Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ
- Η δημιουργία Λιμενικών Δικτύων σύμφωνα με την πρόταση του Σχεδίου, λαμβάνει υπόψη μόνον τα συμφέροντα των «μητρικών» ΑΕ με αποτέλεσμα να θίγει κατά κύριο λόγο τα συμφέροντα των «θυγατρικών» ΑΕ, ο αναπτυξιακός ορίζοντας των οποίων περιορίζεται δραστικά καθώς η μετοχή τους εισφέρεται στη «μητρική» ΑΕ χωρίς να προβλέπεται καμία ασφαλιστική δικλείδα.- Αφαιρεί, ουσιαστικά από τις «θυγατρικές» ΑΕ, κάθε δικαίωμα άποψης στη διαχείριση των συμφερόντων τους.- Τις εντάσσει με συνοπτικές και ισοπεδωτικές διαδικασίες σε μία απρόσωπη ΑΕ, καταστρατηγώντας τον κοινωφελή υπέρ του δημοσίου σκοπό τους, ενέργεια που αποβαίνει εις βάρος του συμφέροντος των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών που συγκροτούν, τελικά, το δημόσιο συμφέρον. Ειδικότερα και επειδή οι Οργανισμοί Λιμένων ΑΕ που εντάσσονται στο Αττικό Δίκτυο Λιμένων:* Έχουν δυνατότητες και προοπτικές ανάπτυξης τις οποίες το Σχέδιο Νόμου θα έπρεπε να ενθαρρύνει και όχι να ανακόπτει θυσιάζοντάς τις, στο βωμό της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου των «μητρικών» ΑΕ, με συνοπτικές διαδικασίες και ισοπεδωτικές διατάξεις. * Επιτελούν στο πλαίσιο του δημοσίου συμφέροντος και τον κοινωφελή τους σκοπό που στους κρίσιμους αυτούς καιρούς είναι πολύ σημαντικός για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες και που με τη δημιουργία των Λιμενικών Δικτύων, ο σκοπός αυτός δεν μπορεί να επιτευχθεί από μία απρόσωπη «μητρική» ΑΕ. * Δεν επιβαρύνουν τον Κρατικό Προϋπολογισμό, αντίθετα συνεισφέρουν σε αυτόν με την τακτική και κατ’ έτος απόδοση μερισμάτων, Φ. Π. Α., φόρων, εισφορών και λοιπών τελών. * Επιτελούν τον κοινωφελή τους σκοπό, και λειτουργώντας πάντα στο πλαίσιο του ετήσιου και μάλιστα πλεονασματικού, προϋπολογισμού τους, συμβάλουν σημαντικά στην τοπική ανάπτυξη. Προτείνουμε να επανεξεταστεί το θέμα της συνένωσης των λιμανιών όχι μόνο στη βάση των συμφερόντων των «μητρικών» ΑΕ, αλλά και, κυρίως στη βάση των συμφερόντων των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών. Συγκεκριμένα και εφόσον κριθεί ότι οπωσδήποτε πρέπει να συνενωθούν λιμάνια (αν και δεν υπάρχει, κανένας -πέραν της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου των «μητρικών» ΑΕ- προφανής λόγος συνένωσης τους), προτείνουμε να εξετασθεί και η λύση της συνένωσης λιμανιών με κοινές δραστηριότητες και συμφέροντα όπως για παράδειγμα (στην περίπτωση του Αττικού Δικτύου) της ΑΕ «Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας» με την ΑΕ «Οργανισμός Λιμένων Νομού Ευβοίας» η οποία προκύπτει, σύμφωνα με το άρθρο 47 του Σχεδίου Νόμου, από τη μετατροπή του Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας σε ΑΕ και τη συνένωση με αυτήν των Λιμενικών Ταμείων Νομού Ευβοίας, Αιδηψού, Αλιβερίου, Ερέτριας, Καρύστου, Κύμης, Λίμνης, Μαρμαρίου, Σκύρου, Στύρων και Ωρεών.
 
 
Βαζαίος Κων/νος – Κάβδας Κων/νος
Κρίνεται σκόπιμo όπως οι χορηγίες να λαμβάνουν τη μορφή όχι μόνο χρηματοδότησης του Υπουργείου όπως προβλέπεται από το παρόν σχέδιο νόμου αλλά και η εισφορά ή χορηγία σε είδος (εξοπλισμοί, μηχανήματα, αναλώσιμα) ή και χορηγίες υπηρεσιών, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του Υπουργείου αλλά και των περιφερειακών υπηρεσιών του σε τέτοια είδη. Επίσης θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σχετικά με τα στοιχείων που θα γνωστοποιούνται στους υποψήφιους χορηγούς λόγω της εμπιστευτικότητας των στοιχείων και της ρητής πρόβλεψης του άρθρου 15 του ν. 3622/2007.
 
 
Κυριακή Κουντούρη
Επιτρεψτε μου ένα σχόλιο για το ενημερωτικό σημείωμα του Υπουργείου για τα άρθρα 43 έως 46. Είναι πανθομολογούμενο ότι επιβάλλεται η αποδέσμευση από τις χρόνιες αγκυλώσεις και τα προβλήματα που προέρχονται από δημόσιο φορέα που αδυνατεί να προσαρμοστεί στις ταχύτατες εξελίξεις και στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις. Τα ίδια προβλήματα όμως του «στενού» δημόσιου τομέα, συναντώνται και στις δημόσιες επιχειρήσεις, οι οποίες διέπονται από το ίδιο ή όμοιο νομοθετικό πλαίσιο και διοικούνται με τις ίδιες αρχές, επιπροσθέτως οι επιχειρήσεις εμφανίζουν παραδοσιακά μεγαλύτερα ελλείμματα. Συνεπώς η λύση δεν είναι αντικατάσταση του δημοσίου με ένα πιο δαπανηρό δημόσιο. Η βιωσιμότητα δε της πλοηγικής επιχείρησης την οποία επιβάλουν λόγοι ασφαλείας εξασφαλίζεται μόνο με την απόσχιση της από τη δημόσια διοίκηση, συμμετοχή και νοοτροπία και την θέσπιση αυστηρού νομοθετικού πλαισίου ελέγχου της ιδιωτικής πια επιχείρησης. Διότι είναι στατιστικά βέβαιο ότι ως δημόσια επιχείρηση στα επόμενα χρόνια δεν θα έχει την δυνατότητα να παρέχει υπηρεσίες. Και λάβετε υπόψη σας ότι οι πλοηγήσεις σχετίζονται άμεσα με την ασφάλεια της διεθνούς ναυσιπλοϊας.
 
 
kolias
δηλαδη εγω που εχω μια εταιρεια θα πληρωσω 2.500 ευρω και…»καθαρισα»? και πότε? ανα εκπαιδευτικη περιοδο? για καθε μου πλοιο? το μηνα? ή μια φορα οταν διαπιστωθει η…παραβαση? και αν δεν εχω ελληνα αξιωματικο να τους συμπληρωνει το βιβλιαρακι τους? και εαν δεν ειναι επαρκη τα αγγλικα του δοκιμου για να επικοινωνει με τον ξενο πλοιαρχο που εχω? και εαν παροτι τον προσλαμβανω εκεινος δεν αντεχει (αφου τον κανω να φτυσει το γαλα της μανας του στο καψονι) και παραιτειται? να συνεχισω? βρειτε αλλους τροπους να συνεργαστειτε κι αφηστε τις κρυαδες με τα αστεια και ασαφη προστιμα.
 
 
Δημητρης
Τα άρθρα 43,44,45,46 πρέπει να αποσυρθούν & να αντικατασταθούν με σύγχρονο μοντέλο που προτείνουν οι εμπλεκόμενοι.