Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Κατερίνα Λιβάνη
-Διαβάζοντας το άρθρο αυτό καθώς και το άρθεο 1 του Νομοσχεδίου μπορεί εύκολα κάποιος να συμπεράνει ότι πρόκειται για μια αντιγραφή αρμοδιοτήτων από τον ένα φορέα στον άλλο, χωρίς ίχνος μελέτης και σχεδιασμού .-Τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Ποιοτικού Ελέγχου και Εποπτείας Αγοράς του ΕΟΤ καθώς και τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Επιθεώρησης του ΕΟΤ είχαν από πριν προβλήματα αλληλοεπικάλυψης και διαχωρισμού αρμοδιοτήτων. Επίσης, η μισοτελειωμένη διαδικασία χορήγησης του Πιστοποιητικού Κατάταξης(άρθο 16, Ν. 3190/2003), την οποία κανένας υπουργός δεν ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει μέχρι σήμερα, παρόλο που θεωρείται απαραίτητο για την έκδοση του Ε.Σ.Λ., δημιουργεί ακόμη περισσότερη ασάφεια και δυσκολία στην εκτέλεση των καθηκόντων του ΕΟΤ. -Αλήθεια , μετά την εφαρμογή του παραπάνω νομοσχεδίου,Ποιός θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας;; Από το παρόν νομοσχέδιο σε συνδυασμό με τις Π.Υ.Τ. για τις οποίες δεν έχει αναφερθεί τίποτα προκύπτουν 3 πιθανοί:α) Τμήμα Εποπτείας Αγοράς του E.O.Tβ) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ του Ε.Ο.Τ.γ) Π.Υ.Τ. Ε.Ο.Τ. Ποιος θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Ποιότητας;; Από το νομοσχέδιο προκύπτουν 2 πιθανοί:α) Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου του Υπουργίου Τουρισμούβ) Τμήμα Εποπείας Αγοράς του Ε.Ο.Τ. -Ο Ε.Ο.Τ. έχει προσπαθήσει να εφαρμόσει όλα αυτά που ορίζουν οι νόμοι , παρ’ όλη την ασάφεια και τη γενικολογία που τους διέπει. Διαπιστεύτηκε από το Ε.ΣΥ.Δ. για να μπορεί να χορηγεί τα Πιστοποιητικά Κατάταξης (που όμως η μορφή τους ακόμη δεν έχει οριστεί…). Δημιούργησε με τα ελάχιστα δυνατά ηλεκτρονικά μέσα Μητρώα Ειδικών Σημάτων Λειτουργίας σε όλες τις Π.Υ.Τ. για να διευκολύνει τη διαδικασία έκδοσής τους και να μπορεί να έχει μία συνολική εικόνα αυτών. Και ακόμη και σήμερα προσπαθεί να δημιουργήσει συστήματα τέτοια ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία και το κόστος των διαδικασιών που απαιτούνται για τον έλεγχο των τουριστικών επιχειρήσεων.-Αντίθετα το νομοσχέδιο επιτυγχάνει μόνο τη δημιουργία ενός χάους. Αντί να ξεκαθαρίζει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα δημιουργεί περισσότερα δημιουργώντας επικαλύψεις αρμοδιοτήτων μεταξύ Ε.Ο.Τ., Π.Υ.Τ. και Υπουργείου Τουρισμού.-Αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτή τη χώρα που θέλουν πραγματικά να αναδιοργανώσουν τους φορείς του Τουρισμού, ας μελετήσουν πρώτα τους ήδη υπάρχοντες, ας αξιολογήσουν τη δουλειά τους, και ας φτιάξουν μετά έναν ολοκληρωμένο νόμο που θα ορίζει έναν, δύο ή όσους φορείς απαιτούνται , με ξεκάθαρες δομές και αρμοδιότητες. Με διαδικασίες που θα μειώνουν τη γραφειοκρατία, που θα μειώνουν τα έξοδα της χώρας, αλλά θα προωθούν και θα βελτιώνουν το τουριστικό προίόν.
 
 
Καραφωτια μαργαριτα
To ίδιο εάν ειναι δυνατόν να ισχύσει και σε μικρά χωριά ορεινά. Διότι εξ ίσου και παράλληλα υπάρχει και ο χειμερινού τουρισμ´ος με τα αντίστοιχα προβλήματα των καταλυμάτων του
 
 
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ & ΔΙΑΜ/ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
• Άρθρο 29 – Ειδικό Σήμα Λειτουργίας επιχειρήσεων Ενοικιαζομένων Δωματίων κατηγορίας 2 κλειδιών Στηρίζουμε το αίτημα και άλλων Ομοσπονδιών που θέλουν τον Νόμο να ισχύει όχι μόνο για νησιωτικές αλλά και για τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας που πληρούν το πληθυσμιακό αυτό κριτήριο.
 
 
Μπέττυ Χατζηνικολάου
Πρόκειται για μορφή τουριστικού καταλύματος, που ήδη ισχύει και εφαρμόζεται σύμφωνα με τον Ν.2160/93 άρθρ.2 παράγρ.1 Β β και με τις Τεχνικές Προδιαγραφές ΕΟΤ (ΦΕΚ 557 Β 87).Το άρθρο αυτό δεν κάνει καμιά παραπομπή στις συγκεκριμένες αυτές ρυθμίσεις. Συμπεραίνει λοιπόν κανείς, ότι το ΥΠΟΤ (προφανώς από άγνοια του συντάκτη του ΣΝ) κινδυνεύει να βαφτίζει με τον ίδιο όρο δύο διαφορετικές (;) μορφές μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων.΄Όμως το πιο επικίνδυνοι είναι ότι, ενώ η ισχύουσα μορφή προϋποθέτει προληπτικό έλεγχο (καταλληλότητα οικοπέδου-γηπέδου και έγκριση σχεδίων) και Ειδικό Σήμα Λειτουργίας (ΕΣΛ), η εισαγόμενη με το ΣΝ μορφή είναι απόλυτα ….ελεύθερη, χωρίς υποχρεώσεις, πλην της στοιχειώδους κατάθεσης του συμβολαίου στην Εφορία και στην οικεία ΠΥΤ.Διασπάται, έτσι η αρχή της παραγρ.7 του άρθρ.2 του Ν.2160/93, που κατοχυρώνει τη διάκριση αστικής μίσθωσης (άνω των τριών μηνών σε οποιοδήποτε ακίνητο αρκεί η μίσθωση να φορολογείται) και τουριστικής μίσθωσης (από μία ημέρα και άνω χωρίς χρονικό περιορισμό, αλλά σε αδειοδοτημένο τουριστικό κατάλυμα του άρθρ.2 του Ν. 2160, όπως ισχύει). Είναι προφανές, ότι το ΣΝ, αντί να εισάγει κυρώσεις και να προβλέψει ελέγχους για την ανεξέλεγκτη εκμίσθωση κατοικιών και διαμερισμάτων στις τουριστικές περιοχές και τα νησιά, επιτρέπει με ελάχιστες υποχρεώσεις, μη δυνάμενες άλλωστε να ελεγχθούν στην πράξη, την εκμίσθωση του οποιουδήποτε ακινήτου, χωρίς προδιαγραφές και ΕΣΛ, ουσιαστικά επιτρέπει την ελεύθερη και με το νόμο άσκηση αθέμιτου ανταγωνισμού στα νόμιμα καταλύματα, που ήδη βρίσκονται σε δεινή κατάσταση λόγω της κρίσης.
 
 
Γιάννης
Γιατί ειδικά στα νησιά? Διάβασα ένα νομοσχέδιο μονόπλευρο σχεδόν κατά αποκλειστικότητα για Νησιά και Αθήνα, πραγματικά μόνο σκοπιμότητες κρύβει. Φιλικά ένας μηχανικός