Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
panagiota Kalogera
Κ. υπουργέ ,Ο περιορισμός και η μεταβατική διάταξη με τους όρους σύνδεσης δείχνει την προχειρότητα που αντιμετωπίζεται 700 επενδύτες.1. δεν υπάρχει πλην ενός όροι σύνδεσης άρα αν δεν θέλετε να σας κατηγορήσουμε εσάς και τον διαχειριστη για μεροληψία και φωτογραφική διάταξη σας καλούμε να αναφερθείτε σε οσους έχουν καταθεση ΑΠ. Δεδομένου ότι υπάρχουν και άλλες αιτήσεις με παλαιότερο αριθμό πρωτοκόλλου από αυτή που έχει όρους σύνδεσης.2. Ο περιορισμός 2 αιτημάτων ανά φυσικό η νομικό πρόσωπο δείχνει το πόσο μη καταρτισμένοι είναι οι άνθρωποι στο υπουργείο επί του θέματος. Και βέβαια μετά από αυτά τα μέτρα σας δίνουμε όλο το χρόνο να μελετήσετε την περίφημη υπουργική απόφαση που μνημονεύεται στο άρθρο 6.Με τιμή
 
 
ΕΛΙΚΑ Α.Ε.
Η επιβολή προσκόμισης εγγυητικής επιστολής με το αίτημα παράτασης της Άδειας Εγκατάστασης ενός έργου αποτελεί αρνητική διάταξη, θέτοντας ένα σημαντικό εμπόδιο στην υλοποίηση αυτού και θα πρέπει να αποσυρθεί, ενώ διέπεται κι από στοιχεία παραλογισμού. Κι αυτό γιατί είναι απολύτως εύλογο ότι εφόσον ένας επενδυτής αιτείται την ως άνω παράταση, προφανώς και είναι σε θέση να υλοποιήσει το έργο του, δεδομένου ότι έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες προς την κατασκευή αυτού. Αν η διοίκηση βλέπει ότι, ο επενδυτής δεν μπορεί να υλοποιήσει το έργο, ας μη τού χορηγήσει την παράταση. Τι νόημα έχει η επιβολή της εγγυητικής επιστολής, αν είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να υλοποιηθεί το έργο; Ειδικά στην περίπτωση: α) συγκροτημάτων αιολικών πάρκων συνολικής ισχύος μεγαλύτερης από εκατόν πενήντα (150) MW, β) έργων ΑΠΕ που συνδέονται με το Εθνικό Διασυνδεδεμένο Σύστημα μέσω ειδικού προς τούτο υποθαλάσσιου καλωδίου. έργα θα απαιτείται σίγουρα παράταση της Άδειας Εγκατάστασής τους, λόγω της πολυπλοκότητας, του μεγέθους τους καθώς και του χρόνου παράδοσης του υποθαλάσσιου καλωδίου, που είναι σίγουρα άνω των δύο ετών. Σε περίπτωση που ατυχώς η διάταξη ισχύσει, προτείνουμε τρεις (3) μήνες προ της λήξης της Άδειας Εγκατάστασης, ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος να υποβάλλει αίτημα προς την ΡΑΕ για την έκδοση της απόφασης που αναφέρεται στην παράγραφο 2 του Άρθρου 1 του παρόντος, περί πρόβλεψης ειδικότερων προϋποθέσεων για την υποβολή και επιστροφή των εγγυητικών επιστολών σε περιπτώσεις που η σύνδεση των σταθμών με το Εθνικό Διασυνδεδεμένο Σύστημα γίνεται μέσω ειδικού προς τούτο υποθαλάσσιου καλωδίου ή άλλου σύνθετου έργου. Η εν λόγω απόφαση θα εκδίδεται από την ΡΑΕ (σε περίπτωση που μέχρι τότε δεν έχει εκδοθεί μια γενικότερη απόφαση που να ορίζει τα παραπάνω) εντός ενός (1) μηνός από την υποβολή του σχετικού αιτήματος του ενδιαφερομένου, αλλιώς δεν θα απαιτείται η προσκόμιση εγγυητικής επιστολής. Για την ΕΛΙΚΑ Α.ΕΣ. ΚωνσταντινίδηςΔ/νων Σύμβουλος
 
 
ΕΛΕΤΑΕΝ
Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι εκτός πραγματικότητας: Οι επιχειρήσεις Α.Π.Ε., οι εργαζόμενοι και τα στελέχη τους, σταυρώνονται καθημερινά από την απίθανη ψυχοφθόρα γραφειοκρατία και παραμένουν ανυπεράσπιστοι απέναντι στην κρατική αυθαιρεσία και απέναντι σε κάθε στέλεχος της διοίκησης που, οχυρωμένο –δίκαια ή άδικα – πίσω από το αντιφατικό θεσμικό πλαίσιο, αρνείται να γνωμοδοτήσει, γνωμοδοτεί εκτός των αρμοδιοτήτων του ή γνωμοδοτεί ξαφνικά και αυτεπάγγελτα αντίθετα από ό,τι η ίδια η υπηρεσία του είχε γνωμοδοτήσει πριν από καιρό! Η ανικανότητα και η αδιαφορία της πολιτικής ηγεσίας να επιλύσει αυτά τα προβλήματα είναι εξοργιστική. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το ΥΠΕΚΑ δεν έχει καν ασχοληθεί με το να εξετάσει ή να δρομολογήσει την άρση των διοικητικών εμποδίων σύμφωνα με την καταγραφή και το σχέδιο δράσης που περιέλαβε η έκθεση που το ίδιο το ΥΠΕΚΑ απέστειλε στην Τρόικα τον Απρίλιο του 2012 στο πλαίσιο των προβλέψεων του Μνημονίου ΙΙ. Επειδή λοιπόν το Κράτος είναι ανίκανο, οι πολίτες πρέπει να πληρώσουν! Με δεδομένο ότι ο ελάχιστος χρόνος που απαιτείται για την υλοποίηση ενός αιολικού πάρκου, αν όλα πάνε καλά, είναι οκτώ έτη μετά την άδεια παραγωγής, η προτεινόμενη ρύθμιση σημαίνει επιβάρυνση 7.500 – 15.000 € ανά MW που διαθέτει άδεια παραγωγής. Με βάση τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΕΚΑ (Ιούνιος 2012) ο συντελεστής υλοποίησης (success factor) για τα αιολικά έργα που διαθέτουν άδεια παραγωγής είναι 7,6%. Αυτό σημαίνει ότι η επιβάρυνση που προκαλεί η προτεινόμενη ρύθμιση ανά τελικά υλοποιημένο MW είναι 98.000 – 196.000 €/MW, δηλαδή αύξηση 7% – 15% του σημερινού κόστους επένδυσης ή 50% σχεδόν αύξηση του κόστους ανάπτυξης των υλοποιημένων έργων. Περαιτέρω η προτεινόμενη ρύθμιση δεν προσφέρει τίποτα το ουσιαστικό στην κάλυψη του ελλείμματος του ΛΑΓΗΕ αφού δεν εξασφαλίζει ούτε το 2% των απαιτούμενων ετήσιων πόρων. Μια παράπλευρη συνέπεια της προτεινόμενης ρύθμισης είναι ότι ωθεί τις επιχειρήσεις να απαιτούν με αγωγή τη ζημία που θα υποστούν εξαιτίας των καθυστερήσεων της διοίκησης και ποσοτικοποιεί –έστω και χωρίς τεκμηρίωση- το ελάχιστο ποσό αυτής της ζημιάς.
 
 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΕΣΜΥΕ)
Παρ. 2: «Η υποχρέωση της παραγράφου 1 γεννάται μετά την παρέλευση τριών (3) ετών από τη χορήγηση άδειας παραγωγής και λήγει με την έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας του σταθμού.» Για τα ΜΥΗΕ, λόγω της επιβαρυμένης αδειοδοτικής διαδικασίας, το χρονικό διάστημα των 3 ετών να αντικατασταθεί με χρονικό διάστημα όχι μικρότερο των 7 ετών. Παρ. 3: «Σε περιπτώσεις αδειών παραγωγής που έχουν εκδοθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, η υποχρέωση της παραγράφου 1 γεννάται μετά την παρέλευση πέντε (5) ετών από τη έκδοση της άδειας παραγωγής και λήγει με την έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας του σταθμού. Για το 2013 το τέλος καταβάλλεται εντός του χρονικού διαστήματος μεταξύ 1ης Ιουνίου και 30ης Σεπτεμβρίου.» Για τα ΜΥΗΕ, λόγω της επιβαρυμένης αδειοδοτικής διαδικασίας, το χρονικό διάστημα των 5 ετών να αντικατασταθεί με χρονικό διάστημα όχι μικρότερο των 7 ετών.
 
 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΕΣΜΥΕ)
Η ουσιαστική απαγόρευση της μεταβολής της θέσης εγκατάστασης για άλλους λόγους πέραν της αλλαγής του πλαισίου χωροθέτησης, δημιουργεί πολλά παράπλευρα προβλήματα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι αφαιρεί τη δυνατότητα τροποποιήσεων με σκοπό τη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού, την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, την αντιμετώπιση προβλημάτων που εμφανίζονται κατά την φάση των μελετών εφαρμογής ή της κατασκευής . Τέλος αφαιρεί τη δυνατότητα για εύλογη συζήτηση και διαπραγμάτευση με την τοπική κοινωνία προκειμένου να διασφαλιστούν αμοιβαία ικανοποιητικές συνθήκες καλής γειτονίας.