Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
apostolis
Θεωρω οτι ειναι λιγω απλιστο,γιατι εγω χανω την δουλια μου (ομπρελας) και τα περνη μονο ενας ο ξενοδοχος δηλαδη, ασε που θα προσλαβη και αλοδαπο ομπρελα.
 
 
Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου και Κυθήρων
Ο υποτιθέμενος ορθολογισμός που επικαλείται το υπουργείο μέσο του νόμου δεν είναι τίποτε άλλο από τη νομιμοποίηση των επί σειρά ετών παρανόμων στον κλάδο του τουρισμού. Αυτών που δεν έχουν πληρώσει ΙΚΑ , ΤΕΒΕ, που δεν έχουν κόψει πότε απόδειξη και γενικά δεν έχουν δώσει ποτέ καμία εισφορά στο κράτος. Αυτοί που ευθαρσώς, αν και παράνομοι, διαφημίζονται στο διαδίκτυο παίρνοντας μαύρα λεφτά ενώ η πολιτεία κάνει τα στραβά μάτια.Τώρα λοιπόν, για κάποιο περίεργο λόγο, το υπουργείο θέλει να τους επιβραβεύσει όχι μόνο νομιμοποιώντας τους από το παράθυρο, αλλά και πριμοδοτώντας τους ώστε να λειτουργούν με όρους ευνοϊκότερους από ότι οι υπάρχοντες επαγγελματίες του χώρου.Οι νόμιμοι καταλυματίες πληρώνουν επί σειρά ετών κανονικά φόρους και εισφορές, ενώ ταλαιπωρούνται συνεχώς από δημόσιες υπηρεσίες για να εξασφαλίσουν την νομιμότητα της επιχείρησης τους, η οποία μένει πάντα μετέωρη.Έρχεται λοιπόν αυτός ο νόμος χωρίς αρχή και τέλος, χωρίς διευκρινήσεις, να νομιμοποιήσει και να επιβραβεύσει την επί σειρά ετών παρανομία. Ένας νόμος εντελώς ασαφής, που θα οδηγήσει μαθηματικά σε μεγαλύτερη φοροδιαφυγή τα καταλύματα που έτσι και αλλιώς ποτέ δεν κατάφερε να ελέγξει.Ο νόμος λέει ότι με ένα απλό συμφωνητικό θα μπορεί να μισθώνεται η «έπαυλη». Τι χρονικό περιθώριο θα έχει ο ιδιοκτήτης για να το καταθέσει στη ΔΟΥ; Ένα μήνα όπως ισχύει και τώρα, με αποτέλεσμα να πετάει το συμφωνητικό ο ιδιόκτητης με την αναχώρηση του πελάτη και να φτιάχνει καινούργιο για τον επόμενο, γελώντας εις βάρος σας και εις βάρος των νομίμων; Άλλωστε αυτός ήταν ο τρόπος που χρησιμοποιούν οι παράνομοι σε οποιοδήποτε έλεγχο για να καλύπτονται μέχρι τώρα.Με απλά λόγια, μετά από «ενδελεχή» έρευνα και «σκέψη», νομιμοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο οι παράνομοι φοροδιέφευγαν μέχρι τώρα!Μπορεί το υπουργείο να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα.-Υπάρχει κάποια υπηρεσία η όποια θα πηγαίνει από χωριό σε χωριό και από σπίτι σε σπίτι να ζητάει από τους ενοίκους συμφωνητικά σε όλες τις τουριστικές περιοχές;-Πως θα ξέρετε εσείς ποια κατοικία θα έχει ενταχθεί σε αυτό το νόμο και ποια όχι;-Τα ΠΑΡΑΝΟΜΑ καταλύματα που τώρα βαπτίζεται εσείς «επαύλεις» ποιος τα έχει ελέγξει τόσα χρόνια που παρανομούν ; Εφόσον ποτέ δεν τις ελέγξατε τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα το καταφέρετε τώρα; Μήπως τελικά δεν σας ενδιαφέρει το ζήτημα του ελέγχου;-Ξέρετε πόσα παράνομα καταλύματα υπάρχουν σε όλη τη χώρα και πόσους ελέγχους έχει κάνει ο ΕΟΤ; Σας γνωρίσουμε ότι μόνο στην περιοχή Πελοποννήσου ούτε το 3% των παρανόμων δεν έχουν ελεγχθεί από κάποια υπηρεσία.-Επίσης, πόσες επαύλεις μπορούν να ενοικιάζονται από τον κάθε ιδιοκτήτη;-Πως είναι δυνατόν να προστατεύεται ο τουρισμός και το τουριστικό προϊόν όταν όλα αυτά τα καταλύματα δεν θα έχουν ελεγχθεί και δεν θα έχουν πάρει άδεια από τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες όπως ΕΟΤ, Υγειονομικό, Πυροσβεστική, Πολεοδομία κτλ;-Πως εσείς εξασφαλίζετε ότι οι πελάτες τους δεν θα κολυμπούν σε παράνομες πισίνες που δεν καλύπτουν υγειονομικούς όρους και όρους ασφαλείας;-Ποιος παίρνει την ευθύνη για το αν υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης καθώς και κατάλληλο αποχετευτικό σύστημα στο κατάλυμα;-Με ποιο τρόπο τελικά θα διασφαλίσετε ότι η «έπαυλη» δεν είναι κοτέτσι;-Πως θα καθορίζονται οι τιμές για αυτές τις «επαύλεις» ώστε να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός;-Για ποιο λόγο δεν απλουστεύετε τη νομοθεσία για τα καταλύματα συνολικά, αλλά αντιθέτως κάθε λίγο και λιγάκι εμφανίζετε μια ξεχωριστή τουριστική κατηγορία στην οποία δίνετε την δυνατότητα να λειτουργεί με ευνοϊκότερους όρους από τους υπόλοιπους νόμιμους καταλυματίες;-Γιατί δεν επιτρέπετε εν κατακλείδι και στους νόμιμους καταλυματίες να ενοικιάζουν με τον ίδιο τρόπο; Δηλαδή να μην πληρώνουν Ο.Α.Ε.Ε., κοινοτικό φόρο, να μη έχουν κάνει έναρξη επιτηδεύματος κλπ.- Στο άρθρο 2 του νόμου 2160/1993, αναφέρονται οι τουριστικές επιπλωμένες επαύλεις ή κατοικίες με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τι προδιαγραφές θα έχουν οι νέες «επαύλεις» που αναφέρονται σε αυτό το σχέδιο νόμου; Είναι άλλη κατηγορία με το ίδιο όνομα;-Πως είναι δυνατόν να πρέπει να περάσεις από ένα κυκεώνα αδειών, ελέγχων και γραφειοκρατίας για να λειτουργήσεις ένα μικρό τουριστικό κατάλυμα και ξαφνικά να μην χρειάζεσαι τίποτα για μια «έπαυλη». Αυτός λοιπόν είναι ο ορθολογισμός του υπουργείου;Το υπουργείο ζητάει από τους καταλυματίες να αναγράφεται ο αριθμός ΜΗΤΕ σε όλες τις διαφημίσεις όπως πχ στο διαδίκτυο. Αυτό είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον όταν διαφημίζεσαι σε δεκάδες ιστοσελίδες των οποίων δεν έχεις εσύ την διαχείριση με αποτέλεσμα να μην μπορείς άμεσα να αναρτήσεις τον αριθμό ΜΗΤΕ. Σε αυτή την περίπτωση τιμωρούνται με 1000 ευρώ οι επιχειρήσεις που δεν θα προλάβουν να αναρτήσουν το ΜΗΤΕ ακόμα και αν είναι καθόλα νόμιμες!!! Ενώ στη περίπτωση των «επαύλεων» το πρόστιμο ανέρχεται στα 600 ευρώ για μια παρανομία που αφορά καθαρά σε ΦΟΡΟΦΙΑΦΥΓΗ…Αναρωτιέται κανείς εύλογα ποιους φωτογραφίζει αυτό το νομοσχέδιο και πως είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι θα μας πείσετε ότι αυτός ο νόμος είναι για το καλό του Ελληνικού Τουρισμού.Δημιουργήσατε μια κατηγορία καταλυμάτων μέσα σε 10 γραμμές και τον θέσατε σε δημόσια διαβούλευση, δείγμα της προχειρότητας με την οποία προσεγγίζετε τον Τουρισμό.Δεν είναι τίποτε άλλο πάρα ένας ακόμα νόμος φτιαγμένος στο <>.Δεν σας τιμά ένα τέτοιος νόμος να φέρει την υπογραφή σας.Αντί να νομιμοποιήσετε τους παράνομους καταλυματίες εφαρμόζοντας τις προδιαγραφές που είδη υπάρχουν και στις επαύλεις του ν.2160/1993, δημιουργείτε ένα κλάδο παράνομων καταλυμάτων χωρίς προδιαγραφές.Υ.Γ. Χαίρομαστε που βλέπουμε τόσα θετικά σχόλια! Επιβεβαιώνεται έτσι το πλήθος των παρανόμων και της ιστορικής ευκαιρίας αυτών να εκμεταλλευτούν τους κόπους των νομίμων του κλάδου.
 
 
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
Ως Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, θεωρούμε ότι ο υπολογισμός μισθώματος αιγιαλού-παραλίας, θα πρέπει να είναι το 1/8 της τιμής δικλίνου δωματίου, όπως η τιμή αυτή δηλώνεται στο Ξ.Ε.Ε. για κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση, επί τον αριθμό των δωματίων και όχι επί τον αριθμό των κλινών.
 
 
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ &amp; ΔΙΑΜ/ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
• Άρθρο 32 παρ. γ – Απόδειξη Κατάθεσης Παραβόλων ως ακολούθως: «Κύρια Τουριστικά καταλύματα κατηγορίας 5* 10€/δωμάτιοκατηγορίας 4* 8€/δωμάτιοκατηγορίας 3* 6€/δωμάτιοκατηγορίας 2 και 1* 4€/δωμάτιο Ενοικιαζόμενα Επιπλωμένα Δωμάτια & Διαμερίσματα 15€/δωμάτιο Θα θέλαμε να γνωρίζουμε ειλικρινά με ποιο σκεπτικό ο νομοθέτης του άρθρου αυτού θεώρησε ότι θα πρέπει τα Ενοικιαζόμενα Δωμάτια να καταβάλλουν τα 2πλάσια χρήματα από ό, τι τα «κύρια τουριστικά καταλύματα». Εκτός εάν κυριαρχεί η εντύπωση πως τα Ενοικιαζόμενα Δωμάτια θα πρέπει ναι μεν να μην έχουν το δικαίωμα χρήσης του αιγιαλού, να πληρώνουν δε τα 2πλάσια σε σχέση με τα «κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα».Ίσως επειδή οι εισπράξεις μας υπερτερούν από αυτές μιας 5* μονάδας… Ευελπιστούμε να πρόκειται για λάθος.Πρότασή μας είναι να καταβάλλουμε το ποσό των 4€/δωμάτιο, όσο δηλαδή ισχύει και για τις ξενοδοχειακές μονάδες 1* και 2*.
 
 
ΑΓΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ
Οι ξενοδοχειακές μονάδες αντιμετωπίζουν ουσιαστικά προβλήματα βιωσιμότητας. Οι περισσότερες μεγάλες ή μικρές ξενοδοχειακές μονάδες πωλούνται λόγω υπερβολικών χρεών προς το δημόσιο ή στις τράπεζες.Οι ιδιοκτήτες αυτών ζητούν απεγνωσμένα επενδυτές είτε να πουλήσουν είτε να συνεργαστούν για να αποφύγουν να κλείσουν. Στα πλαίσια αυτά και της έρευνας που έχουμε κάνει ως εταιρία για την αξιοποίηση των ξενοδοχειακών μονάδων προέκυψε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επενδυτών δεν κάνουν επενδύσεις στρατηγικής σημασίας και τα ποσά που διαθέτουν είναι από ενα εκατομμύριο μέχρι τριάντα εκατομμύρια και αναζητούν ευκαιρίες για διάφορες επενδύσεις και ειδικότερα για τουριστικούς σκοπούς.Ενόψει της διαβούλευσης του παρόντος νομοσχεδίου και της προσέλκυσης επενδυτών σε σχέση με το άρθρο 13 , θα πρέπει να προστεθεί στη παράγραφο 1 περίπτωση Δ και τα ξενοδοχεία τριών αστέρων . Στην ίδια παράγραφο «να επιτρέπεται και η πώληση των τμημάτων των οποίων με τη μορφή οριζοντίων και καθέτων διαμερισμάτων ή κατοικιών να συστήνεται οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία » .Επίσης στη παράγραφο 2 περίπτω. β του ιδίου άρθρου να προστεθεί Τα πουλούμενα ή τα εκμισθ…………Προτείνω επίσης για τα πουλούμενα τμήματα , ο Φορέας της τουριστικής μονάδας θα υποχρεούται να συνάπτει συμβάσεις με κάθε ιδιοκτήτη για την παροχή των υπηρεσιών εξυπηρέτησης απο τη ξενοδοχειακή μονάδα.Με το τρόπο αυτό η εκμετάλευση της ξενοδοχειακής μονάδας δεν θα παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις από τους όρους της αρχικής άδειας λειτουργίας.Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η εξοχική κατοικία από κατοίκους του εξωτερικού ειδικότερα σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος σε νησιά του Αιγαίου και του Ιουνίου. ΄Σε διάφορες περιοχές υπάρχουν εγκατελειμένα ξενοδοχεία ή ξενοδοχεία που απαξιώνονται καθημερινά και η βιωσιμότητά τους είναι ανέφικτη. Τα πλείστα από αυτά είναι εκτός σχεδίου περιοχής και ανεπτυγμένα -κτισμένα σε έκταση μικρότερη των 50 στρεμμάτων. Υπάρχει τρόπος αξιοποίησης αυτών αποσύροντας τα παλαιά τουριστικά καταλύματα και αλλάζοντας την οικοδομική τους χρήση από ξενοδοχεία σε ανάπτυξη δραστηριοτήτων που επιτρέπονται από τις υφιστάμενες για τη περιοχή χρήση γης. Σύμφωνα με το άρθρο 51 παραγρ.7 του νόμου 3498/2006 το ίδιο προβλέπεται για τα εντός σχεδίου ή εντός οικισμού προ του 1923 τουριστικά καταλύματαΗ συμπλήρωση του νόμου σε αυτό το σημείο σίγουρα θα δημιουργήσει ένα ευέλικτο νομοθετικό πλαίσιο για τις επενδύσεις στη χώρα μας .Γι αυτό το λόγο προτείνω στο άρθρο 13 να προστεθεί παράγραφος 10 ως εξής: «Συμπληρώνεται το άρθρο 10 του ν.4002/2011 με την δυνατότητα απόσυρσης παλαιών τουριστικών καταλυμάτων της παραγράφου 1 Α και η παράγραφος Β , περιπτώσεις α,β,γ, του άρθρου 2 του ν.2160/93 και την δυνατότητα εφαρμογής σε αυτά του άρθρου 51, παραγρ.7 του ν.3498/2006 .Εχω παρατηρήσει στη χώρα μας δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο για το εν δυνάμει τουρισμό το backpacking που υπάρχει σε όλη την ευρώπη και λειτουργεί πολύ καλά με πολλά έσοδα για τη κάθε χώρα. Προτείνουμε λοιπόν να προστεθεί στο άρθρο 2 του ν.2160/93 και ο τουρισμός backpacking με όρους και προυποθέσεις λειτουργίας αυτών των μονάδων .Ειδικότερα θα πρέπει να σημειωθεί ότι η διαμονή των τουριστών με το σύστημα backpacking γίνεται σε ενοικιαζόμενα κρεβάτια και όχι δωμάτια. Συνεπώς οποιαδήποτε συμπλήρωση του νόμου γίνει, θα πρέπει να γίνει στα πλαίσια της εκμίσθωσης των κρεβατιών.Ελπίζω οι ανωτέρω προτάσεις συμπλήρωσης του νομοθετικού πλαισίου του τουρισμού θα επιφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στο σύστημα της αξιοποίησης του τουρισμού.