Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ελένη Λεωνιδα
Υπήρξα υπάλληλος περίπου 25 χρόνια στον Ο.Ε.Δ.Β ( Οργανισμός εκδόσεων διδακτικών βιβλίων) μέχρι και πέρσι που τον κατήργησε η κυρία Διαμαντοπούλου με το έτσι θέλω και με την γνωστή κατάληξη που όλοι μας ζήσαμε δηλαδή μείνανε χωρίς βιβλία τα παιδιά και δαπανήθηκαν τελικά πάνω στον πανικό περισσότερα λεφτά στο τέλος για την εκτύπωση από ότι θα δαπανούσε ο Ο.Ε.Δ.Β. Διερωτώμαι αν ο «Διοφάντος » ο οργανισμός που αντικατέστησε τον Ο.Ε.Δ.Β είναι νόμιμος; Εγινε κάποιος διαγωνισμός η κάποια προκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού ώστε να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι τα χαρτιά τους έτσι για τα ματιά του κόσμου βρε αδελφέ! Ποιος «αόρατος αδελφός «αποφάσισε ότι τώρα ο » Διοφάντος » θάναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος εκδοτικός οίκος των σχολικών εγχειριδίων και ο καημένος ο Ο.Ε.Δ.Β με την 75 χρόνων ιστορία του και το πλούσιο εικονογραφικό υλικό ανεκτίμητης υλικής και συναισθηματικής αξίας πρέπει να καταλήξει τώρα στα σκουπίδια. Επίσης ποιος θα μας πείσει ότι έγινε για καθαρά λόγους οικονομίας και όχι κάποιας βαθύτερης κρυφής σκοπιμότητας; Τα γράφω όλα αυτά διότι αυτή ήταν η δικιά μου προσωπική επώδυνη εμπειρία τι σημαίνει για τους υπαλλήλους των υπο κατάργηση οργανισμών και επειδή είμαι πεπεισμένη ότι ειδικά για την κατάργηση του Ο.Ε.Δ.Β έγινε ένα τραγικό λάθος το οποίο σε λίγα χρόνια θα φανερωθεί.
 
 
Γ. ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ
Σαφώς και πρέπει να καταργηθεί ο ΟΤΕΚ, ωστόσο διαφωνώ με την υπαγωγή οποιουδήποτε εκπαιδευτικού θεσμού σε άλλο υπουργείο από το Παιδείας. Επιτέλους, πρέπει να υπάρξει ενοποιημένο οργανόγραμμα όλων των εκπαιδευτικών θεσμών της χώρας. Φυσικά και το υπουργείο τουρισμού πρέπει να έχει λόγο στην τουριστική εκπαίδευση, αλλά δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να έχει και την διοικητική ευθύνη.
 
 
Άχρηστος
Μερικές μικρές απορίες ως αδαής πολίτης και υπάλληλος της χώρας τούτης.Τι είναι οι Επιστημονικές Επιτροπές;Που θα μπορούν να εκτελούν: -μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό έργου.-καταρτίζουν ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης, με την υποβολή και του σχετικού προϋπολογισμού.-προχωρούν στην εκπόνηση των μελετών για τις επεμβάσεις στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μνημεία-να προβαίνουν στην προκήρυξη, επιλογή και πρόσληψη προσωπικού Ποια είναι η νομική τους μορφή;Συλλογικό όργανο; Οπως το άρθρο αναφέρει; Ποιοι είναι στις επιστημονικές επιτροπές; Που θα πρέπει να μεταλλαχθούν οι Ε Επιτροπές σε Υπηρεσίες… -Υπάρχει νομίζω νομοθεσία για την επιλογή των μελών τη συγκρότηση και τη λειτουργία συλλογικών οργάνων στο Δημόσιο.-Υπάρχει νομίζω νομοθεσία για τις διαδικασίες προλήψεων στο Δημόσιο-Υπάρχει νομοθεσία για τις μελέτες τις συμβάσεις τις αναθέσεις στο Δημόσιο-Υπάρχει νομίζω νομοθεσία του Δημοσίου Λογιστικού και του Διπλογραφικού για το Δημόσιο. Εαν κατάργηση στην Ελλάδα ενός ΝΠΙΔ σημαίνει δημιουργία 30, 40, 50 άλλων με τον μανδύα της Ε Επιτροπής ( Διευθύνουσα Υπηρεσία υπό την εποπτεία της υπερκείμενης Αρχής των δύο Διευθύνσεων) τότε το άρθρο 3 είναι καταπληκτικό.Εαν το ΤΔΠΕΑΕ μπορεί να εκτελεί έργα και οι Υπηρεσίες της Γραμματείας Πολιτισμού του ΥΠΑΙΘΠΑ όχι (πχ επιστημονικό προσωπικό, καταρτισμένο και αποτελεσματικό όπως ορισμένοι αναφέρουν στα σχόλιά τους) ας κλείσει τότε το Πολιτισμού που δεν έχει επιστήμονες καταρτισμένους και αποδοτικούς και ας μείνει το ΤΔΠΕΑΕ.
 
 
ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ
Πολλές από τις λειτουργίες των νοσούντων φορέων θα μπορούσαν να αναλάβουν τα υποβαθμισμένα Ανώτατα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας, όπως έρευνες, μελέτες, κτλ, παράγοντας άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για ανάπτυξη, περιβάλλον, γεωργία, υδρολογία, ενέργεια κτλ.Απλές συγχωνεύσεις χωρίς μηχανοποιημένες διαδικασίες θα οδηγήσουν και πάλι σε σπατάλες, κομματισμούς και τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα.Υπηρεσίες που προγραμματίζονται για συγχώνευση θα ήταν σκόπιμο να υπαχθούν κατά το δυνατόν σε Δήμους ή Περιφέρειες, με αξιόλογο ολιγομελές προσωπικό, το οποίο θα έχει επιτελικά καθήκοντα, αναθέτοντας υπεργολαβικά σε τρίτους τις όποιες έρευνες, μελέτες κτλ απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκάστοτε πολιτικο-κοινωνικών στόχων. Αυτό θα έχει άμεσα οικονομικά ωφέλη, διότι η ενεργοποίηση «υπεργολάβων» θα γίνεται μόνο για την υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων, χωρίς πολυμελές μόνιμο (επιστημονικό ή όχι) προσωπικό άνευ συνεχούς αντικειμένου.
 
 
Γιώργος Ντέλλας
Το έργο του ΤΔΠΕΑΕ και των πάνω από 30 Επιτροπών του είναι γνωστό και μεγάλο στα 20 χρόνια που λειτουργεί, όπως και το έργο της Ακρόπολης των Αθηνών που ξεκίνησε με το ΤΔΠΕΑΕ και συνεχίζει ως ανεξάρτητη υπηρεσία (ΥΣΜΑ). Η κατάργησή του και η ένταξή του στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού θεωρείται σκόπιμη και επιβεβλημένη, εκτός των άλλων και για την ανασυγκρότηση του υπουργείου και των περιφερειακών υπηρεσιών του.1.Πολύ εύστοχα κάποιος σχολιαστής ανέφερε το πλήθος των συναρμόδιων υπηρεσιών Πολιτισμού που εμπλέκονται στην Ήπειρο και τα Γιάννενα. Το ίδιο συμβαίνει και με τη Δωδεκάνησο και τη Ρόδο. Το ερώτημα είναι τι θα γίνει με την ανασυγκρότηση των υπουργείων; Με την κατάργηση του ΤΔΠΕΑΕ βελτιώνεται κάτι από τη λειτουργία του κράτους; Δεν θάπρεπε οι συναρμόδιες υπηρεσίες να συμπτυχθούν για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως για την οικονομία; Για παράδειγμα στη Ρόδο λειτουργούν ταυτόχρονα η νεοσύστατη Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου με αντικείμενο, εκτός των άλλων και τις αναστηλώσεις αρχαίων, μεσαιωνικών και νεώτερων μνημείων στα Δωδεκάνησα και παράλληλα λειτουργούν η Επιτροπή της ακρόπολης της Λίνδου και η Επιτροπή της μεσαιωνικής πόλης της Ρόδου που εκτελούν έργα αναστήλωσης επίσης. Ταυτόχρονα ο Δήμος της Ρόδου έχει συστήσε σχετική Διεύθυνση προστασίας και αποκατάστασης των μνημείων της Ρόδου και της μεσαιωνικής πόλης. Δεν θάταν λογικό να συμπτυχθούν σε μια υπηρεσία για εξοικονόμηση προσωπικού, χρημάτων και καλύτερη λειτουργία και των 3 φορέων της Γενικής Γραμματείας Πολιτισμού τουλάχιστον; Φημολογείται, πολύ εύστοχα, αντίστοιχη σύμπτυξη των Εφορειών Κλασικών και Βυζαντινών αρχαιοτήτων. Η λειτουργία επιπρόσθετα στη Ρόδο και ενός αρχαιολογικού ινστιτούτου, που δικαίως προβλέπεται να καταργηθεί, τι βοηθάει στην καλύτερη και οικονομικότερη λειτουργία των περιφερειακών υπηρεσιών του πολιτισμού2. Η ένταξη εξάλλου των Επιτροπών των κατά τόπους έργων του ΤΔΠΕΑΕ στις Διευθύνσεις Αρχαιοτήτων και όχι στις αρμόδιες και πλέον σχετικές Διευθύνσεις Αναστήλωσης, είναι φανερό ότι θα δημιουργήσει προβλήματα, αντί να λύσει, ενώ υποχρεώνει να προΐστανται των τεχνικών έργων των Επιτροπών υπηρεσίες με αρχαιολογικές αρμοδιότητες και όχι όπως θάπρεπε με τεχνικές και αναστηλωτικές, οξύνοντας και ενισχύοντας αντιπαραθέσεις κλάδων που ταλανίζουν τη Δημόσια Διοίκηση.