Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Papachristopoulos Paschalis
ΑΡΘΡΟ 15. Εξελεγκτική ΕπιτροπήΠέραν του έλεγχου των οικονομικών δραστηριοτήτων του Προεδρείου, και λογά της οικονομικής αποκέντρωσης στις Περιφέρειες πρέπει να υπάρχει έλεγχος των οικονομικών τους. Γι αυτό σε κάθε περιφέρεια θα πρέπει παράλληλα με την εκλογή του εκαστοτε Περιφερειακού Συμβούλιου να εκλέγονται και 3μελης Περιφερειακές Εξελεγκτικές επιτροπές.ΠΡΟΤΑΣΗΤο άρθρο θα πρέπει να διαμορφωθεί ως ακολούθως:Η Κεντρική Εξελεγκτική Επιτροπή (E.E.) αποτελείται από τρία (3) μέλη που εκλέγονται από την Τακτική Συνέλευση ταυτόχρονα με την εκλογή του Προέδρου και Ταμία. Επίσης κατά την διεργασία της εκλογής των Περιφερειακών Συμβουλίων εκλέγονται παράλληλα ανά Περιφέρεια αντίστοιχες 3μελης Εξελεγκτικές Επιτροπές για τον έλεγχο των οικονομικών δραστηριοτήτων κάθε Περιφέρειας, Τα πορίσματα των Περιφερειακών Εξελεγκτικών αυτων επιτροπών αποστέλλονται ετησίως στα μέλη της 3μελους Κεντρικής Εξελεγκτικής Επιτροπής και στην ΓΓΑΕ. Οι Εξελικτικές Επιτροπές μπορούν να επικουρούνται στο έργο τους από ειδικευμένους ορκωτούς λογιστές εφόσον το κρίνουν αναγκαίο. Τα μέλη των εν λόγω επιτροπών δεν μπορούν να είναι μέλη σε οποιοδήποτε άλλο όργανο του ΣΑΕ.2. Οι Εξελεγκτικές Επιτροπές ελέγχουν κάθε έξη (6) μήνες τα Ταμεία των Περιφερειών και του Προεδρείου αντίστοιχα. Στις αρχές κάθε έτους δημοσιοποιούν και αναρτούν στο Διαδίκτυο τα έσοδα και τα έξοδα των οργάνων του ΣΑΕ. Κατά τη διάρκεια των Περιφερειακών και της Τακτικής Συνέλευσης παρουσιάζουν αντίστοιχα τις σχετική εκθέσεις επί των οικονομικών πεπραγμένων της διετίας ή τετραετίας αντίστοιχα. .3. Τα μέλη της Εξελεγκτικής Επιτροπής εκλέγονται κατά σειρά ψήφων.
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
‘Άρθρο 14. Αρμοδιότητες του Προεδρείου.Το έργο του ΣΑΕ ειδικά τα 4 χρόνια μετά την εκλογή των οργάνων του βάση του νόμου 3480 ήταν σημαντικό αλλά αγνοήθηκε από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες. Οι εισηγήσεις και προτάσεις για θέματα της ομογένεια αγνοήθηκαν και παρέμειναν ανανταπάντητες.Δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες από μέρους της Ελληνικής Πολιτείας όπως που προβλέπονταν στον νόμο 3480/2006. παρά το ότι ελληνική πολιτεία συμμετείχε ενεργά στα λειτουργικά έξοδα του ΣΑΕ.Με το νέο Νομοσχέδιο όπου η λειτουργία του ΣΑΕ στα πλαίσια της αυτοχρηματοδότησής του σε όλα τα επίπεδα εξαρτάται αποκλειστικά από το ίδιο. Υπάρχουν ανησυχίες και πολλά ερωτηματικά κατά πόσο η ελληνική πολιτεία χωρίς δεσμεύσεις θα ανταποκριθεί στον ρόλο του ΣΑΕ .Το ΣΑΕ σύμφωνα με το άρθρο 14 διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμου που αφορούν τον απόδημο ελληνισμό . Η προαιρετική λήψη της γνώμης του ΣΑΕ μέχρι σήμερα δεν μας έβγαλε πουθενά , παρότι υπήρχε η σχετική ευχέρεια της Κυβέρνησης , σχεδόν ποτέ δεν ζητήθηκε η γνώμη του ΣΑΕ πριν την κατάθεση σχεδίου νόμου που να αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό.Είναι ε σκόπιμο και αναγκαίο να συμπεριληφθεί στο νέο νομοσχέδιο ότι οι αρμόδιοι βουλευτές και υπουργοί για σημαντικά ζητήματα, ρυθμίσεις και προτεινόμενα νομοσχέδια που αφορούν κυρίως και αμέσως την ς Ομογένεια υποχρεωτικά να αποστέλλονται προς το ΣΑΕ για λήψη της γνώμης του.Η ρύθμιση αυτή θα ανεβάσει και το κύρος του ΣΑΕ και το Καθιστά υποχρεωτικά και ισότιμο συνομιλητή της Κυβέρνησης για θέματα του Απόδημου Ελληνισμού.
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο Περιφέρειας Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής
Συμφωνούμε με το Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής:Οι εισηγήσεις και προτάσεις για θέματα της ομογένειας αγνοήθηκαν και παρέμειναν αναπάντητες.Δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες από μέρους της Ελληνικής Πολιτείας όπως που προβλέπονταν στον νόμο 3480/2006.Με το νέο Νομοσχέδιο όπου η λειτουργία του ΣΑΕ στα πλαίσια της αυτοχρηματοδότησής του σε όλα τα επίπεδα εξαρτάται αποκλειστικά από το ίδιο, υπάρχουν ανησυχίες κατά πόσο η ελληνική πολιτεία χωρίς δεσμεύσεις θα ανταποκριθεί στον ρόλο του ΣΑΕ .Το ΣΑΕ σύμφωνα με το άρθρο 14 διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμου που αφορούν τον απόδημο ελληνισμό. Η γνώμη του ΣΑΕ σχεδόν ποτέ δεν ζητήθηκε πριν την κατάθεση σχεδίου νόμου που να αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό.Είναι σκόπιμο και αναγκαίο να συμπεριληφθεί στο νέο νομοσχέδιο ότι οι αρμόδιοι βουλευτές και υπουργοί για σημαντικά ζητήματα, ρυθμίσεις και προτεινόμενα νομοσχέδια που αφορούν κυρίως και αμέσως την Ομογένεια υποχρεωτικά να αποστέλλονται προς το ΣΑΕ για λήψη της γνώμης του.Η ρύθμιση αυτή θα ανεβάσει το κύρος του ΣΑΕ και το καθιστά υποχρεωτικά και ισότιμο συνομιλητή της Κυβέρνησης για θέματα του Απόδημου Ελληνισμού.
 
 
Papachristopoulos Paschalis
ΑΡΘΡΟ 14. Αρμοδιότητες Προεδρείου ΣΑΕΤο άρθρο θα πρέπει να διαμορφωθεί ως ακολούθως:1. Το Προεδρείο έχει τις εξής αρμοδιότητες:α) Προωθεί τους στόχους του Σ.Α.Ε..β) Μετά από διαβούλευση, διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμων που αφορούν τον απανταχού Ελληνισμό και αποστέλλει τις παρατηρήσεις του (λαμβάνοντας υπ όψιν τις εισηγήσεις και προτάσεις των Συντονιστικών Συμβουλίων των Περιφερειών του Σ.Α.Ε)., στους καθ’ ύλην αρμοδίους Υπουργούς, οι οποίοι εντός εξήντα ημερών γνωστοποιούν στο Προεδρείο του Σ.Α.Ε. τις απόψεις της Κυβερνήσεως και των κρατικών οργάνων επί των συγκεκριμένων θεμάτων και κοινοποιούνται στον αρμόδιο για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Υπουργό, στην ΓΓΑΕ και στην αρμόδια Ειδική Μόνιμη Επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων.Ο αρμόδιος για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Υπουργός δύναται να ζητά από το Προεδρείο του Σ.Α.Ε. εισηγήσεις και προτάσεις για συγκεκριμένα θέματα. Το Προεδρείο του Σ.Α.Ε. δύναται να υποβάλει αιτιολογημένες απόψεις εντός εξήντα ημερών.
 
 
Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε Σεραφείμ κυκκώτης
στο άρθρο 20 να προσθεθεί «με τη συμμετοχή όλων των φορέων που προβλέπονται στο Προεδρείο» Σημείωση: Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε και Αγκόλας Σεραφείμ Κυκκώτης είναι ο επίσημος εκπρόσωπος του Αλεξανδρινού Προκαθημένου κ. Θεοδώρου και του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικης σε θέματα ΣΑΕ.