Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Καλλικρατης
Για να δούμε ποιοι αντιδρούν….μήπως αυτοί που δεν εφημορμασαν το ενιαίο μισθολόγιο; Μήπως αυτοί που δεν ήθελαν τον πλειοδοτικο διαγωνισμό για τις εμπορικές μισθώσεις; Η μήπως αυτοί που ελαμβαναν 35% επιπλέον του μισθού τους, παροχές ; Η αλληλεγγύη στους υπαλλήλους των ιχθυοσκαλων ενισχύει την ανάγκη για Αμεση συγχώνευση της καθ. Ποιος ξέρει τι έχουν να δουν οι διαχειριστικοι έλεγχοι ….ένα είναι σίγουρο, ότι αυτοί που θα επωφεληθούν απο τις μεταρρυθμίσεις θα είναι όσοι προσδοκούν σε ένα υγιές, ανταγωνιστικό και αναπτυξιακό περιβάλλον. Όλοι άλλοι ας προσαρμοστούν απο τώρα στο συμμάζεμα για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές
 
 
Γεώργιος Χαιρόπουλος
Είναι απαράδεκτη από κάθε άποψη η διαδικασία κατάργησης του Ε.Κ.Κ.Ε και η συγχώνευσή του με το Ε.Ι.Ε., που γίνεται χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια μελέτη και χωρίς καμία απολύτως λογική. Αποτελεί δε προσβολή για όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των οποίων είναι κατά πολύ ανώτερα αυτών που αποφασίζουν. Είναι προφανές ότι άρχισε να εφαρμόζεται ένα σχέδιο διάλυσης των ερευνητικών κέντρων της χώρας, ειδικά αυτών που παράγουν αξιόλογο επιστημονικό έργο, σύμφωνα με τις επίσημες αξιολογήσεις και απορροφούν σημαντικά ευρωπαϊκά κονδύλια, όπως είναι το Ε.Ι.Ε. Ποιόν εξυπηρετεί άραγε αυτό; Ποιά είναι η θέση του Υπουργείου Παιδείας στο οποίο υπάγεται το Ε.Ι.Ε. Θα περιμένουμε μια επίσημη τοποθέτηση…
 
 
Αλκιβιάδης – Κωνσταντίνος Κεφαλάς
Στην παράγραφο 3 του άρθρου 9 αναφέρεται ότι στον νέο τροποποιημένο κανονισμό του ΕΙΕ θα αναφέρονται τα «..ειδικότερα προσόντα που απαιτούνται για την πρόσληψη του ερευνητικού, ταχνικού και διοικητικού-βοηθητικού προσωπικού…». Από όσο γνωρίζω, τα «προσόντα» των Ερευνητών στις διάφορες ερευνητικές βαθμίδες καθορίζονται από τον Ν1514. Συνεπώς η παρούσα παράγραφος, θα πρέπει να αναφέρεται στα «ειδικότερα προσόντα» του τεχνικού και διοικητικού-βοηθητικού προσωπικού, εκτός και αν ο νομοθέτης σκοπεύει να εισάγει «ειδικότερα προσόντα» για τους Ερευνητές που δεν περιγράφονται στον Ν1514.
 
 
Κωνσταντίνα
Εργάζομαι σε υπο συγχώνευση φορέα του δημοσίου στον οποίο διορίστηκα μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ απολύτως αξιοκρατικά. Είμαι κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ και μεταπτυχιακού, τεσσάρων ξένων γλωσσών και αρκετών μετεκπαιδεύσεων στο εξωτερικό. Υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που βρίσκονται σε αντίστοιχη θέση. Αναρωτιέμαι γιατί αντιμετωπιζόμαστε ως εργαζόμενοι κατώτερης κατηγορίας σε αντίθεση με όλους αυτούς που μπήκαν από τα παράθυρα και τώρα κατέχουν τη θέση των προνομιούχων δημοσίων υπαλλήλων? Το άρθρο 15 αναφέρει την «μεταφορά εργαζομένων σε άλλα ΝΠΙΔ»Πρόκειται για την απόλυτη κοροιδία! Ποια ΝΠΙΔ θα δεχτούν τη μεταφορά τόσων εργαζομένων που θα «περισσέψουν»? Θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για να δοθεί η δυνατότητα μετάταξης των υπαλλήλων στο στενό δημόσιο τομέα ή σε άλλα νπδδ. Διαφορετικά έχει ανοίξει ορθάνοιχτο το παράθυρο της απόλυσης!
 
 
ΜΑΡΙΑ ΚΟΡ
Αγαπητοί μου, υπάρχουν χιλιάδες προσλήψεις εργαζομένων οι οποίοι επικαλούνται την πρόσληψή τους μέσω ΑΣΕΠ αλλά σας διαβεβαιώνω ότι το 2003 ταλαιπωρήθηκαν από όλοι την Ελλάδα χιλιάδες ΠΕ με πολλά προσόντα και χιλιάδες άτομα με ειδικές ανάγκες, αλλά ω!!! του θαύματος οι προσλήψεις έγιναν για τα παιδιά των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.Είμαστε Ν.Π.Ι.Δ. Πήραμε 130 άτομα καί ούτε ένα από τους συμμετέχοντες . Τα είχαμε όλα έτοιμα.Επιτροπή αξιολόγησης,Ενας κλητήρας, δύο ΔΕ γραμματείς υπό την καθοδήγηση του Νομικού Συμβούλου.Επομένως οι προσλήψεις έχουν γίνει και με άλλους τρόπους.Δεν ακυρώνω όσους πράγματι μπήκαν μέσω ΑΣΕΠ. Λειτούργησε και σωστά .Οχι όμως μόνο σωστα. Στην δική μου υπηρεσία το ΑΣΕΠ λειτούργησε μη σωστά.Μέλος του τότε ΑΣΕΠ λειτούργησε κομματικά και μόνο. Καί όχι τίποτε άλλο δε μου φεύγει η εικόνα μιας εγκύου κοπέλας μέσα στις λάσπες η οποία ευελπιστούσε να πάρει μία θέση γιατί είχε πολλά μόρια…….Ολες οι υπηρεσίες στα Υπουργεία,με αυστηρά κριτίρια επιλογής προσωπικού.