Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ιωάννα Σιώκου
Είναι πασιφανές ότι οι προτεινόμενες συγχωνεύσεις των Ερευνητικών Κέντρων έγιναν χωρίς προηγούμενη μελέτη των αντικειμένων των ερευνών τους και χωρίς σχέδιο για την ανάπτυξη της έρευνας στην Ελλάδα. Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις και υποδείξεις της ΕΕΕ.
 
 
ΚΩΣΤΑΣ Μ
Το τελευταίο χρονικό διάστημα ζούμε την απόλυτη παράνοια.Στο πλαίσιο της απαίτησης της τρόικας δημόσιοι οργανισμοί, ερευνητικά κέντρα κ.α καταργούνται και συγχωνεύονται έτσι στα στα πεταχτά και χωρίς πολύ σκέψη.Το ΚΕΤΕΑΘ το μοναδικό ερευνητικό κέντρο στη Θεσσαλία ουσιαστικά αποροφάται απο το ΕΚΕΤΑ και όλες οι δραστηριότητές του οδεύουν για τη Θεσσαλονίκη.Το όφελος της συγχώνευσης μάλλον κανένα!!!!!!!!! Πάνω στη βιασύνη τους να δείξουν γρήγορα αποτελέσματα κανείς δε μπήκε στον κόπο να υπολογίσει τα υπέρ και τα κατά.Το αποτέλεσμα βέβαια είναι απογοητευτικό…….η Θεσσαλία χάνει το ερευνητικό κέντρο, οι εργαζόμενοι επιστήμονες του ΚΕΤΕΑΘ αγωνιούν για το μέλλον τους και αναγκάζονται να μετακομίσουν μακριά απο τα σπίτια τους για να διατηρήσουν τη δουλειά ενώ το ΕΚΕΤΑ απ’ ότι φαίνεται δεν επιθυμεί και αυτό να γίνει η συγχώνευση.ΜΠΡΑΒΟ!!!!! σε όποιον εκπόνησε το όλο σχέδιο δεν κατάφερε να ικανοποιήσει καμμία πλευρά…..αλλά ούτε και να αποδείξει πραγματικά αν υπάρχει έστω και το παραμικρό όφελος απο τη συγχώνευση.Δεν είναι τυχαίο που φτάσαμε σε αυτό το χάλι ως χώρα…..κρίμμα
 
 
Ν.Κ.
Στην παράγραφο 13 που αφορά τη μεταφορά του προσωπικού από την Κ.Α.Θ. Α.Ε. στο νέο φορέα θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη και για το προσωπικό που υπηρετεί σε αυτήν με προσωποπαγείς θέσεις δημοσίου δικαίου και σε προσωποπαγή θέση ιδιωτικού δικαίου (Ν.993/79)όπως υπάρχει και για το προσωπικό του Ο.Κ.Α.Α. στον υφιστάμενο Εσωτερικό Κανονισμό του.
 
 
Aμαργιανιτάκη Αναστασία
Η συγχώνευση των Εκπαιδευτικών μονάδων του ΟΤΕΚ στο Υπουργείο Τουρισμού,ότι είναι καινούργια αρχή για την αναβάθμιση των Σχολών και μια ευκαιρία για μια καλύτερη πορεία της τουριστικής κατάρτισης η οποία μένει στην ομπρέλα του κράτους,είναι μεγάλη η επιτυχία που η τουριστική κατάρτιση παραμένει στην ομπρέλα του κράτους εξασφαλίζοντας έτσι το μέλλον των Σχολών, των σπουδαστών γενικότερα.Για το λόγω αυτό θεωρώ ότι οι ευθύνες που αναλογούν στον καθένα απο εμας απο τώρα και μετά είναι μεγάλες, αφού ο τουρισμός τον οποίον υπηρετούμε, είναι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας της χώρας μας.΄Οσον αφορά την δομή των εκπαιδευτικών μονάδων, θα ήθελα να κάνω μια επισύμανση όσον αφορά την παράγραφο 1β) (του άρθρου 4), το οποίο αναφέρει ότι σε κάθε μια απο τις περιφερειακές μονάδες που υφίστανται θα πρέπει να προϊσταται εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει σε καμία υπηρεσία του δημοσίου τέτοια δέσμευση μόνο στην υπηρεσία την δική μας,αναγνωρίζεται έτσι το έργο μόνο κάποιων υπαλλήλων και παραγκονίζοντας και τους υπόλοιπους που προσφέρουν δεν θα πρέπει μέσα απο μια υπηρεσία να δύνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους και όχι με την ειδικότητα τους, οι μισοί προσφέρουν, όχι βέβαια μήπως φωτογραφίζονται κάποιοι, όλοι προσφέρουμε στην υπηρεσία για τον λόγω αυτό θα πρέπει και η υπηρεσία να απευθύνεται σε όλους. Ακόμα και το Υπουργείο Παιδείας που θεωρείται Εκπαιδευτικός Οργανισμός ορίζει κύριες θέσεις Διοικητικούς Υπαλλήλους.Για καλύτερη διαφάνεια αξιοκρατεία και δικαιοσύνη.
 
 
ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.
Καλώς καταργείται ο Οργανισμός, αλλά έπρεπε να υπαχθεί στο Υπουργείο Παιδείας, εφόσον παρέχεται κάποια εκπαίδευση. Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και οι Σχολές Ξεναγών είναι πολλές και επικαλύπτονται. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται Πανεπιστημιακή εκπαίδευση για όλα τα επαγγέλματα του τουρισμού. Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (Α.Σ.Τ.Ε), οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) θα έπρεπε να συγχωνευθούν μόνο σε ΙΕΚ και να παραμείνει μόνο μία Πανεπιστημιακή Σχολή, αυτή των Ξεναγών. Όταν πρέπει να συμμαζέψετε τα πράγματα, τα συμμαζεύετε, δεν κόβετε το κεφάλι και όλα τα άλλα τα χώνετε αλλού.