Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου και Κυθήρων
Ο υποτιθέμενος ορθολογισμός που επικαλείται το υπουργείο μέσο του νόμου δεν είναι τίποτε άλλο από τη νομιμοποίηση των επί σειρά ετών παρανόμων στον κλάδο του τουρισμού. Αυτών που δεν έχουν πληρώσει ΙΚΑ , ΤΕΒΕ, που δεν έχουν κόψει πότε απόδειξη και γενικά δεν έχουν δώσει ποτέ καμία εισφορά στο κράτος. Αυτοί που ευθαρσώς, αν και παράνομοι, διαφημίζονται στο διαδίκτυο παίρνοντας μαύρα λεφτά ενώ η πολιτεία κάνει τα στραβά μάτια.Τώρα λοιπόν, για κάποιο περίεργο λόγο, το υπουργείο θέλει να τους επιβραβεύσει όχι μόνο νομιμοποιώντας τους από το παράθυρο, αλλά και πριμοδοτώντας τους ώστε να λειτουργούν με όρους ευνοϊκότερους από ότι οι υπάρχοντες επαγγελματίες του χώρου.Οι νόμιμοι καταλυματίες πληρώνουν επί σειρά ετών κανονικά φόρους και εισφορές, ενώ ταλαιπωρούνται συνεχώς από δημόσιες υπηρεσίες για να εξασφαλίσουν την νομιμότητα της επιχείρησης τους, η οποία μένει πάντα μετέωρη.Έρχεται λοιπόν αυτός ο νόμος χωρίς αρχή και τέλος, χωρίς διευκρινήσεις, να νομιμοποιήσει και να επιβραβεύσει την επί σειρά ετών παρανομία. Ένας νόμος εντελώς ασαφής, που θα οδηγήσει μαθηματικά σε μεγαλύτερη φοροδιαφυγή τα καταλύματα που έτσι και αλλιώς ποτέ δεν κατάφερε να ελέγξει.Ο νόμος λέει ότι με ένα απλό συμφωνητικό θα μπορεί να μισθώνεται η «έπαυλη». Τι χρονικό περιθώριο θα έχει ο ιδιοκτήτης για να το καταθέσει στη ΔΟΥ; Ένα μήνα όπως ισχύει και τώρα, με αποτέλεσμα να πετάει το συμφωνητικό ο ιδιόκτητης με την αναχώρηση του πελάτη και να φτιάχνει καινούργιο για τον επόμενο, γελώντας εις βάρος σας και εις βάρος των νομίμων; Άλλωστε αυτός ήταν ο τρόπος που χρησιμοποιούν οι παράνομοι σε οποιοδήποτε έλεγχο για να καλύπτονται μέχρι τώρα.Με απλά λόγια, μετά από «ενδελεχή» έρευνα και «σκέψη», νομιμοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο οι παράνομοι φοροδιέφευγαν μέχρι τώρα!Μπορεί το υπουργείο να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα.-Υπάρχει κάποια υπηρεσία η όποια θα πηγαίνει από χωριό σε χωριό και από σπίτι σε σπίτι να ζητάει από τους ενοίκους συμφωνητικά σε όλες τις τουριστικές περιοχές;-Πως θα ξέρετε εσείς ποια κατοικία θα έχει ενταχθεί σε αυτό το νόμο και ποια όχι;-Τα ΠΑΡΑΝΟΜΑ καταλύματα που τώρα βαπτίζεται εσείς «επαύλεις» ποιος τα έχει ελέγξει τόσα χρόνια που παρανομούν ; Εφόσον ποτέ δεν τις ελέγξατε τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα το καταφέρετε τώρα; Μήπως τελικά δεν σας ενδιαφέρει το ζήτημα του ελέγχου;-Ξέρετε πόσα παράνομα καταλύματα υπάρχουν σε όλη τη χώρα και πόσους ελέγχους έχει κάνει ο ΕΟΤ; Σας γνωρίσουμε ότι μόνο στην περιοχή Πελοποννήσου ούτε το 3% των παρανόμων δεν έχουν ελεγχθεί από κάποια υπηρεσία.-Επίσης, πόσες επαύλεις μπορούν να ενοικιάζονται από τον κάθε ιδιοκτήτη;-Πως είναι δυνατόν να προστατεύεται ο τουρισμός και το τουριστικό προϊόν όταν όλα αυτά τα καταλύματα δεν θα έχουν ελεγχθεί και δεν θα έχουν πάρει άδεια από τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες όπως ΕΟΤ, Υγειονομικό, Πυροσβεστική, Πολεοδομία κτλ;-Πως εσείς εξασφαλίζετε ότι οι πελάτες τους δεν θα κολυμπούν σε παράνομες πισίνες που δεν καλύπτουν υγειονομικούς όρους και όρους ασφαλείας;-Ποιος παίρνει την ευθύνη για το αν υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης καθώς και κατάλληλο αποχετευτικό σύστημα στο κατάλυμα;-Με ποιο τρόπο τελικά θα διασφαλίσετε ότι η «έπαυλη» δεν είναι κοτέτσι;-Πως θα καθορίζονται οι τιμές για αυτές τις «επαύλεις» ώστε να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός;-Για ποιο λόγο δεν απλουστεύετε τη νομοθεσία για τα καταλύματα συνολικά, αλλά αντιθέτως κάθε λίγο και λιγάκι εμφανίζετε μια ξεχωριστή τουριστική κατηγορία στην οποία δίνετε την δυνατότητα να λειτουργεί με ευνοϊκότερους όρους από τους υπόλοιπους νόμιμους καταλυματίες;-Γιατί δεν επιτρέπετε εν κατακλείδι και στους νόμιμους καταλυματίες να ενοικιάζουν με τον ίδιο τρόπο; Δηλαδή να μην πληρώνουν Ο.Α.Ε.Ε., κοινοτικό φόρο, να μη έχουν κάνει έναρξη επιτηδεύματος κλπ.- Στο άρθρο 2 του νόμου 2160/1993, αναφέρονται οι τουριστικές επιπλωμένες επαύλεις ή κατοικίες με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τι προδιαγραφές θα έχουν οι νέες «επαύλεις» που αναφέρονται σε αυτό το σχέδιο νόμου; Είναι άλλη κατηγορία με το ίδιο όνομα;-Πως είναι δυνατόν να πρέπει να περάσεις από ένα κυκεώνα αδειών, ελέγχων και γραφειοκρατίας για να λειτουργήσεις ένα μικρό τουριστικό κατάλυμα και ξαφνικά να μην χρειάζεσαι τίποτα για μια «έπαυλη». Αυτός λοιπόν είναι ο ορθολογισμός του υπουργείου;Το υπουργείο ζητάει από τους καταλυματίες να αναγράφεται ο αριθμός ΜΗΤΕ σε όλες τις διαφημίσεις όπως πχ στο διαδίκτυο. Αυτό είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον όταν διαφημίζεσαι σε δεκάδες ιστοσελίδες των οποίων δεν έχεις εσύ την διαχείριση με αποτέλεσμα να μην μπορείς άμεσα να αναρτήσεις τον αριθμό ΜΗΤΕ. Σε αυτή την περίπτωση τιμωρούνται με 1000 ευρώ οι επιχειρήσεις που δεν θα προλάβουν να αναρτήσουν το ΜΗΤΕ ακόμα και αν είναι καθόλα νόμιμες!!! Ενώ στη περίπτωση των «επαύλεων» το πρόστιμο ανέρχεται στα 600 ευρώ για μια παρανομία που αφορά καθαρά σε ΦΟΡΟΦΙΑΦΥΓΗ…Αναρωτιέται κανείς εύλογα ποιους φωτογραφίζει αυτό το νομοσχέδιο και πως είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι θα μας πείσετε ότι αυτός ο νόμος είναι για το καλό του Ελληνικού Τουρισμού.Δημιουργήσατε μια κατηγορία καταλυμάτων μέσα σε 10 γραμμές και τον θέσατε σε δημόσια διαβούλευση, δείγμα της προχειρότητας με την οποία προσεγγίζετε τον Τουρισμό.Δεν είναι τίποτε άλλο πάρα ένας ακόμα νόμος φτιαγμένος στο <>.Δεν σας τιμά ένα τέτοιος νόμος να φέρει την υπογραφή σας.Αντί να νομιμοποιήσετε τους παράνομους καταλυματίες εφαρμόζοντας τις προδιαγραφές που είδη υπάρχουν και στις επαύλεις του ν.2160/1993, δημιουργείτε ένα κλάδο παράνομων καταλυμάτων χωρίς προδιαγραφές.Υ.Γ. Χαίρομαστε που βλέπουμε τόσα θετικά σχόλια! Επιβεβαιώνεται έτσι το πλήθος των παρανόμων και της ιστορικής ευκαιρίας αυτών να εκμεταλλευτούν τους κόπους των νομίμων του κλάδου.
 
 
Εξαρχουλέα Κατερίνα
Όχι μόνο δεν θα έχει έσοδα το κράτος αλλά θα χάσει από αυτούς που έχουν άδειες και θα τις καταθέσουν για να νοικιάζουν με μισθωτήριο,δηλαδή ανεξέλκτα.Με ποιό τρόπο θα ανακαλύψει ο ΕΟΤ τις κατοικίες που είναι διάσπαρτες στα πιό απίθανα μέρη στην Ηπειρωτική χώρα και στα νησιά ;Με ισχυρή βούληση ,πολύ βαριά πρόστιμα και συνυπευθυνότητα του ενοικιαστή μπορεί να υπάρξη αποτέλεσμα.Το πρόστιμο των 600 ε είναι οτι καλύτερο για να ενθαρύνει την παρανομία την στιγμή που οι επαύλεις νοικιάζονται με υπέρογκα ποσά.Οι προδιαγραφές ασφαλείας του τουρίστα,η ποιότητα των παροχών , τα πολεοδομικά του οικήματος,τα λύματα κλπ πως θα ελέγχονται;Για τους εκατοντάδες αλλοδαπούς που εδώ και μιά δεκαετία έχουν βγάλει τεράστια ποσά στις πατρίδες τους από το σπόρ της παράνομης ενοικίασης των εξοχικών τους θα ισχύουν τα ίδια;
 
 
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ &amp; ΔΙΑΜ/ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
• Άρθρο 14 – Τουριστικές ΕπαύλειςΠερίπτωση Ε. Το άρθρο αυτό επιβάλλεται να αφαιρεθεί από το Σχέδιο Νόμου, αφού κάποιοι προσπαθούν μέσα από το συγκεκριμένο άρθρο να νομιμοποιήσουν τις παράνομες κατοικίες που λειτουργούν στην χώρα, δημιουργώντας ένα νέο είδος παράνομου τουριστικού καταλύματος που θα λειτουργεί εις βάρος των νόμιμων επιχειρηματιών με την ανοχή και τις ευλογίες της Πολιτείας! Αν και η Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. απέρριψε επανειλημμένως την πρόταση αυτή όταν κατατέθηκε από τον Σ.Ε.Τ.Ε., εντούτοις το Υπουργείο την αποδέχτηκε και την πέρασε στο Σχέδιο Νόμου.Είναι γνωστό ότι η λειτουργία των καταλυμάτων του κλάδου μας δεν υπερβαίνει το ένα τρίμηνο κατ’ έτος.Είναι επίσης γνωστό ότι οι τιμές ενοικίασης των κατοικιών αυτών αγγίζουντα €300-€1000 ημερησίως. Η στάση του Υπουργείου να αποκλείει τους ιδιοκτήτες τουριστικών επαύλεων από την υποχρέωση έναρξης επιτηδεύματος ενώ ζητά από τις επιχειρήσεις Ενοικιαζομένων Δωματίων να μπαίνουν σε διαδικασία νομιμοποίησης, αδειοδότησης και τήρησης βιβλίων εσόδων εξόδων ακόμη και για 1 ενοικιαζόμενο δωμάτιο ή διαμέρισμά είναι απαράδεκτη και δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό προς τις επιχειρήσεις μας. π.χ επιχειρηματίας μέλος μας που διατηρεί 30 τουριστικές κατοικίες με 30 σήματα λειτουργίας –καταβάλλει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό κατ’ έτος τόσο για φορολογικές υποχρεώσεις όσο και για διατήρηση των σημάτων του σε ισχύ. Πώς θα χαρακτηριστεί τώρα η Πολιτεία που με το απαράδεκτο αυτό άρθρο δίνει το δικαίωμα στους ιδιοκτήτες παραθεριστικών κατοικιών – ντόπιους αλλά και αλλοδαπούς – να διαθέτουν με εμπορικό σκοπό τα σπίτια τους χωρίς καμία υποχρέωση τήρησης βιβλίων εσόδων εξόδων και σχετικής άδειας λειτουργίας του ΕΟΤ; Με το άρθρο αυτό ο νομοθέτης βάζει ταφόπλακα σε μια κατηγορία επιχειρηματιών που δέχονται έναν πρωτοφανή ανταγωνισμό, αφού ειδικά αυτός ο συγκεκριμένος τύπος καταλυμάτων «προσφέρεται» για ανεξέλεγκτη παρανομία.Τη στιγμή λοιπόν που η παρανομία στον τομέα αυτό ανθεί, αντί ο νομοθέτης να βοηθήσει στην πάταξή της, «συγκαλύπτει και στηρίζει» τον κάθε επίδοξο φοροφυγά.
 
 
Περσεφόνη Τρίχα
Υπάρχει άμεση ανάγκη για νομοθετική ρύθμιση που να αφορά στη δυνατότητα τροποποιήσεων των καταλυμάτων 1 και 2 κλειδιών με βαθμολογούμενα κριτήρια 2 κλειδιών. Ο αποκλεισμός των συγκεκριμένων τύπων καταλυμάτων από τη δυνατότητα εκσυγχρονισμού των επιχειρήσεών τους,χωρίς να αλλάξουν «κλειδιά» (=τάξη),υποχρεώνει τους επιχειματίες ή να πάψουν τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους ή να κινηθούν παράνομα. Επίσης, άμεση επανεξέταση των βαθμολογούμενων κριτηρίων των βοηθητικών καταλυμάτων. Δεν είναι δυνατόν να παίρνουν μόρια οι πισίνες σε ένα ορεινό κατάλυμα και όχι πχ τα τζάκια στα δωμάτια.
 
 
Φώτης Ζέρβας
Στη δεύτερη γραμμή: «… του ν.557/1987…»: Να διορθωθεί με το σωστό: «… της Αποφ. Γ.Γ. ΕΟΤ 530992/28.9.87 – ΦΕΚ 557 Β 1987 (Τεχνικές προδιαγραφές τουριστικών εγκαταστάσεων)…»