρα, 8.10.12 Η δημιουργία του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων & Εκτέλεσης Αρχαιολογικών Έργων, αποδείχθηκε εξόχως αποτελεσματική στο ακανθώδες ζήτημα της οργάνωσης και ουσιαστικής προώθησης των διαδικασιών ολοκλήρωσης των έργων αποκατάστασης των ιστορικών κτηρίων που εκτελούνται από το Υπουργείο Πολιτισμού.Αν και- Η διατήρηση με τη μορφή «Διευθύνσεων» των Διεπιστημονικών Επιτροπών που λειτουργούν, θα επιτρέψει την ολοκλήρωση των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη – μετά από αυτό τι;;;-- Η μετάθεση των αρμοδιοτήτων λογιστικής υποστήριξης, διαχειριστικού συντονισμού και επίλυσης διοικητικών & επιστημονικών θεμάτων στις Διευθύνσεις Αρχαιοτήτων, όπως εισηγείται η παρέμβαση στη διαβούλευση της 2.10.12 του ΥΠΠΟ, αντί των σχετικών Διευθύνσεων Αναστήλωσης που προέβλεπε η αρχική εισήγηση, είναι φανερό ότι θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα. Είναι προφανές, ότι προτείνοντας να προΐστανται των Επιτροπών Τεχνικών / Αναστηλωτικών Έργων Υπηρεσίες με αρχαιολογικές αρμοδιότητες, ανατρέπεται το ισχύον λειτουργικό και άκρως αποτελεσματικό επιτελείο του καταργούμενου Ταμείου στον τομέα της Διοίκησης, αποδίδοντας την σε ένα γενικό και όχι τεχνικά εξειδικευμένο τομέα της Γενικής Διεύθυνσης, οξύνοντας και ενισχύοντας μεταξύ άλλων αντιπαραθέσεις κλάδων που ταλανίζουν τη Δημόσια Διοίκηση. Θέση του ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ στο διαβουλευόμενο ζήτημα είναι η υπαγωγή των διατηρούμενων Ειδικών Επιστημονικών Επιτροπών των υλοποιούμενων Έργων στις αρμόδιες Διευθύνσεις Αναστήλωσης ως τομέων άμεσου αντικειμένου.
 
 
Εργαζόμενοι Θεραπευτηρίου χρονίων παθήσεων Ανατολικής Αθήνας
Άρθρο 15Αναφορικά με το Θεραπευτηρίο Χρονίων Παθήσεων Ανατολικής Αθήνας:Προτείνουμε την ενίσχυση του Τομέα Αποκατάστασης του, εξασφαλίζοντας την αποσυμφόρηση του χρόνου Νοσηλείας των Δημόσιων Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων (δεδομένου ότι η Νοσηλευτική Κλίνη αξιωματικά δεν προορίζεται για Χρόνια Αποκατάσταση).Η συγκεκριμένη υπηρεσία , επιπλέον, είναι απαραίτητο να εξακολουθεί να λειτουργεί στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια που λειτουργεί ήδη, προκειμένου:α) να εξασφαλίζεται η πρόσβαση των εξυπηρετούμενων μέσα στον αστικό ιστόβ)να είναι εφικτή η υποστήριξη του ασθενούς από το οικογενειακό του περιβάλλον γ)οι εργαζόμενοι που υπηρετούν στη συγκεκριμένη γεωγραφική, υπό τις παρούσες συνθήκες της οικονομικής συγκυρίας, σε περίπτωση μετακίνησης της Μονάδας, θα δεχτούν ένα επιπλέον χτύπημα με αρνητικές συνέπειες στην υπηρεσιακή τους ετοιμότητα.Για τους παραπάνω λόγους κι έστω κι αν πρόκειται για κτίριο που δεν είναι ιδιόκτητο, προτείνουμε να εξαιρεθεί από το άρθρο, δεδομένου επιπροσθέτως ότι τα έσοδά του –τουλάχιστο σε λογιστικό επίπεδο- είναι ικανότατα προς υπερκάλυψη των λειτουργικών του αναγκών (συμπεριλαμβανομένου και του ενοικίου του).
 
 
ΒΑΣΙΛΗΣ
Σχετικά με το άρθρο 11 & 15 θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω : 1. Όσες προσπάθειες για συγχώνευση έγιναν στο παρελθόν προβλήματα δημιούργησαν παρά έλυσαν.2. Ποιό το οικονομικό όφελος που θα προκύψει από την συγχώνευση;από την στιγμή που λόγω αποστάσεων και λόγω ότι οι περισσότερες μονάδες στεγάζονται σε δικά τους ιδιόκτητα κτίρια δεν βλέπω να εξοικονομούνται χρήματα από ενοίκια λόγω συστέγασης. ( Ενδεικτικά αναφέρω ότι και οι τέσσερεις δομές στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας πλην του κέντρου Προστασίας του Παιδιού Φθιώτιδας( ιδιόκτητο κτίριο) που βρίσκεται στη λαμία απέχουν απο την λαμία έδρα της Περιφέρειας: θχπ φθιώτιδας 35 χλμ ( ιδιόκτητο κτίριο) θχπ Ευρυτανίας 75 χλμ ( ιδιόκτητο κτίριο) θχπ Εύβοιας 105 χλμ ( ιδιόκτητο κτίριο) επομένως για ποια συγχώνευση μιλάμε;3. Οι μονάδες κοινωνικής φροντίδας πρέπει να αντιμετοπίζονται σαν προνοιακές δομές με τις ιδιαιτερότητές τους( διαχερίζονται ζωές) και όχι σαν κοινές εταιρείες.4. Υπάρχει μια αοριστία στον τρόπο που θα διοικηθούν τα Ιδρύματα. Αν κατάλαβα καλά θα διοικούνται από Δ/ντές. Με βάση την κείμενη Νομοθεσία οι Δ/ντές δεν έχουν αποφασιστικές αρμοδιότητες, όπως έχουν οι Διοικητές. Στην περίπτωση αυτή πως θα γίνεται η διαχείριση της καθημερινότητας? Οι ΜΚΦ διαχειρίζονται υποθέσεις ανθρώπων και δεν είναι απλά διοικητικές υπηρεσίες. Καθημερινά απαιτείται να λαμβάνονται σωρεία αποφάσεις, μερικές φορές πολύ κρίσιμες. Θα περιμένει κανείς να συνεδριάσει το ΔΣ για να προχωρήσουν επείγοντα καθημερινά ζητήματα? Μήπως αντί για αυτό το ( γενικό Συμβούλιο) θα πρέπει κάθε μονάδα να έχει το Διοικητή της και το δικό της Συμβούλιογια να είναι πιο ευέλικτη;5.Μήπως όλο το έγχειρημα της υποθέμενης συγχώνευσης γίνεται μόνο και μόνο για να γίνουμε αρεστοί στους τροικανούς και να διαλύσουμε τελείως και το χώρο της πρόνοιας;Να επιβαρύνουμε ακόμα μια φορά τους φορείς με έξοδα για αλλαγή ταμπελών και σφραγίδων.ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ1. Αντι για συγχωνεύσεις χωρίς κανένα αποτέλεσμα φροντίστε αγαπητοί κύριοι του κοινοβουλίου τα ασφαλιστικά ταμεία να πληρώνουν εμπρόθεσμα τα νόμιμα νοσήλεια των περιθαλπομένων στις ΜΚΦ και θα δείτε ότι πλέον καμιά ΜΚΦ δεν θα χρειάζεται επιχορήγηση απο τον κρατικό προυπολογισμό για λειτουργικά έξοδα.2. Τοποθετείστε Διοικητές άτομα και 5 μελές συμβούλιο σε κάθε ΜΚΦ που να έχουν γνώση του αντικειμένου και να » πονάνε αυτό που κάνουν» με αξιολογικά κριτήρια.3 Δώστε τους το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις τους για προσφορά υπηρεσιών σε εξωτερικούς επισκέπτες( λογοθεραπείες , φυσικοθεραπείες κτλ) και η πληρωμή να γίνεται από τα ασφαλιστικά ταμεία στην ΜΚΦ.5 Ενεργοποιήστε τις μετατάξεις στο αποσπασμένο προσωπικό προβλέπεται και από το ν. 4057/2012 για μείωση του λειτουργικού κόστους από μισθοδοσία.
 
 
Σύλλογος Ερευνητών/ΕΛΕ ΕΚ ΑΘΗΝΑ
Οι ερευνητές-ΕΛΕ του Ε.Κ «Αθηνά» θεωρούν αναγκαία την αναδιάρθρωση του ερευνητικού ιστού της χώρας, υπό την προϋπόθεση ότι η δεύτερη φάση θα γίνει αφού ολοκληρωθεί, μελετηθεί και αποτιμηθεί η πρώτη φάση αναδιάρθρωσης στα ΕΚ της ΓΓΕΤ. Η δεύτερη φάση θα πρέπει να προχωρήσει συντεταγμένα, αφού γίνει η επεξεργασία των δεδομένων της πρώτης φάσης και αφού προηγουμένως έχει γίνει η αξιολόγηση του συνόλου των ΕΚ (εντός και εκτός ΓΓΕΤ) και των ΑΕΙ. Στόχος της αναδιάρθρωσης πρέπει να είναι η ενδυνάμωση των ερευνητικών φορέων μέσω της ορθολογικής συγκέντρωσης δυνάμεων, και όχι μια απλή αριθμητική συγχώνευση μόνο για λόγους εντυπώσεων. Ένα από τα βασικά κριτήρια για τις όποιες συγχωνεύσεις θα πρέπει να είναι και η συγκράτηση του νέου ερευνητικού δυναμικού της χώρας.Για όλους αυτούς τους λόγους πιστεύουμε ότι η αποσπασματική συγχώνευση ΕΚ χωρίς να έχουν καλυφθεί προηγουμένως οι όροι τους οποίους προαναφέραμε δεν πρόκειται να δημιουργήσει το αναγκαίο κλίμα συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ της ερευνητικής κοινότητας και της πολιτείας, κλίμα το οποίο απαιτείται για να προχωρήσει μια τέτοιας μακράς πνοής μεταρρυθμιστική διαδικασία.