Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Libero
Ο νομος που προτεινεται θα φερει τα αντιθετα αποτελεσματα .Γινεται μονο για να χτυπηθουν τα δικαιωματα των εργαζομενων,για τους οποιους η Κυριακη ειναι μερα ξεκουρασης.Γιαυτο το μετρο,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,ΘΑΠΡΕΠΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΦΥΓΗ και να γινουν εκλογες!!!!
 
 
ΕΛΕΝΗ,ΜΑΡΙΑ ,ΓΕΩΡΓΙΑ Κ.Τ.Λ. ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΟΥ
Επτά ημέρες μας χάρισε ο Θεός, τις έξι να εργαζόμαστε καιτην έβδομη να τον λατρεύουμε και να ξεκουραζόμαστε. Είναι μεγάλη ασέβεια και αχαριστία η κατάργηση έστω και προαιρετικά της αργίας της Κυριακής και μάλιστα για έναν λαό Ορθόδοξο.Το Σύνταγμα μας προστατεύει στο άρθρο 3 την ορθόδοξη Πίστη ως επικρατούσα Θρησκεία.Συγκεκριμένα ορίζει: «Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις.» Οι ιεροί αποστολικοί και Συνοδικοί κανόνες που προστατεύονται από το παραράνω άρθρο και πρέπει σύμφωνα με αυτό να τηρούνται απαρασάλευτα ορίζουν την Κυριακή ως ημέρα αργίας αφιερωμένη στον Θεό.Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός δίδασκε ότι είναι καταραμένο τα χρήματα από εργασία την ημέρα της Κυριακής. Τέτοια χρήματα ή στον γιατρό θα δωθούν ή θα κλαπούν ή θα δοθούν σε φθορές υλικών στοιχείων όπως π.χ.βλάβη αυτοκινήτου κ.τ.λ. Δεν υπάρχει ευλογία.Απευθυνόμενοι στους αρμόδιους υπεύθυνους του Υπουργείου διαμαρτυρόμαστε έντονα ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί και απαιτούμε τον σεβασμό και την διατήρηση της αργίας της Κυριακής όλο τον χρόνο. Μην συμβάλλετε και εσείς στην προδοσία της Πίστης μας και της Πατρίδας μας ΄καταργώντας βασικές αρχές και παραδόσεις αιώνων που αποτελούν φραγμούς και εμπόδια για μια ολοκληρωτική ηθική και πνευματική σήψη.
 
 
ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΕΞΙ ΜΕΡΕΣ ΕΡΓΑ ΤΗ ΔΕ ΕΒΔΟΜΗ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΥΡΙΩ ΤΟ ΘΕΟ ΣΟΥ.
 
 
Κατερίνα
Ὁ άγ. Κοσμάς ο Αιτωλός απαγχονίστηκε από τους Τούρκους υπερασπιζόμενος εκτός των άλλων και την αργία της Κυριακής, και για αυτό μισήθηκε Ὁ ἑορτασμός μιᾶς ἡμέρας ἀναπαύσεως τῆς ἑβδομάδος ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ ἀνθρώπινη φύση βασίζεται στό βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), ἔτσι τό Σάββατο διά τοῦ Νόμου τῆς ΠΔ εἰσῆλθε ὡς «ἡμέρα Κυρίου» στήν Καινή Διαθήκη μέ τά δύο βασικά στοιχεῖα, δηλ. ἀποχή ἀπό τίς ἐργασίες καί ἰδιαίτερη λατρεία τοῦ Θεοῦ. Τή θέση τοῦ Σαββάτου στόν Χριστιανισμό κατέλαβε ἡ Κυριακή ( Ἀποκαλ. α΄,10) σάν πρώτη ἡμέρα τῆς ἑβδομάδος κατά τήν ὁποία ἀνεστήθη ὁ Κύριος ἐκ τοῦ Τάφου, δημιούργησε τό ἀναστάσιμο φῶς καί ἀπέστειλε τό Πανάγιο Πνεῦμα νά ἐπιφοιτήση στούς Ἀποστόλους. Ἡ Κυριακή σάν κατ’ ἐξοχήν «ἡμέρα τοῦ Κυρίου» ὑπενθυμίζει τόν ἐρχόμενο Χριστό σάν ἀνατέλλοντα ἥλιο, ὁ Ὁποῖος θά ἔλθῃ νά ἀποκαταστήση τήν χειμαζομένη δικαιοσύνη καί νά καταργήση τήν ἀφόρητη ὑποκρισία. Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου λέγει ὁ Ἱ. Αὐγουστῖνος ὑπόσχεται σέ ὅλους μας τήν αἰώνια ἡμέρα καί τῆς δικῆς μας Ἀναστάσεως (Serm 15 de verb apost). Ἡ Κυριακή εἶναι ἡ ἀρχαιοτάτη ἑορτή τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖται στό Εὐαγγέλιο, ὡς ἡ «μία τῶν Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στήν δέ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου ὀνομάζεται Κυριακή ἡμέρα (Ἀποκαλ. α΄10).