Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 2: Μεταφορά των αρμοδιοτήτων της Ειδικής Υπηρεσίας του άρθρου 12 του Ν. 4002/2011 του ΕΟΤ στο Υπουργείο Τουρισμού. Παράγραφος 1.Με την παράγραφο αυτή επιδιώκεται η μεταφορά μιας ακόμη εκτελεστικής αρμοδιότητας του ΕΟΤ στο κατά τα άλλα επιτελικό Υπουργείο Τουρισμού. Η Ειδική αυτή Υπηρεσία η οποία συστάθηκε στον ΕΟΤ με το άρθρο 12 του Ν. 4002/2011 (ΦΕΚ 180/Α/22-9-2011), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 148 του Ν. 4070/2012, (ΦΕΚ 82/Α/10-1-2012) και η στελέχωσή της καθορίστηκε με την 501366/17-9-2012 απόφαση του Προέδρου του ΕΟΤ (ΦΕΚ 2607/Β/25-9-2012), αποτελεί ουσιαστικά την μετεξέλιξη και ενίσχυση των αδειοδοτικών αρμοδιοτήτων του ΕΟΤ που τις ασκούσε με τα Τμήματα Χωροταξίας και Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Τουριστικών Εγκαταστάσεων και με το Τμήμα Τουριστικών Επενδύσεων και Ενημέρωσης Επενδυτών της Διεύθυνσης Μελετών και Επενδύσεων σε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία υποστήριξης και αδειοδότησης των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων.Πάρα το σύντομο χρονικό διάστημα (τέσσερις μήνες) της λειτουργίας της η Ειδική αυτή Υπηρεσία του ΕΟΤ έχει μια πολύ ικανοποιητική παρουσία με τη διαχείριση ήδη 11 σημαντικών επενδυτικών προτάσεων, λόγω της εμπειρίας και των ειδικών γνώσεων των υπαλλήλων του ΕΟΤ που τη στελεχώνουν.Η μεταφορά της υπηρεσίας αυτής από τον ΕΟΤ στο Υπουργείο Τουρισμού θα οδηγήσει αυτόματα λόγω της αρχής της διακριτότητας των ρόλων των υπουργείων στην προσάρτησή της στο αρμόδιο για τις μεγάλες επενδύσεις Υπουργείο Ανάπτυξης. Παράγραφος 2.Με την παράγραφο αυτή ορίζεται ότι τα ζητήματα που αφορούν τη μεταφορά της Ειδικής Υπηρεσίας θα ρυθμιστούν με υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί, αφού θα έχει μεταφερθεί ήδη η υπηρεσία αυτή στο Υπουργείο Τουρισμού, με αποτέλεσμα να υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στην προώθηση των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων.
 
 
Κατερίνα Λιβάνη
-Διαβάζοντας το άρθρο αυτό καθώς και το άρθεο 1 του Νομοσχεδίου μπορεί εύκολα κάποιος να συμπεράνει ότι πρόκειται για μια αντιγραφή αρμοδιοτήτων από τον ένα φορέα στον άλλο, χωρίς ίχνος μελέτης και σχεδιασμού .-Τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Ποιοτικού Ελέγχου και Εποπτείας Αγοράς του ΕΟΤ καθώς και τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Επιθεώρησης του ΕΟΤ είχαν από πριν προβλήματα αλληλοεπικάλυψης και διαχωρισμού αρμοδιοτήτων. Επίσης, η μισοτελειωμένη διαδικασία χορήγησης του Πιστοποιητικού Κατάταξης(άρθο 16, Ν. 3190/2003), την οποία κανένας υπουργός δεν ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει μέχρι σήμερα, παρόλο που θεωρείται απαραίτητο για την έκδοση του Ε.Σ.Λ., δημιουργεί ακόμη περισσότερη ασάφεια και δυσκολία στην εκτέλεση των καθηκόντων του ΕΟΤ. -Αλήθεια , μετά την εφαρμογή του παραπάνω νομοσχεδίου,Ποιός θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας;; Από το παρόν νομοσχέδιο σε συνδυασμό με τις Π.Υ.Τ. για τις οποίες δεν έχει αναφερθεί τίποτα προκύπτουν 3 πιθανοί:α) Τμήμα Εποπτείας Αγοράς του E.O.Tβ) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ του Ε.Ο.Τ.γ) Π.Υ.Τ. Ε.Ο.Τ. Ποιος θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Ποιότητας;; Από το νομοσχέδιο προκύπτουν 2 πιθανοί:α) Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου του Υπουργίου Τουρισμούβ) Τμήμα Εποπείας Αγοράς του Ε.Ο.Τ. -Ο Ε.Ο.Τ. έχει προσπαθήσει να εφαρμόσει όλα αυτά που ορίζουν οι νόμοι , παρ’ όλη την ασάφεια και τη γενικολογία που τους διέπει. Διαπιστεύτηκε από το Ε.ΣΥ.Δ. για να μπορεί να χορηγεί τα Πιστοποιητικά Κατάταξης (που όμως η μορφή τους ακόμη δεν έχει οριστεί…). Δημιούργησε με τα ελάχιστα δυνατά ηλεκτρονικά μέσα Μητρώα Ειδικών Σημάτων Λειτουργίας σε όλες τις Π.Υ.Τ. για να διευκολύνει τη διαδικασία έκδοσής τους και να μπορεί να έχει μία συνολική εικόνα αυτών. Και ακόμη και σήμερα προσπαθεί να δημιουργήσει συστήματα τέτοια ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία και το κόστος των διαδικασιών που απαιτούνται για τον έλεγχο των τουριστικών επιχειρήσεων.-Αντίθετα το νομοσχέδιο επιτυγχάνει μόνο τη δημιουργία ενός χάους. Αντί να ξεκαθαρίζει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα δημιουργεί περισσότερα δημιουργώντας επικαλύψεις αρμοδιοτήτων μεταξύ Ε.Ο.Τ., Π.Υ.Τ. και Υπουργείου Τουρισμού.-Αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτή τη χώρα που θέλουν πραγματικά να αναδιοργανώσουν τους φορείς του Τουρισμού, ας μελετήσουν πρώτα τους ήδη υπάρχοντες, ας αξιολογήσουν τη δουλειά τους, και ας φτιάξουν μετά έναν ολοκληρωμένο νόμο που θα ορίζει έναν, δύο ή όσους φορείς απαιτούνται , με ξεκάθαρες δομές και αρμοδιότητες. Με διαδικασίες που θα μειώνουν τη γραφειοκρατία, που θα μειώνουν τα έξοδα της χώρας, αλλά θα προωθούν και θα βελτιώνουν το τουριστικό προίόν.
 
 
Αικατερίνη Μήγιου
Γιατί δεν γίνεται αναφορά στο Σχέδιο Νόμου για τις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΕΟΤ. Εξακολουθούν να λειτουργούν με τις αρμοδιότητες και τη διοικητική διάρθρωση που ορίζουν το ΠΔ 313/2001 και το Ν.3270/2004, άρθρο 4, παρ. 6. ;Σύμφωνα με το Άρθρο 3 του σχεδίου νόμου Τη Διεύθυνση Ποιοτικού Ελέγχου και Εποπτείας Αγοράς συγκροτούν τα εξής Τμήματα:α) Τμήμα Εποπτείας Αγοράςβ) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤΤο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ έχει αρμοδιότητα την τήρηση μητρώου των τουριστικών εγκαταστάσεων που λειτουργούν ανά την χώρα και των ειδικών σημάτων αυτών.Επίσης σύμφωνα με την Υ.Α.1223/24-1-2007 (ΦΕΚ 134/Β΄/5-2-2007) «Καθορισμός των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Συντονισμού Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΕΟΤ.»Τη Διεύθυνση Συντονισμού Περιφερειακών Υπηρεσιών συγκροτούν τα παρακάτω τμήματα:α) Το Τμήμα Ελέγχου των Περιφερειακών ΥπηρεσιώνΤουρισμού.β) Το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.γ) Το Τμήμα Μητρώου Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΜΗ.Τ.Ε.).δ) Το Τμήμα Ιαματικών Πηγών.Να διευκρινιστεί εάν καταργείται η Διεύθυνση Συντονισμού Περιφερειακών του ΕΟΤ και πώς θα εποπτεύονται από την Κεντρική Υπηρεσία ΕΟΤ τα τέσσερα Τμήματα των ΠΥΤ ΕΟΤ (Ανάπτυξης, Τουριστικών επαγγελμάτων, Επιθεώρησης και Τουριστικών Εγκαταστάσεων).
 
 
Φώτης Ζέρβας
1. Διάταξη: «β) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ με αρμοδιότητα τα ακόλουθα θέματα:- …- Η έγκριση καταλληλότητας οικοπέδων, γηπέδων και σχεδίων ανέγερσης τουριστικών εγκαταστάσεων …- Η χορήγηση ειδικού σήματος λειτουργίας στις ανωτέρω εγκαταστάσεις- …»:α. Οι αρμοδιότητες αυτές ανήκουν, ήδη, σε περιφεριακα όργανα διοίκησης και ασκούνται, από χρόνια τώρα, περιφερειακά: βάσει του Π.Δ.313/2001 από τις Δ/νσεις Τουρισμού των Περιφερειών της χώρας και ακολούθως βάσει του Ν.3270/2004 από τις ΠΥΤ του ΕΟΤ. β. Το γεγονός ότι δημιουργείται τώρα «Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ» υποδηλώνει ευθέως ότι ο Νομοθέτης έχει σκοπό την «Υποστήριξη» των ΠΥΤ, έρχεται δε σε αντίφαση με αφαίρεση αρμοδιοτήτων απ΄ αυτές. γ. Γενικά, η Κρατική διοίκηση ασκείται από περιφερειακά όργανα, για υποθέσεις της περιφέρειάς τους. Δεν είναι νόμιμο να μεταβιβάζονται προς κεντρικά όργανα διοίκησης, αρμοδιότητες που έχουν προηγουμένως αποκεντρωθεί (άρθρο 101 παρ.3 του Συντάγματος).Για τους λόγους αυτούς καθώς επίσης και την αποφυγή αλληλοεπικάλυψης αρμοδιοτήτων, οι διατάξεις (που αφορούν στις εν λόγω αρμοδιότητες του τμήματος) πρέπει να επαναδιατυπωθούν ως εξής:«- Η έγκριση καταλληλότητας οικοπέδων, γηπέδων και σχεδίων ανέγερσης τουριστικών εγκαταστάσεων, επικουρικά, σε περιπτώσεις αδυναμίας διεκπεραίωσης π.χ. λόγω ενδεχόμενης ελλιπούς στελέχωσης της κατά τόπο αρμόδιας ΠΥΤ και μετά από σχετική έγγραφη εισήγηση του αντίστοιχου Προϊστάμενου της Δ/νσης (της ΠΥΤ) καθώς και χιονοδρομικών κέντρων.- Η χορήγηση ειδικού σήματος λειτουργίας στις ανωτέρω εγκαταστάσεις, επικουρικά, σε περιπτώσεις αδυναμίας διεκπεραίωσης π.χ. λόγω ενδεχόμενης ελλιπούς στελέχωσης της κατά τόπο αρμόδιας ΠΥΤ και μετά από σχετική έγγραφη εισήγηση του αντίστοιχου Προϊστάμενου της Δ/νσης (της ΠΥΤ).» 2. Διάταξη: «β) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ…» (γενικά):Το τμήμα πρέπει να υπαχθεί στη Δ/νση Συντονισμού ΠΥΤ, η οποία έχει συναφείς αρμοδιότητες, αφού προηγούμενα, σε κάθε περίπτωση, γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος ώστε να αποφευχθεί αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων, όπως π.χ. «Η τήρηση μητρώου των τουριστικών εγκαταστάσεων που λειτουργούν ανά την χώρα και των ειδικών σημάτων αυτών» (που υπάρχει ήδη στο τμήμα Μητρώου Τουριστικών Επιχειρήσεων της Δ/νσης Συντονισμού ΠΥΤ).
 
 
Ευη Βασιλειάδου
Όσο αναφορά το τμήμα τεχνικής υποστήριξης των ΠΥΤ θα πρέπει ίσως να φροντίσουν οι ιθύνοντες να καλυφθούν οι κενές θέσεις που γεννούν την ανάγκη ύπαρξης αυτού του τμήματος. Αυτή τη στιγμή σε κάποιες ΠΥΤ υπάρχει αδυναμία διεκπεραίωσης διαφόρων περιπτώσεων λόγω ελλιπούς στελέχωσης είτε είναι σε διοικητικό προσωπικού, μηχανικούς, πληροφοριακούς κτλ.Από τη στιγμή που σήμερα σε κάποιες περιοχές κλείνουν υπηρεσίες, δυστυχώς, οι υπάλληλοι τους μετατάσσονται, μετατίθενται σε κάποιες άλλες υπηρεσίες.Ας φροντίσουμε λοιπόν να στελεχωθούν οι ΠΥΤ με προσωπικό που τους λείπει ώστε να μην γίνετε βάρος, η κάθε ΠΥΤ, στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης των ΠΥΤ κάθε τόσο.Το σημαντικότερο όλων είναι ότι ο πελάτης – πολίτης πρέπει να εξυπηρετείται άμεσα και κυρίως σωστά! Γι’ αυτό το λόγο είμαστε στις θέσεις μας. Πως θα γίνει αυτό αν θα πρέπει να διαβιβάσω το αίτημα του σε κάποιο τμήμα στην Αθήνα ή οπουδήποτε αλλού ώστε να διεκπεραιωθεί;