Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Σοφία
Όλες τις ημέρες τις εδβομάδας, του χρόνου πρέπει να λατρεύουμε και να δοξολογούμε το Θεό για τα αγαθά και τις ευλογίες που μας χαρίζει, είτε τα θεωρούμε κακά είτε όχι.Κατεξοχήν ημέρα λατρείας και δοξολογίας Του είναι η Κυριακή την οποία ευλόγησε ιδιαίτερα(Γένεσις β, 2-3).Γι΄αυτό το λόγο ως Ορθόδοξη Χριστιανή δεν δέχομαι να υποβιβάζεται με αυτό το τρόπο που προτείνεται η ημέρα του Κυρίου μας, η Κυριακή!
 
 
Σοφία
Όλες τις ημέρες τις εδβομάδας, του χρόνου πρέπει να λατρεύουμε και να δοξολογούμε το Θεό για τα αγαθά και τις ευλογίες που μας χαρίζει, είτε τα θεωρούμε κακά είτε όχι.Κατεξοχήν ημέρα λατρείας και δοξολογίας Του είναι η Κυριακή την οποία ευλόγησε ιδιαίτερα(Γένεσις β, 2-3).Γι΄αυτό το λόγο ως Ορθόδοξη Χριστιανή δεν δέχομαι να υποβιβάζεται η ημέρα του Κυρίου μας, η Κυριακή!
 
 
ΕΛΕΝΗ ΡΕΓΚΟΥΖΑ
Παρακαλώ πολύ να επαναναρτήσετε το σχόλιό μου (το έστειλα 18-12-12), το αναρτήσατε και πριν λίγο συνειδητοποίησα ότι το αφαιρέσατε, μαζί με ακ΄πομα 15 περίποιυ σχόλια. Για ποιο λόγο; Αν χάσατε το αρχικό μου μήνυμα, σας το ξαναστέλνω κάτωθι:• 18 Δεκεμβρίου 2012, 22:35 | ΕΛΕΝΗ ΡΕΓΚΟΥΖΑΜόνιμος ΣύνδεσμοςΩς ορθόδοξη χριστιανή θεωρώ χρέος μου να γράψω δυο λόγια στην παρούσα διαβούλευση. Ως τέτοια. Όχι μόνο ως πολίτης της Ελληνικής -θεμελιωμένης συνταγματικώς σε ορθόδοξες βάσεις και προϋποθέσεις-Δημοκρατίας, αλλά κυρίως ως χριστιανή ορθόδοξη.Η κατάργηση-αρχικά προαιρετικώς και κατόπιν ίσως υποχρεωτικώς- της Κυριακής αργίας, με βρίσκει τελείως αντίθετη, όχι μόνο για κοινωνικοοικονομικούς και εθνικούς λόογους (αύξηση κόστους μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σταδιακά αύξηση πληθωρισμού, αναποτελεσματικότητα σε επίπεδο ανάπτυξης, πλήγμα στην κοινωνική συνοχή, αύξηση της κούρασης-επιδείνωση δημ. υγείας, χαλάρωση οικογενειακών δεσμών κλπ), οι οποίοι είναι βεβαίως σοβαρότατοι, αλλά κυρίως εξαιτίας του γεγονότος ότι πλήττει τη χριστιανική μου αυτοσυνειδησία. Όχι κάποια «θρησκοληψία» μου, όπως κάποιοι βιάστηκαν να κατηγορήσουν όσους χριστιανούς κατέθεσαν την αντίθεσή τους.Τη ζωή μου την ίδια, την οντολογική μου υπόσταση, η οποία είναι σε πλήρη εξάρτηση από την όντως Ζωή-τον Κύριο Ιησού Χριστό και δεν μπορεί να αυτονομηθεί από αυτήν, όπως η κυοφορούμενη αίρεση της εκκοσμίκευσης και του Οικουμενισμου, ως οχήματα της Νέας Τάξης Πραγμάτων θέλουν να προβάλλουν. Όπως οι ίδιοι οι έλληνες ορθόδοξα βαπτισμένοι έχουν πιστέψει μετά άπό πολυετή «πλύση» εγκεφάλου και προπαγάνδα των media κ.α.Η Κυριακή ημέρα δεν είναι μια απλή ημέρα. Αποτελεί, κατά τον άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο, τη γενέθλιο ημέρα της ανθρωπίνης φύσεως. Και αυτό διότι εν εκείνη τη ημέρα έλαβε χώρα η Ανάσταση του Κυρίου, που απεκατέστησε την πεπτωκυία φύση του ανθρώπου και της ξαναέδωσε τη δυνατότητα της κατά χάριν θεώσεως. Συνεπώς, εκείνη την ημέρα ευχαριστούμε τον Χριστό μας για την άκρα συγκατάβασή Του, για την άπειρο αγάπη και συγχωρητικότητά Του, για τη θεία Του κένωση και Άνάσταση! Η Κυριακή είναι δική Του! Και ο χριστιανός νιώθει εσωτερική ανάγκη να Τον λατρεύσει και να Τον δοξολογήσει ακόμα πιο πολύ την ημέρα αυτή.Είναι επίσης εντολή η αργία αυτή. Ο συνειδητοποιημένος χριστιανός ενδεχομένως να απολυθεί επί τη αρνήσει του/της να εργαστεί την Κυριακή, προτιμώντας να υπακούσει στο θέλημα του Θεού, όχι των ανθρώπων.Η άρση της αργίας της Κυριακής θα επιφέρει στην ήδη εκουσίως διώκουσα την χάρη του Θεού Ελλάδα ακόμα μεγαλύτερη απομάκρυνση της θείας χάριτος. Η περιφρόνηση της ευλογημένης αυτής ημέρας θα έχει πνευματικές συνέπειες.Κάνω έκκληση προς όσους αποφασίζουν για τόσο σοβαρά ζητήματα χωρίς να αφουγκραστούν τον παλμό του λαού (και μην πει κανείς για την παρούσα διαβούλευση, διότι ο κόσμος δε την πήρε εγκαίρως έιδηση και διαρκεί μόλις μερικές ημέρες, όπως πάντα για τέτοια ζητήματα).Ενόψει του εορτασμού της γεννήσεως του Κυρίου εύχομαι καλή μετάνοια σε όλους μας.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 
 
Σταύρος Κωστούδης
ΔΙΑΦΩΝΩ ME ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ. EINAI H KAT’EΞΟΧΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ, ΑΓΑΛΛΙΑΣΕΩΣ, ΘΕΙΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΕΡΓΙΑΣ- ΟΧΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ.