Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Baσίλειος
Θέλουμε να παραμείνει η αργία της Κυριακής. Ο λαός απαιτεί να του κάνετε υπακοή.Η Κυριακή είναι ημέρα αναπαύσεως, αφιερωμένη στον Κύριο Ιησού Χριστό.Έχουν γίνει τόσες θυσίες για να καταστεί αυτό πραγματικότητα. Δεν μπορεί καμία κυβέρνηση και κανένας πολίτης, να περιφρονεί το θρησκευτικό αίσθημα του λαού, στο βωμό της παγκοσμιοποίησης και του δήθεν εξ΄ευρωπαϊσμού.Απαιτούμε να μη γίνει καμμία κίνηση η οποία να στρέφεται εναντίον της Ορθόδοξης πίστης μας.Τέλος, σας υπενθυμίζω μία φράση του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστοδούλου: «Χέρι που άγγιξε την Εκκλησία, ξεράθηκε!».Γι΄αυτό, «Στώμεν καλώς».
 
 
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η κρίση δεν αντιμετωπίζεται με κλειστές τις επιχειρήσεις Θετικά «βλέπει» η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης την προοπτική λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων και τις Κυριακές και ενθαρρύνει τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να ακολουθήσουν τη διεθνή πρακτική, ώστε να δημιουργηθεί επιπλέον δέλεαρ για τους τουρίστες να επισκεφτούν την Ελλάδα. Όπως συμβαίνει σε όλους τους περισσότερο δημοφιλείς προορισμούς του εξωτερικού, η ανάπτυξη του City Break, δηλαδή οι ολιγοήμερες διακοπές στην πόλη εν όψει Σαββατοκύριακου, σχετίζεται άμεσα με τα ανοιχτά καταστήματα που βρίσκει ο τουρίστας όταν επισκέπτεται τις πόλεις αυτές. Μάλιστα ο εν δυνάμει ταξιδιώτης, πριν αποφασίσει τον τόπο προορισμού του, θα προχωρήσει σε έρευνα αγοράς προκειμένου να επιλέξει τον καλύτερο τόπο σύντομων διακοπών και συνήθως επιλέγει προορισμούς που έχουν «ζωή» όλες τις μέρες της εβδομάδας. Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης πιστεύει ότι εάν αυτό το μέτρο προχωρήσει υπό προϋποθέσεις, τότε θα αυξηθεί η τουριστική κίνηση και θα τονωθεί η τοπική οικονομία. Η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων και τις Κυριακές, θα εδραιώσει τη Θεσσαλονίκη στη συνείδηση του ξένου τουρίστα ως ανταγωνιστικό City Break προορισμό που δημιουργεί ευκαιρίες όχι μόνο για διασκέδαση και ψυχαγωγία, αλλά και για αγορές. Με ανοιχτά τα καταστήματα και τις Κυριακές, εθελοντικά για όσους το επιθυμούν, οι ξένοι τουρίστες θα αποκτήσουν ισχυρό κίνητρο για να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη και θα συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση της εμπορικής κίνησης. Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κατανοεί τις όποιες ενστάσεις ή αμφιβολίες για την απόδοση του μέτρου διατυπώνουν παράγοντες της αγοράς, της κοινωνίας και εργαζόμενοι, όμως θεωρεί ότι μια τέτοια απόφαση θα προστατέψει το λιανικό εμπόριο και τον μικρομεσαίο έμπορο που πλήττεται ιδιαίτερα έναντι των πολυκαταστημάτων, εξαιτίας της ύφεσης. Η προσκόλληση σε αναχρονιστικές αντιλήψεις δημιουργεί φραγμούς και δεν ανοίγει τους ορίζοντες της πόλης στο μέλλον, εμποδίζοντας την περαιτέρω ανάπτυξή της. Το άνοιγμα των καταστημάτων και τις Κυριακές θα δώσει ώθηση στην τουριστική βιομηχανία και θα μας εντάξει δυναμικά σε περίοπτη θέση στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Η κρίση πρέπει να αντιμετωπίζεται επιθετικά και όχι με κλειστά μαγαζιά. Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης θεωρεί πως η νέα ρύθμιση θα συμβάλλει καθοριστικά στην εξωστρέφεια που αποτελεί και έναν από τους κύριους στόχους της για την ανάπτυξη του τουρισμού.
 
 
Λίθος Φωτός
Η οικονομία δεν θα τονωθεί με μία έξτρα ημέρα εργασίας αλλά με θέσεις εργασίας. Το μέτρο αυτό αποδεικνύει ότι ουσιαστικά μας κάνετε σκλάβους των μικρών εργοδοτών και στο μέλλον των πολυεθνικών. Επίσης είναι αδιανόητο ενώ η θρησκεία μας επιβάλλει την Κυριακή ώς μέρα εκκλησιασμού να την κάνετε εργάσιμη. Δεν είναι δυνατόν ένας εργαζόμενος να δουλεύει 7 μέρες και με αυτούς τους μισθούς. Προφανώς με τέτοια παρόμοια μέτρα προκαλείτε εσείς οι ίδιοι την κοινωνική έκρηξη
 
 
Αντώνης
«Όλα τα ‘χε η Μαριορή…» Σα δε ντρέπεστε υποκριτές που τώρα τάχα σας καίει η εργασιακή τακτοποίηση ανέργων… Αν πραγματικά τους συμπαθούσατε θα είχατε κατακλέψει τον τόπο οδηγώντας άλλους σε μετανάστευση, άλλους σε αυτοκτονία και τους πιο πολλούς σε ψυχολογική κατάπτωση;; Θέλετε καλό για τον τόπο; Πάρτε τα κλεμμένα από όσους τα κατέχουν και από τους εαυτούς σας και η Κυριακή ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΡΓΙΑ. Εάν αγαπάτε πραγματικά τον εαυτό σας προσγειωθείτε προτού χωθείτε στο χώμα….
 
 
Νίκος Κόμπλας,, Δικηγόρος
Α)Η παράγραφος 1 αναμφσβήτητα δεν αναιρεί την αρχή της υποχρεωτικής παύσης εμπορικής δραστηριότητας άπαξ ανα εβδομάδα. Αναφέρεται σε Κυριακές πόυ προηγούνται περιόδου εορταστικών διακοπών, που είναι περίοδοι αιχμής της αγοραστικής κίνησης, στα πλαίσιαν προετοιμασίας για τις γιορτές Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, και του Πάσχα. Β)Αντιθέτως, η ευρεία απεύθυνση στο σύνολο των εμπορικών καταστημάτων, (πλην των αλυσίδων, που έτσι κι αλλιώς είναι εκείνες πο έχουν έκταση άνω των 250 τ.μ) επιτρέποντας τη συνεχή λειτουργία τους όλες τις Κυριακές του χρόνου, αποτελεί μία αυθαίρετη ανατροπή μιας οικουμενικής παράδοσης παύσης συνολικά των δραστηριοτήτων καταπόνησης και συναλλαγής μία φορά την εβδομάδα (παράδοση που υπάρχει στην πλειοψηφία όλων των κοινωνιών του πλανήτη τόσο ιστορικά, όσο και σήμερα) Η βίαια και αυθαίρετη αυτή απόπειρα ανατροπής,εντάσσεται σε μία αντίληψη αέναης γραμμικότητας του χρόνου όπου η ανθρώπινη δραστηριότητα πρέπει να είναι ασταμάτητη μέχρι την εξάντληση και το θάνατο. Αντιθέτως, τόσο στη φύση, όσο και στους βιολογικούς ρυθμούς του ανθρώπου, ο χρόνος είναι κυκλικός,. Στη μεγάλη πλειοψηφία των ζώντων οργανισμών, ιδίως τον οργανισμών που χαρακτηρίζονται από μακροβιότητα, η τακτικά επναλαμβανόμενη ανάπαυση (όχι μόνο της νύχτας, αλλά και του μεσιμεριού και μίας ημέρας την εβδομάδα) είναι προύπόθεση υγιούς διαβίωσης. Τους κύκλους του φεγγαριού ακολουθούν οι εμμηνόρειες ρήσεις των γυναικών (κύκλος των 28 ημερών) εκ των οποίων οι μισές ημέρες χαρακτηρίζονται από γονιμότητα δύναμη και δραστηριότητα, και οι μισές από αγονία, και ανάγκη αναπαύσεως. Η ιουδαιοχρηστιανική παράδοση κατέληξε να μοιράσει τους κύκλους του φεγγαριού στα τέσσερα (εβδομάδες)και τους κύκλους επανάληψης των εποχών (έτη) στα 12 συμπληρώνοντας τους μήνες των φεγγαριών με τις περισευούμενες ημέρες, για να υπάρχει με ακρίβεια και η ετήσια επανάληψη. Οι κυκλικές επαναλήψεις, επιβάλλουν την ξεκούραση, ευνοόντας την κοινωνικότητα και το «εκλησίασμα» (τόσο στη δημοκρατική λειτουργγία παλλαΪκής συμμετοχής, όσο και στη λατρεία) τις ημέρες της ανάπαυσης. Δυστυχώς, εκτός από την κυκλικότητα στην ανθρώπινη φύση, όπως περιγράφηκε, ενυπάρχει στην ανθρώπινη φύση, η καταστροφική τάση για απληστία, που δεν σέβεται τις ανάγκες για κοινωνικότητα, ανάπαυση, εσωτερίκευση, καιέκφραση της αγάπης προς το πλησίον, που απαιτεί το υποκείμενο έκφρασής του να είναι αμέριμνος και ξεκούραστος. Η δεύτερη παράγραφος του σχολιασθέντος άρθρου, μόνο την καταστροφική αυτή τάση για απληστία ικονοποιεί. Η εφαρμογή του θα καταλήξει σε φαινόμενα διεύρυνσης της κοινωνικής διάλυσης, των νευρώσεων σε ατομικό επίπεδο, και την μετάβαση από κοινωνία του δικαίου, στο νόμο επικράτησης των ανήθικων απλήστων. Πιστεύω ότι αποτελεί αδιαπραγμάτευτη απαίτηση της πλειοψηφίας του ίδου του εμπορικού κόσμου των μικρών καταστημάτων, αλλά της συντριπτικής πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας, να αποσυρθεί το προταθέν άρθρο. Η επιμονή στην εφαρμογή του θα είναι σπορά ενός ανέμου που θα καταλήξει στο θερισμό ανεξέλεγχτων κοινωνικών θυελλών….