Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΕΜΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
O όρος Τουριστικός Ακόλουθος θα πρέπει να είναι κοινός, τόσο για τους Προϊσταμένους εν ενεργεία Γραφείων Εξωτερικού, όσο και για τους δημοσίους υπαλλήλους που θα στελεχώνουν τις ελληνικές Αποστολές της αλλοδαπής, ούτως ώστε να μη δημιουργείται σύγχυση αρμοδιοτήτων. Οι θέσεις των Τ.Α. θα πρέπει να καλύπτονται αποκλειστικά από υπαλλήλους του Υπουργείου Τουρισμού ή του Ε.Ο.Τ. με απόσπαση. Η πρόσληψη επιτοπίου προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για Τ.Α., ή η σύναψη συμβάσεων με ανάλογο νομικό καθεστώς σύμφωνο με τη νομοθεσία του τόπου απασχόλησης θα ενίσχυε παθογένειες της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, όπως είναι ο νεποτισμός, η αδιαφάνεια και το πελατειακό κράτος. Πρέπει να προβλεφθεί μοριοδότηση για τους αποφοίτους της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (ΕΣΔΔ), Τμήματος Τουριστικής Οικονομίας και Ανάπτυξης, οι οποίοι στελεχώνουν τις υπηρεσιακές μονάδες του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. και έχουν λάβει εξειδικευμένη εκπαίδευση σε θέματα τουρισμού, και ειδικότερα τουριστικής πολιτικής και ανάπτυξης, τουριστικής οικονομίας και μάρκετινγκ ώστε να δύνανται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νέου διεθνούς τουριστικού περιβάλλοντος. Απαραίτητα τυπικά προσόντα των μόνιμων υπαλλήλων που θα στελεχώσουν τις Αποστολές Εξωτερικού: 1)Κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού – Οικονομικού 2) ΤΕ, σε περίπτωση που οι προκηρυσσόμενες θέσεις δεν συμπληρώνονται από υπαλλήλους του κλάδου ΠΕ. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών θεωρείται επιπλέον προσόν. Για την αντιμετώπιση έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης, η απόσπαση υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ε.Ο.Τ. σε Υπηρεσία Εξωτερικού, ακόμη και αν δεν υπάρχει κενή οργανική θέση, με αιτιολογημένη απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Ε.Ο.Τ., χωρίς γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ένα έτος, άλλως αναιρεί το χαρακτήρα του έκτακτου και επείγοντος. Το χρονικό διάστημα του ενός έτους πρέπει να αντικατασταθεί από μία περίοδο 2-3 μηνών. Η στελέχωση των Γραφείων Εξωτερικού από επιτόπιο προσωπικό θα πρέπει να βασίζεται σε έναν κοινό κανονισμό λειτουργίας, στον οποίο να περιλαμβάνεται σαφές προσοντολόγιο και λεπτομερής περιγραφή καθηκόντων της εκάστοτε θέσεως προς πλήρωση. Η άριστη γνώση της γλώσσας της χώρας στην οποία εδρεύει το Γραφείο Εξωτερικού Ε.Ο.Τ. είναι εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση για την πρόσληψη του εν λόγω προσωπικού, παράλληλα με την αγγλική, ώστε να ανταποκρίνεται στις αρμοδιότητές του και στις απαιτήσεις των επαφών του με τοπικούς τουριστικούς παράγοντες και κοινό.
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 5: Αναστολή Λειτουργίας Γραφείων Εξωτερικού ΕΟΤ. Η ρύθμιση αυτή είναι αποσπασματική γιατί προβλέπει ζητήματα λειτουργίας υπηρεσιών του ΕΟΤ και θα πρέπει να ενταχθεί σε ειδική κανονιστική πράξη (προεδρικό διάταγμα) με την οποία θα προβλέπονται συνολικά τα θέματα της οργάνωσης και λειτουργίας του.Σε κάθε περίπτωση αναστολή λειτουργίας γραφείου εξωτερικού θα πρέπει να γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΤ.
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 4: Τουριστικοί Ακόλουθοι και Θέματα Λειτουργίας Γραφείων Εξωτερικού ΕΟΤ. Παράγραφος 1.Με την παράγραφο αυτή του άρθρου 4 επιδιώκεται η δημιουργία θέσεων τουριστικών ακολούθων. Η επιδίωξη αυτή είναι εσφαλμένη διότι οι τουριστικοί ακόλουθοι θα προσλαμβάνονται από τους κατά τόπους προϊσταμένους των διπλωματικών υπηρεσιών του Υπουργείου Εξωτερικών, θα εποπτεύονται από το Υπουργείο Τουρισμού και δεν θα έχουν καμία σχέση με τον ΕΟΤ. Με αυτόν τον τρόπο το Υπουργείο Εξωτερικών αποκτά συναρμοδιότητα στην εποπτεία των υπηρεσιών του ΕΟΤ στο εξωτερικό, οι οποίες δεν θα μπορούν πλέον να ανταποκριθούν με επιτυχία στην τουριστική τους αποστολή και θα εξελιχθούν σε υπηρεσίες του Υπουργείου Εξωτερικών οι οποίες δεν έχουν ούτε τη γνώση ούτε την εμπειρία να ασκήσουν αυτό το έργο.Σωστή επιδίωξη θα ήταν, όπου δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει αυτόνομο γραφείο στο εξωτερικό, η υπηρεσία του ΕΟΤ να στεγάζεται στα κατά τόπους κτίρια που στεγάζεται και η ελληνική διπλωματική αποστολή. Η υπηρεσία του ΕΟΤ δεν θα υπάγεται ούτε θα εποπτεύεται από τον προϊστάμενο της αντίστοιχης διπλωματικής υπηρεσίας. Το επιτόπιο προσωπικό των προαναφερόμενων υπηρεσιών του ΕΟΤ θα συνάπτει σύμβαση με τον προϊστάμενο της υπηρεσίας εξωτερικού του ΕΟΤ, η σύμβαση αυτή θα πρέπει να εγκρίνεται από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ.Η ανάμειξη του Υπουργού Τουρισμού στη διαδικασία επιλογής του πάσης φύσεως προσωπικού των υπηρεσιών εξωτερικού του ΕΟΤ δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης προσωπικών ή κομματικών φίλων και έρχεται σε αντίθεση με την αρχή της χριστής διοίκησης. Παράγραφος 3.Με την παράγραφο 3 ρυθμίζονται ζητήματα πρόσληψης επιτόπιου προσωπικού. Οι λεπτομέρειες των προσλήψεων αυτών πρέπει να καθοριστούν από ειδική κανονιστική πράξη, η οποία θα προβλέπει λεπτομερώς ζητήματα όπως: διαδικασία πρόσληψης, ανώτατος αριθμός προσωπικού ανά γραφείο, τυπικά προσόντα, περιγραφή καθηκόντων, ύψος αποδοχών κλπ, αφού ληφθεί υπόψη εισήγηση των αρμοδίων οργάνων του ΕΟΤ. Παράγραφος 4.Με την παράγραφο αυτή ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία οργανικών μονάδων του ΕΟΤ. Η ρύθμιση αυτή είναι αποσπασματική και θα πρέπει να ενταχθεί σε ειδική κανονιστική πράξη (προεδρικό διάταγμα) με την οποία θα προβλέπονται συνολικά τα θέματα της οργάνωσης και λειτουργίας του ΕΟΤ και θα περιγράφονται λεπτομερώς τα τυπικά προσόντα των υπαλλήλων που θα στελεχώσουν τα γραφεία εξωτερικού.Επιπλέον, για κάθε μετάθεση ή απόσπαση υπαλλήλου θα πρέπει να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου και η συγκατάθεση του υπαλλήλου, όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα και τον Υπαλληλικό Κώδικα.
 
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΟΤ
Άρθρο 3: Ρύθμιση Υπηρεσιακών Ζητημάτων ΕΟΤ. Με το άρθρο αυτό ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν εσωτερική ανακατανομή αρμοδιοτήτων στις οργανικές μονάδες του ΕΟΤ. Η ρύθμιση αυτή είναι πρόχειρη και αποσπασματική. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να αποσυρθεί. Η ρύθμιση των υπηρεσιακών ζητημάτων του ΕΟΤ θα πρέπει να ενταχθεί σε ειδική κανονιστική πράξη (προεδρικό διάταγμα) με την οποία θα προβλέπονται συνολικά τα θέματα της οργάνωσης και λειτουργίας του ΕΟΤ.Στο άρθρο αυτό τροποποιούνται διατάξεις του Π.Δ. 343/2001, ενώ αυτές έχουν ήδη αντικατασταθεί με νεότερες (άρθρο 4 παρ 6 του Ν. 3270/2004, ΦΕΚ 187/Α/11-10-2004 και άρθρο 32 του Ν. 3498/2006, ΦΕΚ 230/Α/24-10-2006), οι οποίες έχουν μεταφέρει αρμοδιότητες της κεντρικής υπηρεσίας του ΕΟΤ στις ΠΥΤ και δεν μπορούν να ασκηθούν πλέον από κεντρική υπηρεσία σύμφωνα με τη συνταγματική αρχή της αποκέντρωσης.
 
 
Περσεφόνη Τρίχα
Στο άρθρο 4, παράγραφος 4. όπου αναφέρεται «μετάθεση υπαλλήλου της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΟΤ» να αντικατασταθεί με «μετάθεση υπαλλήλου του ΕΟΤ» χωρίς να γίνεται διάκριση μεταξύ των στελεχών της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΟΤ και εκείνων που υπηρετούν στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΕΟΤ, καθώς και οι ΠΥΤ διαθέτουν στελεχιακό δυναμικό αναλόγων προσόντων.