Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Κώστας Πώποτας
προτείνω να μην τίθεται η τήρηση των οικονομικών υποχρεώσεων ως προυπόθεση για την διατήρηση ιδιότητας μέλους, μόνο για την άσκηση δικαιωμάτων ως προς τις εκλογές είναι ΄δυνατό να τεθούν περιορισμοί.προτείνω:Άρθρο 7 Διαγραφή μέλους Μέλος διαγράφεται εφ’ όσον η δραστηριότητα του αντιστρατεύεται τους σκοπούς του Σ.Α.Ε.. Η απόφαση διαγραφής λαμβάνεται από το κατά τόπο αρμόδιο Περιφερειακό Συμβούλιο. Κατά της απόφασης διαγραφής χωρεί προσφυγή στο Προεδρείο του Σ.Α.Ε. εντός τριμήνου, το οποίο αποφασίζει εντός μηνός. Μέχρι την οριστική απόφαση, η ιδιότητα του μέλους τελεί σε αναστολή.
 
 
Φλωράκης Βασίλειος
Επειδή ως τέως πρόεδρος της ομοσπονδίας ελληνικών κοινοτήτων Γαλλίαςείχα μια μικρή συμμετοχή στην διαμόρφωση του συγκεκριμένου νόμου ,μέσω ΣΑΕ της περιόδου εκείνης ,θα ήθελα να γνώριζα τους λόγους της κατάργησης των αναφερομένων άρθρων του νόμου 3480/2006
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο Περιφέρειας Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής
Με ευχαρίστηση διαπιστώνουμε ότι η πρότασή μας αλλαγής ονομασίας από Περιφέρεια Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής σε Περιφέρεια Λατινικήw Αμερικής έγινε αποδεκτή.
 
 
Γιώργος
Ένα απο τα προβλήματα των φορέων του Δημοσίου είναι ότι έχουν αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες. Έτσι θεωρώ ότι τα θέματα της διάδοσης της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού πρέπει να τεθούν υπό το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού το οποίο πρέπει να οργανωθεί και ενισχυθεί στα πρότυπα του αντίστοιχου Γαλλικού Ινστιτούτου. Ως προς το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού νομίζω ότι πρέπει να περιοριστεί σε ένα ρόλο καθαρά συμβουλευτικό και μόνο αναφορικά με τους Έλληνες οι οποίοι διαμένουν σε άλλες χώρες και έχουν την ιθαγένεια των χωρών αυτών, παρέχοντας γνωμοδοτήσειςα) για τη βελτίωση του νομικού πλαισίου το οποίο ρυθμίζει το καθεστώς των ομογενών εντός της ελληνικής έννομης τάξης,β) του τρόπου με τον οποίο μπορούν να έρθουν σε επαφή με το ελληνικό κράτος για τη διευθέτηση των υποθέσεων τους (από τη στρατιωτική θητεία μέχρι τα περιουσιακά τους στοιχεία) καιγ)ως ένας διοικητικός δίαυλος πληροφόρησης ως προς τα ιδιαίτερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι Έλληνες ομογενείς στις χώρες που διαμένουν. Αναφορικά με τους Έλληνες που εργάζονται στο εξωτερικό χωρίς όμως να κατέχουν την ιθαγένεια της χώρας αυτής, τα προξενεία και οι πρεσβείες πρέπει να είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι φορείς για τη διευθέτηση των υποθέσεων τους.
 
 
Papachristopoulos Paschalis
ΑΡΘΡΟ 14. Αρμοδιότητες Προεδρείου ΣΑΕΤο άρθρο θα πρέπει να διαμορφωθεί ως ακολούθως:1. Το Προεδρείο έχει τις εξής αρμοδιότητες:α) Προωθεί τους στόχους του Σ.Α.Ε..β) Μετά από διαβούλευση, διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμων που αφορούν τον απανταχού Ελληνισμό και αποστέλλει τις παρατηρήσεις του (λαμβάνοντας υπ όψιν τις εισηγήσεις και προτάσεις των Συντονιστικών Συμβουλίων των Περιφερειών του Σ.Α.Ε)., στους καθ’ ύλην αρμοδίους Υπουργούς, οι οποίοι εντός εξήντα ημερών γνωστοποιούν στο Προεδρείο του Σ.Α.Ε. τις απόψεις της Κυβερνήσεως και των κρατικών οργάνων επί των συγκεκριμένων θεμάτων και κοινοποιούνται στον αρμόδιο για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Υπουργό, στην ΓΓΑΕ και στην αρμόδια Ειδική Μόνιμη Επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων.Ο αρμόδιος για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Υπουργός δύναται να ζητά από το Προεδρείο του Σ.Α.Ε. εισηγήσεις και προτάσεις για συγκεκριμένα θέματα. Το Προεδρείο του Σ.Α.Ε. δύναται να υποβάλει αιτιολογημένες απόψεις εντός εξήντα ημερών.