Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 2: Μεταφορά των αρμοδιοτήτων της Ειδικής Υπηρεσίας του άρθρου 12 του Ν. 4002/2011 του ΕΟΤ στο Υπουργείο Τουρισμού. Παράγραφος 1.Με την παράγραφο αυτή επιδιώκεται η μεταφορά μιας ακόμη εκτελεστικής αρμοδιότητας του ΕΟΤ στο κατά τα άλλα επιτελικό Υπουργείο Τουρισμού. Η Ειδική αυτή Υπηρεσία η οποία συστάθηκε στον ΕΟΤ με το άρθρο 12 του Ν. 4002/2011 (ΦΕΚ 180/Α/22-9-2011), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 148 του Ν. 4070/2012, (ΦΕΚ 82/Α/10-1-2012) και η στελέχωσή της καθορίστηκε με την 501366/17-9-2012 απόφαση του Προέδρου του ΕΟΤ (ΦΕΚ 2607/Β/25-9-2012), αποτελεί ουσιαστικά την μετεξέλιξη και ενίσχυση των αδειοδοτικών αρμοδιοτήτων του ΕΟΤ που τις ασκούσε με τα Τμήματα Χωροταξίας και Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Τουριστικών Εγκαταστάσεων και με το Τμήμα Τουριστικών Επενδύσεων και Ενημέρωσης Επενδυτών της Διεύθυνσης Μελετών και Επενδύσεων σε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία υποστήριξης και αδειοδότησης των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων.Πάρα το σύντομο χρονικό διάστημα (τέσσερις μήνες) της λειτουργίας της η Ειδική αυτή Υπηρεσία του ΕΟΤ έχει μια πολύ ικανοποιητική παρουσία με τη διαχείριση ήδη 11 σημαντικών επενδυτικών προτάσεων, λόγω της εμπειρίας και των ειδικών γνώσεων των υπαλλήλων του ΕΟΤ που τη στελεχώνουν.Η μεταφορά της υπηρεσίας αυτής από τον ΕΟΤ στο Υπουργείο Τουρισμού θα οδηγήσει αυτόματα λόγω της αρχής της διακριτότητας των ρόλων των υπουργείων στην προσάρτησή της στο αρμόδιο για τις μεγάλες επενδύσεις Υπουργείο Ανάπτυξης. Παράγραφος 2.Με την παράγραφο αυτή ορίζεται ότι τα ζητήματα που αφορούν τη μεταφορά της Ειδικής Υπηρεσίας θα ρυθμιστούν με υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί, αφού θα έχει μεταφερθεί ήδη η υπηρεσία αυτή στο Υπουργείο Τουρισμού, με αποτέλεσμα να υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στην προώθηση των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων.
 
 
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ & ΔΙΑΜ/ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
• Άρθρο 3 – Ρύθμιση Υπηρεσιακών Ζητημάτων Ε.Ο.Τ.Α)Τμήμα Εποπτείας Παρόλο που ο νομοθέτης προβλέπει τη συνεργασία τουριστικών αρμόδιων φορέων και επαγγελματικών σωματείων για τον τακτικό και τον έκτακτο έλεγχο ποιότητας των εν γένει υπηρεσιών που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, θα θέλαμε να προσθέσουμε ένα πάγιο αίτημα του κλάδου μας που είναι: Η δημιουργία συγκεκριμένου ελεγκτικού μηχανισμού για τα νόμιμα αλλά και για παράνομα καταλύματα που υπάρχουν, ορίζοντας εκπροσώπους από το Ε.Ο.Τ., την αστυνομία, το Σ.Δ.Ο.Ε. και τους επαγγελματικούς συλλόγους.
 
 
Γεώργιος Γαλανόπουλος
Μια καλή αρχή,που θα βοηθήσει την τουριστική μας βιομηχανία,την ώρα που χιλιάδες τουρίστες νοικιάζουν μόνον βίλες για τις καλοκαιρινές τους διακοπές και μέχρι τωρα η χώρα μας έχανε σοβαρά ποσοστά από την αγορά αυτήν.
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 5: Αναστολή Λειτουργίας Γραφείων Εξωτερικού ΕΟΤ. Η ρύθμιση αυτή είναι αποσπασματική γιατί προβλέπει ζητήματα λειτουργίας υπηρεσιών του ΕΟΤ και θα πρέπει να ενταχθεί σε ειδική κανονιστική πράξη (προεδρικό διάταγμα) με την οποία θα προβλέπονται συνολικά τα θέματα της οργάνωσης και λειτουργίας του.Σε κάθε περίπτωση αναστολή λειτουργίας γραφείου εξωτερικού θα πρέπει να γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΤ.
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 4: Τουριστικοί Ακόλουθοι και Θέματα Λειτουργίας Γραφείων Εξωτερικού ΕΟΤ. Παράγραφος 1.Με την παράγραφο αυτή του άρθρου 4 επιδιώκεται η δημιουργία θέσεων τουριστικών ακολούθων. Η επιδίωξη αυτή είναι εσφαλμένη διότι οι τουριστικοί ακόλουθοι θα προσλαμβάνονται από τους κατά τόπους προϊσταμένους των διπλωματικών υπηρεσιών του Υπουργείου Εξωτερικών, θα εποπτεύονται από το Υπουργείο Τουρισμού και δεν θα έχουν καμία σχέση με τον ΕΟΤ. Με αυτόν τον τρόπο το Υπουργείο Εξωτερικών αποκτά συναρμοδιότητα στην εποπτεία των υπηρεσιών του ΕΟΤ στο εξωτερικό, οι οποίες δεν θα μπορούν πλέον να ανταποκριθούν με επιτυχία στην τουριστική τους αποστολή και θα εξελιχθούν σε υπηρεσίες του Υπουργείου Εξωτερικών οι οποίες δεν έχουν ούτε τη γνώση ούτε την εμπειρία να ασκήσουν αυτό το έργο.Σωστή επιδίωξη θα ήταν, όπου δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει αυτόνομο γραφείο στο εξωτερικό, η υπηρεσία του ΕΟΤ να στεγάζεται στα κατά τόπους κτίρια που στεγάζεται και η ελληνική διπλωματική αποστολή. Η υπηρεσία του ΕΟΤ δεν θα υπάγεται ούτε θα εποπτεύεται από τον προϊστάμενο της αντίστοιχης διπλωματικής υπηρεσίας. Το επιτόπιο προσωπικό των προαναφερόμενων υπηρεσιών του ΕΟΤ θα συνάπτει σύμβαση με τον προϊστάμενο της υπηρεσίας εξωτερικού του ΕΟΤ, η σύμβαση αυτή θα πρέπει να εγκρίνεται από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ.Η ανάμειξη του Υπουργού Τουρισμού στη διαδικασία επιλογής του πάσης φύσεως προσωπικού των υπηρεσιών εξωτερικού του ΕΟΤ δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης προσωπικών ή κομματικών φίλων και έρχεται σε αντίθεση με την αρχή της χριστής διοίκησης. Παράγραφος 3.Με την παράγραφο 3 ρυθμίζονται ζητήματα πρόσληψης επιτόπιου προσωπικού. Οι λεπτομέρειες των προσλήψεων αυτών πρέπει να καθοριστούν από ειδική κανονιστική πράξη, η οποία θα προβλέπει λεπτομερώς ζητήματα όπως: διαδικασία πρόσληψης, ανώτατος αριθμός προσωπικού ανά γραφείο, τυπικά προσόντα, περιγραφή καθηκόντων, ύψος αποδοχών κλπ, αφού ληφθεί υπόψη εισήγηση των αρμοδίων οργάνων του ΕΟΤ. Παράγραφος 4.Με την παράγραφο αυτή ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία οργανικών μονάδων του ΕΟΤ. Η ρύθμιση αυτή είναι αποσπασματική και θα πρέπει να ενταχθεί σε ειδική κανονιστική πράξη (προεδρικό διάταγμα) με την οποία θα προβλέπονται συνολικά τα θέματα της οργάνωσης και λειτουργίας του ΕΟΤ και θα περιγράφονται λεπτομερώς τα τυπικά προσόντα των υπαλλήλων που θα στελεχώσουν τα γραφεία εξωτερικού.Επιπλέον, για κάθε μετάθεση ή απόσπαση υπαλλήλου θα πρέπει να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου και η συγκατάθεση του υπαλλήλου, όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα και τον Υπαλληλικό Κώδικα.