Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Τζένη Μιχαλοπούλου
θα πρότεινα να μην ορίζεται ελάχιστον εμβαδόν τα 100 τ.μ για τις τουριστικές επαύλεις δεδομένου οτι στα ελληνικά νησιά μας με τους περιορισμένους όρους δόμησης εχουμε την δυνατότητα να πετύχουμε υψηλή ποιότητα χώρων και σε λιγότερα τμ (πχ στα 80 τμ) για να μην διαταρασσουμε το περιβάλλον .Επίσης επειδή θέλουμε να εχουμε μια περατεταμένη τουριστική περίοδο θα πρότεινα να αυξηθεί η επιτρεπόμενη εκμίσθωση απο τρεις σε πέντε μήνες και να μπορεί να είναι και σε σπαστές περιόδους ( πχ Πάσχα η Χριστούγεννα σε συνδιασμό με καλοκαίρι)
 
 
Nicklyt
Οι Τουριστικές Επαύλεις, χωρίς καμία αμφιβολία, αποτελούν νέα κατηγορία μη κύριου τουριστικού καταλύματος.Τα μη κύρια τουριστικά καταλύματα, αποτελούν τουριστικές εγκαταστάσεις ή όχι? Κανονικά, δεν αποτελούν τουριστικές εγκαταστάσεις, για πολλούς και διάφορους λόγους (αν και φαίνεται ότι η γνώμη ορισμένων υπηρεσιακών παραγόντων του ΕΟΤ είναι αντίθετη)Οι τουριστικές επαύλεις θα μπορούσαν να έχουν εξαιρετική εφαρμογή σε ακατοίκητα νησιά και βραχονησίδες (εν πάσει περιπτώσει, σε όσα από αυτά έχουν εκκαθαρισμένο νομικό καθεστώς), κατά το πρότυπο νησίδων της Καραϊβικής.Ωστόσο, ανάχωμα σε αυτήν την δυνητική ανάπτυξη είναι η συγκεκριμένη διάταξη της ΚΥΑ 24208 ΦΕΚ 1138 Β/11-06-2009 «Έγκριση Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό», δυνάμει της οποίας απαγορεύεται η δημιουργία τουριστικών εγκαταστάσεων σε ακατοίκητα νησιά εμβαδού μικρότερου των 500 στρεμμάτων (άρθρου 5, παράγραφος Ε, ομάδα ΙΙΙ, πρώτη κατηγορία).Επαναλαμβάνω ότι κατά νομική ακριβολογία, οι Τουριστικές Επαύλεις (όπως και οι τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες και όλα τα υπόλοιπα μη κύρια τουριστικά καταλύματα δεν θα έπρεπε να θεωρούνται τουριστικές εγκαταστάσεις, και ως εκ τούτου δεν θα έπρεπε να καταλαμβάνονται από το ρυθμιστικό πεδίο της παραπάνω ΚΥΑ (Χωροταξικό Τουρισμού, τρεχόντως υπό αναθεώρηση). Επειδή ακριβώς όμως επί του θέματος υπάρχει διχογνωμία στον ΕΟΤ, καλό και χρήσιμο θα ήταν να διευκρινιστεί το εν λόγω θέμα με προσθήκη πρότασης ως ακολούθως:«Ως τουριστικές επαύλεις ορίζονται κατοικίες, ελάχιστου εμβαδού 100 τ.μ., οι οποίες μπορούν να εκμισθώνονται μέχρι τρεις μήνες ανά έτος. Οι Τουριστικές Επαύλεις, όπως και κάθε μη κύριο τουριστικό κατάλυμα, δεν αποτελούν τουριστικές εγκαταστάσεις. Για την εκμίσθωση αυτών συντάσσεται απλό ιδιωτικό συμφωνητικό εκμίσθωσης κατοικίας (…)»
 
 
Στέφανος Πούλιος
Ειδικά για τα άρθρα 11 έως 15. Υπάρχουν πολλές ασάφειες και προχειρότητες, και είναι πολύπλοκο να καταλάβει κανείς τι ισχύει. Να δοθεί παράταση τουλάχιστον 15-20 μέρες στη διαβούλευση.
 
 
Nicklyt
Η διατύπωση της παραγράφου 1 του εν λόγω άρθρου είναι προβληματική στα ακόλουθα σημεία, και ως εκ τούτου χρήζει διόρθωσης. Πρώτον, δεν είναι σαφές εάν το «και» (1. Για τις τουριστικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εγκρίνονται εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων και εντός γηπέδου σύνθετου τουριστικού καταλύματος)εκφράζει σωρευτική ή διαζευκτική προϋπόθεση. Δηλαδή, προκειμένου να εφαρμοστούν οι οι διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του π.δ. 209/1998 (Α’ 169) για τις απαιτούμενες ελάχιστες αποστάσεις από οδούς κλπ, θα πρέπει οι τουριστικές εγκαταστάσεις να βρίσκονται εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτήτων ΚΑΙ να ευρίσκονται εντός γηπέδου σύνθετου τουριστικού καταλύματος ? Ή θα πρέπει οι τουριστικές εγκαταστάσεις να βρίσκονται ΕΙΤΕ εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτήτων ΕΙΤΕ να ευρίσκονται εντός γηπέδου σύνθετου τουριστικού καταλύματος ? Η διατύπωση, αν και δεν είναι σαφής, μάλλον κλίνει προς την πρώτη περίπτωση (σωρευσης των προϋποθέσεων). Αν ισχύει όμως αυτο, τότε οι ρυθμίσεις της εν λόγω παραγραφου αφορούν ελάχιστες περιπτώσεις, και μόνο σύνθετα τουριστικά καταλύματα, και δεν κατανοώ εάν αυτή είναι ακριβώς η βούληση του νομοθέτη Δεύτερον, στην ίδια πρόταση (και για τις μη αμιγώς τουριστικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εγκρίνονται εντός των Π.Ο.Τ.Α.), καλό θα ήταν να διευκρινιστεί ποιές νοούνται ως μη αμιγώς τουριστικές εγκαταστάσεις (πχ κτήριο golf club σε περιοχή ΠΟΤΑ? ή με τον όρο αυτό νοούνται τα μη κύρια τουριστικά καταλύματα?) Τέλος, μια γενική παρατήρηση που αφορά το εν λόγω άρθρο (όπως και το άρθρο 11), είναι ότι δεν γίνεται κατανοητό προς τί η (προς τη σωστή κατεύθυνση) διάθεση να θεσμοθετηθούν (ή να οριοθετηθούν, καλύτερα) περιοχές ως οργανωμένοι υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων, όταν τα μόνες «πλεονεκτικές» ρυθμίσεις που συνοδεύουν τους ΟΥΤΔ είναι όσα αναφέρονται παραπάνω για τις ελάχιστες αποστάσεις.Ορθότερο θα ήταν οι ΟΥΤΔ να εξοπλίζονται και με άλλα «προνόμια», προς την κατεύθυνση της επιτάχυνσης των αδειοδοτικών διαδικασιών (πχ επέκταση για τις τουριστικές εγκαταστάσεις αυτές του θεσμού των Πρότυπων Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων και για εγκαταστάσεις μεγαλύτερες των εκατό κλινών, με όριο ίσως τις 300 κλίνες), ώστε η ανέγερση τουριστικών καταλυμάτων εντός των περιοχών αυτών να συνοδεύεται πράγματι από ουσιώδη πλεονεκτήματα. Μόνο έτσι θα αποτελεί κίνητρο για τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο η επιλογή περιοχών χαρακτηριζόμενων ως ΟΥΤΔ προς ανέγερση νέων τουριστικών καταλυμάτων.
 
 
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΩΝ ΜΑΝΗΣ
Δηλαδή, οι έντονες διαμαρτυρίες των νομίμων καταλυματιών για την πάταξη της παρανομίας στον χώρο της τουριστικής κατοικίας έφεραν ως αποτέλεσμα αυτό το άδικο για εμάς νομοσχέδιο που επί πλέον είναι σε εντελώς λάθος κατεύθυνση την στιγμή που οι εξοχικές κατοικίες ημεδαπών και αλλοδαπών είναι χιλιάδες και διάσπαρτες σε όλη την Ελλάδα σε τέτοια διάσταση που και ο πιό ισχυρός μηχανισμός ελέγχου να υπήρχε ,δεν θα ήταν δυνατόν να συμμαζέψη την κατάσταση.Αυτή η διάταξη πανεύκολα καταστρατηγήτε και τα έσοδα για τον κρατικό κορβανά θα είναι αναμφιβόλλως ανύπαρκτα.Κυρία Κεφαλογιάννη,η αδικία είναι κατάφορη για τον κλάδο μας .Αιτούμαστε την αφαίρεση αυτής της διάταξης ή να μπούμε και εμείς σε αυτό το πλαίσιο.Υπενθυμίζουμε οτι ακόμα και για ένα απλό μονόχωρο δωμάτιο ή μιά μονόχωρη κατοικία περάσαμε από τις συμπληγάδες για να αδειοδοτηθούμεκαι ο Γολγοθάς μας συνεχίζεται : ο ΟΑΕΕ να ζητά και αναδρομικά,το ΙΚΑ,την ΔΕΗ,το επιμελητήτιο,την Πυροσβεστική,το Υγειονομικό,ετησίως έκδοση τιμοκαταλόγων,φπα,φορο παρεπιδημούντων και επιτηδεύματος…..Επί πλέον αν δεν έχουμε αναρτήσει το ΜΗΤΕ μας το πρόστιμο είναι 1000 ε και για την παράνομη έπαυλη θα είναι 600!!!και βέβαια μας γνωρίζουν πολύ καλά οι υπηρεσίες ελέγχου.