Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
Είναι απαράδεκτη η καταστρατήγηση της Κυριακής αργίας. Θα δημιουργήσει πλήθος κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων ,αντι να τα λύσει. ΠΡΩΤΟΝ : Οι επιχειρήσεις, που απέμειναν όρθιες και οι «ημιθανείς», δεν μπορούν να υποστούν και αυτό το επιπλέον κόστος λειτουργίας , προκειμένου να κρατηθούν ανταγωνιστικέςΔΕΥΤΕΡΟΝ : ο νόμος του Θεού, που γνωρίζει πολύ περισσότερα από μας (και από σας τους υποτιθέμενους «ειδικούς») ορίζει την Κυριακή για ξεκούραση του ανθρώπου, ως ημέρα αληθινής «κοινωνίας» και επικοινωνιας με τον Θεό και τους συνανθρώπους του.ΕΠΟΜΕΝΩΣ και για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων (που σημειώνω ότι έχει χάσει την υπομονή της), δεν έχετε δικαίωμα να προβείτε σε αυτό το νέο τερατούργημα.
 
 
Γιώργος
Δεν ειναι σωστο εαν θελετε να λεγεστε Ορθοδοξοι Ελληνες. Συμφωνα με την Θρησκεια μας η Κυριακη ειναι ημερα ξεκουρασης, αγαπης και Θρησκευομενη μερα που πηγαινουμε να Εκκλησιαστουμε και οχι να εργαστουμε.Απο την αλλη εαν εφαρμοσθει, θα παρουν οι εργοδοτες νεους εργαζομενους; ή θα εχουν τους ιδιους και θα τους ξεζουμισουν τελειως; Θα δικαιουνται εξτρα χρηματα λογω αργιας ή οχι;Εμπαση περιπτωση ειναι αντιθετο της Θρησκειας μας. Πατρις – Θρησκεια – Οικογενεια.Πηγαινεται κανονικα Στρατο κυριοι της πολιτικης σκηνης και μαθεται λιγο ιστορια και Θρησκεια.Ως εδω!
 
 
Αντώνης Γούσης
Ρε πάτε καλά;;;; Χίλια επτακόσια χρόνια ιστορίας έχει η αργία της Κυριακής, νομίζετε πως αν την καταργήσετε θα αποκτήσουμε ανταγωνιστικότητα;; ή μήπως θεωρείται ότι είμαστε διατεθιμένοι να επανέλθουμε στην εποχή που είχαν επιβάλλει να γίνονται τα παζάρια την κυριακή και να είναι αργία το σάββατο επί τουρκοκρατίας και όταν τους το ανέτρεψε τους ο άγιος Κοσμάς ο αιτωλός, τον κρέμασαν;; αιδώς αργείοι
 
 
νικολ
ζουμε σε τρελους καιρους πια..ας μην τα ισοπεδωσουμε ολα επιτελους..ας αφησουμε και κατι ορθιο..δε συμφωνω με την καταργηση της αργιας της Κυριακης!
 
 
Γριτσόπουλος Αναστάσιος
Αγαπητοί Κύριοι Η αργία της Κυριακής μπορεί να εξεταστεί απο πλήθος απόψεων. Η κάθε μία έχει την βαρύτητά της και η απόφαση για την διατήρηση ή κατάργησή της εξαρτάται ποιά άποψη θα προκρίνουμε.1. Εθνική-Θρησκευτική. Για την κατοχύρωσή της έγιναν πλήθος αγώνων πολοί απο αυτούς αιματηροί. Π.χ. ο άγιος ΚΟΣΜΑΣ ο Αιτωλός ο εθνεγέρτης του έθνους μας, οδηγήθηκε στην κρεμάλα γι’αυτόν τον λόγο.2. Εργασιακή. Η κατοχύρωση της Κυριακάτικης αργίας θεωρήθηκε βασικό εργατικό δικαίωμα.3. Οικονομική. Καμμία άποψη δεν μπορεί να στηρίξει την εργασία της Κυριακής πλήν των επαγγελμάτων Αναψυχής και Φαγητού.4. Αναπτυξιακή. Μόνον απο τις υποσχέσις του κ.Υπουργού μπορούν να στηριχθούν τέτοιες απόψεις. Εάν η πρόταση για την κατάργηση της αργίας έρχεται απο την Τρόϊκα, πράγμα απίθανο, καλό είναι να ξεκαθαρίσει καθε ένας την άποψή του.