Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Κώστας Πώποτας
Άρθρο 14 Αρμοδιότητες Προεδρείου Σ.Α.Ε. Το Προεδρείο έχει τις εξής αρμοδιότητες: α) Προωθεί τους στόχους του Σ.Α.Ε..β) εκπροσωπεί το ΣΑΕ και μεταφέρει έγκυρα τις θέσεις β) μεταφέρει μετά από διαβούλευση τις θέσεις του ΣΑΕ στους τομείς αρμοδιότητας του, ιδίως επί σχεδίων νόμων που αφορούν τους αποδήμους και αποστέλλει με παρατηρήσεις του τις εισηγήσεις και προτάσεις των Περιφερειακών Συμβουλίων, οι οποίες υποβάλλονται στους καθ’ ύλην αρμοδίους Υπουργούς, οι οποίοι εντός εξήντα ημερών γνωστοποιούν στο Προεδρείο του Σ.Α.Ε. τις απόψεις της Κυβερνήσεως και των κρατικών οργάνων επί των συγκεκριμένων θεμάτων και κοινοποιούνται στον αρμόδιο για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Υπουργό και στην αρμόδια Ειδική Μόνιμη Επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων. Ο αρμόδιος για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Υπουργός δύναται να ζητά από τοΠροεδρείο του Σ.Α.Ε. εισηγήσεις και προτάσεις για συγκεκριμένα θέματα. ΤοΠροεδρείο του Σ.Α.Ε. δύναται να υποβάλει αιτιολογημένες απόψεις εντός εξήντα ημερών. γ) κατανέμει τους πόρους του Σ.Α.Ε. ανά Περιφέρεια, αναλόγως του προϋπολογισμού που έχει υποβληθεί Το Προεδρείο του Σ.Α.Ε. λειτουργεί με Κανονισμό Λειτουργίας, ο οποίος εγκρίνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) των μελών του Προεδρείου. Αρθρο 14α Πρόεδρος Ο Πρόεδρος του Σ.Α.Ε. εκλέγεται με μυστική ψηφοφορία απευθείας από την Συνέλευση. Για την εκλογή Προέδρου απαιτείται ενισχυμένη πλειοψηφία μεγαλύτερη των 2/3 των ψηφιζόντων. Σε περίπτωση που κανένας από τους υποψηφίους δεν συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η εκλογική διαδικασία επαναλαμβάνεται μεταξύ των δύο πρώτων σε ψήφους υποψηφίων. Σε περίπτωση κωλύματος ή παραίτησης του Προέδρου του Σ.Α.Ε., τον Πρόεδρο αντικαθιστά ο Αναπληρωτής Πρόεδρος. Για την παύση του Προέδρου απαιτείται απόφαση της Συνέλευσης. Σε περίπτωση παραίτησης ή παύσης του Προέδρου προκηρύσσονται νέες εκλογές για το υπόλοιπο της θητείας εάν αυτό υπερβαίνει το εξάμηνο.
 
 
Φλωράκης Βασίλειος
Επειδή ως τέως πρόεδρος της ομοσπονδίας ελληνικών κοινοτήτων Γαλλίαςείχα μια μικρή συμμετοχή στην διαμόρφωση του συγκεκριμένου νόμου ,μέσω ΣΑΕ της περιόδου εκείνης ,θα ήθελα να γνώριζα τους λόγους της κατάργησης των αναφερομένων άρθρων του νόμου 3480/2006
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο Περιφέρειας Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής
Συμφωνούμε με το Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής:Οι εισηγήσεις και προτάσεις για θέματα της ομογένειας αγνοήθηκαν και παρέμειναν αναπάντητες.Δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες από μέρους της Ελληνικής Πολιτείας όπως που προβλέπονταν στον νόμο 3480/2006.Με το νέο Νομοσχέδιο όπου η λειτουργία του ΣΑΕ στα πλαίσια της αυτοχρηματοδότησής του σε όλα τα επίπεδα εξαρτάται αποκλειστικά από το ίδιο, υπάρχουν ανησυχίες κατά πόσο η ελληνική πολιτεία χωρίς δεσμεύσεις θα ανταποκριθεί στον ρόλο του ΣΑΕ .Το ΣΑΕ σύμφωνα με το άρθρο 14 διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμου που αφορούν τον απόδημο ελληνισμό. Η γνώμη του ΣΑΕ σχεδόν ποτέ δεν ζητήθηκε πριν την κατάθεση σχεδίου νόμου που να αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό.Είναι σκόπιμο και αναγκαίο να συμπεριληφθεί στο νέο νομοσχέδιο ότι οι αρμόδιοι βουλευτές και υπουργοί για σημαντικά ζητήματα, ρυθμίσεις και προτεινόμενα νομοσχέδια που αφορούν κυρίως και αμέσως την Ομογένεια υποχρεωτικά να αποστέλλονται προς το ΣΑΕ για λήψη της γνώμης του.Η ρύθμιση αυτή θα ανεβάσει το κύρος του ΣΑΕ και το καθιστά υποχρεωτικά και ισότιμο συνομιλητή της Κυβέρνησης για θέματα του Απόδημου Ελληνισμού.
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
‘Άρθρο 14. Αρμοδιότητες του Προεδρείου.Το έργο του ΣΑΕ ειδικά τα 4 χρόνια μετά την εκλογή των οργάνων του βάση του νόμου 3480 ήταν σημαντικό αλλά αγνοήθηκε από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες. Οι εισηγήσεις και προτάσεις για θέματα της ομογένεια αγνοήθηκαν και παρέμειναν ανανταπάντητες.Δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες από μέρους της Ελληνικής Πολιτείας όπως που προβλέπονταν στον νόμο 3480/2006. παρά το ότι ελληνική πολιτεία συμμετείχε ενεργά στα λειτουργικά έξοδα του ΣΑΕ.Με το νέο Νομοσχέδιο όπου η λειτουργία του ΣΑΕ στα πλαίσια της αυτοχρηματοδότησής του σε όλα τα επίπεδα εξαρτάται αποκλειστικά από το ίδιο. Υπάρχουν ανησυχίες και πολλά ερωτηματικά κατά πόσο η ελληνική πολιτεία χωρίς δεσμεύσεις θα ανταποκριθεί στον ρόλο του ΣΑΕ .Το ΣΑΕ σύμφωνα με το άρθρο 14 διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμου που αφορούν τον απόδημο ελληνισμό . Η προαιρετική λήψη της γνώμης του ΣΑΕ μέχρι σήμερα δεν μας έβγαλε πουθενά , παρότι υπήρχε η σχετική ευχέρεια της Κυβέρνησης , σχεδόν ποτέ δεν ζητήθηκε η γνώμη του ΣΑΕ πριν την κατάθεση σχεδίου νόμου που να αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό.Είναι ε σκόπιμο και αναγκαίο να συμπεριληφθεί στο νέο νομοσχέδιο ότι οι αρμόδιοι βουλευτές και υπουργοί για σημαντικά ζητήματα, ρυθμίσεις και προτεινόμενα νομοσχέδια που αφορούν κυρίως και αμέσως την ς Ομογένεια υποχρεωτικά να αποστέλλονται προς το ΣΑΕ για λήψη της γνώμης του.Η ρύθμιση αυτή θα ανεβάσει και το κύρος του ΣΑΕ και το Καθιστά υποχρεωτικά και ισότιμο συνομιλητή της Κυβέρνησης για θέματα του Απόδημου Ελληνισμού.
 
 
Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε Σεραφείμ κυκκώτης
στο άρθρο 16 να προσθεθεί «ως επίσης και Φιλέλληνες που δεν έχουν ελληνική καταγωγή κατόπιν προσκλήσεως εκ του ΣΑΕ»