Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ελισάβετ Αλλισον
Πόσο έχει ληφθεί υπόψη η προεργασία που έχει γίνει, υπό την εποπτεία του (τότε) αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Θ. Πάγκαλου, πάνω στο θέμα των «συγχωνεύσεων και καταργήσεων φορέων του δημοσίου»; Ερωτώ γιατίστην ιστοσελίδα του Αντιπροέδρου, η οποία «διαμελίστηκε» πολύ –πολύ πρόσφατα, είχε αναρτηθεί το εξής παραδοτέο μελέτης της Planet-Deloitte που είχε ανατεθεί από την Πολιτεία.Ελληνική Δημοκρατία – Αντιπροεδρία της Κυβέρνησης – Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης, ΌΡΙΖΟΝΤΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ / ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ – Παραδοτέο Π1: «Αναφορά Υποθέσεων Εργασίας για 100 (+_20) σημαντικούς – από την άποψη του ύψους δημόσιας χρηματοδότησης – Φορείς του Δημοσίου», Τελική Εκδοση, Μάρτιος 2012.και όπουστη σελίδα 12 διαβάζουμε ότι «Ερευνητικοί φορείς που έχουν ήδη συμπεριληφθεί στο σχετικό Σχέδιο Αναδιάρθρωσης του Ερευνητικού Ιστού του ΥπΠΔΜΘ και πρόκειται να συγχωνευθούν (πχ. Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών, Εθνικό Αστεροσκοπείο)» ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ από τους υπό διερεύνηση φορείς για συγχώνευση/κατάργηση. Μπορεί η μελέτη αυτή να χρησιμοποιηθεί ως επί πλέον υποστηρικτικό υλικό για την εξαίρεση των ερευνητικών φορέων στο παρόν νομοσχέδιο και ως εκ τούτου την κατάργηση των άρθρων 9 και 7; Ελισάβετ ΑλλισονΑφυπηρετήσασα Α΄ΕΛΕ ΙΑΑΚ/ΕΚΚΕ
 
 
Γιάννης Μάτσας
1)Σχόλιο άρθρο 15 παρ.9: Αναφέρεται ότι η απογραφή πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 3μήνου από την έναρξη ισχύος του Νόμου. Αυτό μπορεί να είναι εφικτό για το καταργούμενο ΕΙΜ αλλά όχι για τα εκκαθαριζόμενα ΕΣΥΔ και ΕΛΟΤ, όπου αναφέρεται ότι οι απογραφείς θα ορισθούν εντός μηνός από την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης, δηλαδή θα ξεκινήσουν εντός του Ιουλίου 2013, ήτοι 7 μήνες μετά την έναρξη ισχύος του Νόμου. 2) Σχόλιο άρθρο 15 παρ.10 εδ.α): Δεν προβλέπεται στις Γενικές Διατάξεις ποιες θα είναι οι πηγές εσόδων του νέου Οργανισμού, και πιο συγκεκριμένα εάν θα διατίθενται ποσά από το Κράτος για τις υποχρεώσεις του Οργανισμού αλλά και την κάλυψη των οικονομικών του υποχρεώσεων, σε περίπτωση που δεν επαρκούν τα ίδια έσοδα.
 
 
Δίκτυο Προέδρων Φορέων Διαχείρισης Προστατευομενων Περιοχών
Το άρθρο 10 του προτεινόμενου νομοσχεδίου έχει κριθεί αρνητικά από πλήθος εμπλεκόμενων φορέων, πολιτικά κόμματα, αλλά και στελέχη των υπηρεσιών του αρμόδιου ΥΠΕΚΑ (ενδεικτικά έγγραφο Τμήματος Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος ΥΠΕΚΑ Α.Π. Οικ. 40836 / 1874 της 17-8-2012). Το Δίκτυο Προέδρων Φορέων Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών έχει ήδη διατυπώσει πλήθος προτάσεων για τον εξορθολογισμό του εθνικού δικτύου το οποίο αποτελεί μέρος του πανευρωπαϊκού δικτύου NATURA 2000. Οι απόψεις αυτές διατυπώθηκαν με την ιδιότητα των προέδρων ως ειδικών επιστημόνων, ιδιότητα που μας έκανε επιλέξιμους για τις θέσεις αυτές. Στις θέσεις αυτές συμπίπτουμε εν πολλοίς και συνεπώς συντασσόμαστε τόσο με την, επιστημονικά τεκμηριωμένη, πρόταση της Επιτροπής Φύση 2000 όπως αυτή έχει κατατεθεί από το Νοέμβριο 2011 σε ότι αφορά στον τρόπο οργάνωσης του εθνικού δικτύου προστατευόμενων περιοχών όσο και με την κριτική επί του άρθρου η οποία διατυπώνεται στο πλαίσιο της διαβούλευσης. Με το σκεπτικό αυτό δεν μπορούμε παρά να προτείνουμε τη χωρίς όρους απόσυρση του άρθρου 10 από το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο. Άμεση έναρξη διαβουλεύσεων επί των κειμένων της Επιτροπής Φύση 2000.
 
 
ELENH
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΟΥΣΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ.ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ 29 ΕΤΗ ΣΕ ΕΝΑ ΝΠΙΔ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ,ΣΠΟΥΔΑΣΤΙ-ΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ-ΚΕΝΤΡΑ,ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΦΟΡΕΊΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ,ΥΠΑΧΘΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΑΕΙ,ΤΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑ.ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ.ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ,ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ 4 ΕΩΣ 7 ΜΗΝΕΣ,ΧΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΩΠΑΓΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ κ.λ.π.,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΦΕ,ΤΕ κ.λ.π ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ(ΜΑΣ ΕΚΟΨΑΝ 1000€ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΙΔ.ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ) ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΥΛΕΥΑΜΕ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΘΕΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Υ.Α ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΠΑΛΗΑ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ,ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΥΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΥΟ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΨΟΓΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΛΙΓΟ ΜΕΝ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΛΛΑ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΜΘΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΟΛΟ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΟΥΤΕ ΠΑΣΧΑ ΟΥΤΕ ΑΛΛΕΣ ΑΡΓΙΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ,ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΤΑΚΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ,ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΥΓΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ κ.λ.π..ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΤΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΩΡΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ» (ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ), ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ,ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΜΑΚΡΥΓΟΡΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΡΩΤΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΌΨΗ ΤΗΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΓΕΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΡΜΕΓΟΥΜΕ,ΟΥΤΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ.
 
 
ΜΑΡΙΑ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Η ένταξη δύο ερευνητικών κέντρων ΚΕΤΕΑΘ και ΕΚΕΤΑ στους υπό συγχώνευση φορείς του δημοσίου και κατ’επέκταση στο παρό νομοσχέδιο σηματοδοτεί την ρύθμιση των ζωτικών θεμάτων της έρευνας από αναρμόδια υπουργεία και πέραν οποιουδήποτε σχεδιασμού της συνολικής αναδιάρθρωσης του ερευνητικού ιστού της χώρας. Δηλώνει την αποσπασματικότητα των επιμέρους πολιτικών που ευκαιριακά αντιμετωπίζουν τα της έρευνας. Το ζήτημα της συγχώνευσης των παραπάνω Κέντρων θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά και εμπεριστατωμένα στο πλαίσιο αυτής της συνολικής αναδιάρθρωσης. Με τη λογική αυτή το άρθρο 7 όπως και το άρθρο 9 πρέπει να αποσυρθεί από το παρόν νομοσχέδιο.