Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ελισάβετ Αλλισον
Προς τα μέλη της επιστημονικής επιτροπήςτου αρμόδιου Γραφείου Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του ΥΔΜ&ΗΔ. Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4048/2012 (ΦΕΚ Α΄34) «Ρυθμιστική Διακυβέρνηση: Αρχές, Διαδικασίες και Μέσα Καλής Νομοθέτησης» έργο σας είναι η σύνταξη έκθεσης επί της δημόσιας διαβούλευσης, στην οποία θα παρουσιάζονται ομαδοποιημένα τα σχόλια και οι προτάσεις όσων έλαβαν μέρος στη διαβούλευση και τεκμηριώνεται η ενσωμάτωσή τους ή μη στις τελικές διατάξεις. Η έκθεσή σας αυτή συνοδεύει τη ρύθμιση (νομοσχέδιο) κατά τη κατάθεση της στη Βουλή και αναρτάται στο διακτυακό τόπο που έλαβε χώρα η διαβούλευση. Επίσης προβλέπεται η τελική έκθεσή σας να κοινοποιηθεί στις ηλεκτρονικές διεθύνσεις από τις οποίες προήλθαν τα σχόλια. Ελπίζουμε ότι η δική σας Εκθεση στο παρόν Νομοσχέδιο παράλληλα με την «Ανάλυση των συνεπειών της ρύθμισης» (άρθρο 7 του ν. 4048/2012) θα βοηθήσει εποικοδομητικά στη σύνταξη του τελικού κειμένου του Νομοσχεδίου και θα αντιπροσωπεύσει τις φωνές που εκφράστηκαν εδώ. Ετσι και αλλοιώς σε τρία χρόνια η ρύθμιση θα αξιολογηθεί σύμφωνα με το άρθρο 9 «αξιολόγηση αποτελεσμάτων εφαρμογής» του ιδίου νόμου… Με τιμήΕλισάβετ ΑλλισονΑφυπηρετήσασα Α΄ΕΛΕ ΙΑΑΚ/ΕΚΚΕ
 
 
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΙΝΟΥ
Ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου εκφράζει την ανησυχία του για την προοπτική συγχώνευσης του Ο.Π.Ε. με την Δ.Ε.Θ. και την λειτουργία ενιαίου φορέα στην Θεσσαλονίκη. Η εξαγωγική εμπειρία που έχουμε ως οινοποιητικός κλάδος αλλά και η γνώση που έχουμε από όλα τα οινοπαραγωγικά κράτη μας δείχνει ακριβώς το αντίθετο ότι δηλαδή για να γίνουν αποτελεσματικές ενέργειες προώθησης και branding ενός προϊόντος απαιτούνται ειδικευμένα εργαλεία, στελέχη με γνώση του προϊόντος και ουσιαστική συνεργασία Εθνικού οργανισμού προώθησης με τον τομέα. Διαφορετικά απαιτείται ξεχωριστή εταιρεία προώθησης για το προϊόν, πόσο μάλλον για το προϊόν κρασί που πέρα από το καθημερινό τρόφιμο είναι ένα προϊόν που απευθύνεται στις κοινωνικές ελίτ και σε πρωτοπόρα στρώματα καταναλωτών μεταφέροντας «μηνύματα» και «εμπειρίες». Επιπλέον μέσω της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (Ε.Δ.Ο.Α.Ο.) τρέχουν σε συνεργασία με τον Ο.Π.Ε. πολύ σημαντικά προγράμματα Προβολής και Προώθησης του Ελληνικού Κρασιού στις τρίτες χώρες (κυρίως Η.Π.Α.) με πολύ σημαντική κοινοτική χρηματοδότηση, αλλά και με πολύ πιεστικές προθεσμίες που εγκυμονούν κινδύνους ακύρωσής των σε περίπτωση περαιτέρω καθυστερήσεων. Η θέληση όλου του αμπελοοινικού κλάδου είναι σαφής. Τα πράγματα πρέπει να ξεκαθαρίσουν το συντομότερο στην κατεύθυνση ενίσχυσης του Ο.Π.Ε. και όχι αποδυνάμωσής του.