Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Στέφανος Πούλιος
Ειδικά για τα άρθρα 11 έως 15. Υπάρχουν πολλές ασάφειες και προχειρότητες, και είναι πολύπλοκο να καταλάβει κανείς τι ισχύει. Να δοθεί παράταση τουλάχιστον 15-20 μέρες στη διαβούλευση.
 
 
Nicklyt
Η διατύπωση της παραγράφου 1 του εν λόγω άρθρου είναι προβληματική στα ακόλουθα σημεία, και ως εκ τούτου χρήζει διόρθωσης. Πρώτον, δεν είναι σαφές εάν το «και» (1. Για τις τουριστικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εγκρίνονται εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων και εντός γηπέδου σύνθετου τουριστικού καταλύματος)εκφράζει σωρευτική ή διαζευκτική προϋπόθεση. Δηλαδή, προκειμένου να εφαρμοστούν οι οι διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του π.δ. 209/1998 (Α’ 169) για τις απαιτούμενες ελάχιστες αποστάσεις από οδούς κλπ, θα πρέπει οι τουριστικές εγκαταστάσεις να βρίσκονται εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτήτων ΚΑΙ να ευρίσκονται εντός γηπέδου σύνθετου τουριστικού καταλύματος ? Ή θα πρέπει οι τουριστικές εγκαταστάσεις να βρίσκονται ΕΙΤΕ εντός οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτήτων ΕΙΤΕ να ευρίσκονται εντός γηπέδου σύνθετου τουριστικού καταλύματος ? Η διατύπωση, αν και δεν είναι σαφής, μάλλον κλίνει προς την πρώτη περίπτωση (σωρευσης των προϋποθέσεων). Αν ισχύει όμως αυτο, τότε οι ρυθμίσεις της εν λόγω παραγραφου αφορούν ελάχιστες περιπτώσεις, και μόνο σύνθετα τουριστικά καταλύματα, και δεν κατανοώ εάν αυτή είναι ακριβώς η βούληση του νομοθέτη Δεύτερον, στην ίδια πρόταση (και για τις μη αμιγώς τουριστικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εγκρίνονται εντός των Π.Ο.Τ.Α.), καλό θα ήταν να διευκρινιστεί ποιές νοούνται ως μη αμιγώς τουριστικές εγκαταστάσεις (πχ κτήριο golf club σε περιοχή ΠΟΤΑ? ή με τον όρο αυτό νοούνται τα μη κύρια τουριστικά καταλύματα?) Τέλος, μια γενική παρατήρηση που αφορά το εν λόγω άρθρο (όπως και το άρθρο 11), είναι ότι δεν γίνεται κατανοητό προς τί η (προς τη σωστή κατεύθυνση) διάθεση να θεσμοθετηθούν (ή να οριοθετηθούν, καλύτερα) περιοχές ως οργανωμένοι υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων, όταν τα μόνες «πλεονεκτικές» ρυθμίσεις που συνοδεύουν τους ΟΥΤΔ είναι όσα αναφέρονται παραπάνω για τις ελάχιστες αποστάσεις.Ορθότερο θα ήταν οι ΟΥΤΔ να εξοπλίζονται και με άλλα «προνόμια», προς την κατεύθυνση της επιτάχυνσης των αδειοδοτικών διαδικασιών (πχ επέκταση για τις τουριστικές εγκαταστάσεις αυτές του θεσμού των Πρότυπων Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων και για εγκαταστάσεις μεγαλύτερες των εκατό κλινών, με όριο ίσως τις 300 κλίνες), ώστε η ανέγερση τουριστικών καταλυμάτων εντός των περιοχών αυτών να συνοδεύεται πράγματι από ουσιώδη πλεονεκτήματα. Μόνο έτσι θα αποτελεί κίνητρο για τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο η επιλογή περιοχών χαρακτηριζόμενων ως ΟΥΤΔ προς ανέγερση νέων τουριστικών καταλυμάτων.
 
 
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΩΝ ΜΑΝΗΣ
Δηλαδή, οι έντονες διαμαρτυρίες των νομίμων καταλυματιών για την πάταξη της παρανομίας στον χώρο της τουριστικής κατοικίας έφεραν ως αποτέλεσμα αυτό το άδικο για εμάς νομοσχέδιο που επί πλέον είναι σε εντελώς λάθος κατεύθυνση την στιγμή που οι εξοχικές κατοικίες ημεδαπών και αλλοδαπών είναι χιλιάδες και διάσπαρτες σε όλη την Ελλάδα σε τέτοια διάσταση που και ο πιό ισχυρός μηχανισμός ελέγχου να υπήρχε ,δεν θα ήταν δυνατόν να συμμαζέψη την κατάσταση.Αυτή η διάταξη πανεύκολα καταστρατηγήτε και τα έσοδα για τον κρατικό κορβανά θα είναι αναμφιβόλλως ανύπαρκτα.Κυρία Κεφαλογιάννη,η αδικία είναι κατάφορη για τον κλάδο μας .Αιτούμαστε την αφαίρεση αυτής της διάταξης ή να μπούμε και εμείς σε αυτό το πλαίσιο.Υπενθυμίζουμε οτι ακόμα και για ένα απλό μονόχωρο δωμάτιο ή μιά μονόχωρη κατοικία περάσαμε από τις συμπληγάδες για να αδειοδοτηθούμεκαι ο Γολγοθάς μας συνεχίζεται : ο ΟΑΕΕ να ζητά και αναδρομικά,το ΙΚΑ,την ΔΕΗ,το επιμελητήτιο,την Πυροσβεστική,το Υγειονομικό,ετησίως έκδοση τιμοκαταλόγων,φπα,φορο παρεπιδημούντων και επιτηδεύματος…..Επί πλέον αν δεν έχουμε αναρτήσει το ΜΗΤΕ μας το πρόστιμο είναι 1000 ε και για την παράνομη έπαυλη θα είναι 600!!!και βέβαια μας γνωρίζουν πολύ καλά οι υπηρεσίες ελέγχου.
 
 
ΣΕΕΔΔΕ
Το άρθρο 14 του σ/ν καταστρατηγεί το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο αφού θα χορηγεί άδειες τουριστικής εκμετάλλευσης παρακάμπτοντας την υφιστάμενη τουριστική νομοθεσία και με συνοπτικές διαδικασίες θα τους επιτρέπει την τουριστική χρήση όταν όλες οι παρεμφερείς τουριστικές κατοικίες για να λειτουργήσουν υπόκεινται στην αυστηρή εφαρμογή του νομικού πλαισίου καθώς και στην τήρηση φορολογικών βιβλίων και στην καταβολή ετήσιων ασφαλιστικών εισφορών στον Ο.Α.Ε.Ε.Για τους παραπάνω λόγους ζητούμε την παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού κ. Κεφαλογιάννη, ώστε να ισχύσει για όλους ανεξαιρέτως ο νόμος. Για να μη δημιουργηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός αιτούμαστε την αφαίρεση της διάταξης αυτής και όσοι επιθυμούν να ασχοληθούν με την τουριστική εκμετάλλευση να ακολουθήσουν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο.
 
 
Περικλής Σαχίνης
Στην παράγραφο Β του άρθρου 2 του ν. 2160/1993 προστίθεται νέα περίπτωση ΣΤ’ ως εξής: ΣΤ’ Παραδοσιακή Κατοικία Ως Παραδοσιακές Κατοικίες ορίζονται κατοικίες, που ευρίσκονται εντός των θεσμοθετημένων ορίων παραδοσιακών οικισμών, ελάχιστου εμβαδού 40 τ.μ., οι οποίες διατηρούν τον μορφολογικό χαρακτήρα του οικισμού και ταυτόχρονα αντιστοιχούν λειτουργικά σε διαμέρισμα τουριστικού καταλύματος τουλάχιστον 4 αστέρων. Επεμβάσεις ανακαίνισης ή και λειτουργικής προσαρμογής υπόκεινται αποκλειστικά στις υποδείξεις και τον έλεγχο των αρμοδίων υπηρεσιών του ΥπΠο και του ΕΟΤ. Για την εκμίσθωση αυτών συντάσσεται απλό ιδιωτικό συμφωνητικό εκμίσθωσης κατοικίας, το οποίο κατ’ ελάχιστο περιέχει περιγραφή του ακινήτου, διεύθυνση, στοιχεία του ιδιοκτήτη, του ενοικιαστή, την περίοδο ενοικίασης, το ύψος μισθώματος. Το ανωτέρω συμφωνητικό θεωρείται από την οικεία Δ.Ο.Υ. και κατατίθεται στην κατά τόπο αρμόδια υπηρεσία ΠΥΤ του Ε.Ο.Τ., η οποία και τηρεί αρχείο με τις ενοικιαζόμενες Παραδοσιακές Κατοικίες του άρθρου αυτού. Ο ιδιοκτήτης τουριστικής Παραδοσιακής Κατοικίας δεν υποχρεούται να κάνει έναρξη επιτηδεύματος στην οικεία Δ.Ο.Υ. για τη δραστηριότητα αυτή. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις διατάξεις του παρόντος επιβάλλεται από την αρμόδια κατά τόπον ΠΥΤ (ή ΔΟΥ) πρόστιμο 600 ευρώ. Το εισόδημα από την εκμίσθωση της έπαυλης φορολογείται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί φορολογίας εισοδήματος. Η διαδοχική εκμίσθωση της ίδιας τουριστικής έπαυλης πέραν του τριμήνου του ιδίου έτους στο ίδιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο απαγορεύεται.