Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Κύριε Υφυπουργέ, α.Έχοντας υποστεί το παράλογο και ψυχοφθόρο γαϊτανάκι των πάσης φύσεως εγκρίσεων (3 αρχαιολογίες που απορρίπτουν οτιδήποτε έχει οπτική επαφή ανεξαρτήτου απόστασης-κλίμακας εγκατάστασης-σπουδαιότητας/μεγέθους ‘μνημείου’, δασαρχεία, επιτροπές για γη υψηλής παραγωγικότητας, υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας, υπηρεσία στρατού, ΕΟΤ, σπηλαιολογικός έλεγχος!!!, κυκλοφοριακή σύνδεση ακόμα και σε αγροτικό δρόμο…), ασάφειες σε χρήσεις γης, Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια, σε όρους δόμησης και οτιδήποτε ευφάνταστο εμπόδιο μπορεί να εμπνευστεί ο οποιοσδήποτε υπάλληλος κατά την ‘κρίση’ του, χωρίς να υφίσταται φυσικά οποιαδήποτε συνέπεια, προτείνω να κάνετε κάτι που είναι δεδομένο στο εξωτερικό, αλλά σενάριο επιστημονικής φαντασίας για την ‘ανεπτυγμένη’ χώρα μας:Στο πλαίσιο του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών (αλλά και για κάθε ΑΠΕ) να υπάρχει συγκεκριμένη χωροθέτηση με χάρτες εγκεκριμένους από όλους τους ανωτέρω φορείς, με σοβαρά κι επιστημονικά όρια για την πυκνότητα των εγκαταστάσεων, λαμβάνοντας υπόψη και την απόσταση των δικτύων της ΔΕΗ και το κυριότερο το αιολικό δυναμικό, ώστε να υλοποιηθούν οι πιο αποδοτικές εγκαταστάσεις στον συντομότερο δυνατό χρόνο.β.Διαφωνώ πλήρως με το όριο των 2 Α/Γ ανά φυσικό πρόσωπο/εταιρεία, αλλά η έκφρασή σας για ποσοστό μικρότερο του 50% σε εταιρεία δεν με εμποδίζει σε τίποτα να ιδρύσω μαζί με 2 άλλους 100 εταιρείες, όπου να έχω προσωπικά ποσοστό έως το 49% και κατ’επέκταση το 49% από 200 Α/Γ
 
 
ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΙΤΑ
Στην εξαίρεση από την υποχρέωση έκδοσης άδειας εκσκαφής προφανώς εκ παραδρομής έχει αναφερθεί μόνο το φυσικό αέριο, ενώ θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται και οι εταιρείες που εκτελούν εργασίες στα δίκτυα τηλεθέρμανσης.
 
 
Πέτρος Αρβανιτάκης
Το άρθρο 7 παρ. 3 του Ν. 2364/1995 που το ίδιο το προτεινόμενο άρθρο επικαλείται ορίζει ότι:«. Η Δ.ΕΠ.Α. Α.Ε., οι Ε.Δ.Α. και οι Ε.Π.Α. για την εγκατάσταση υπογείων δικτύων διανομής φυσικού αερίου, καθώς και οι εταιρείες παραγωγής και διανομής θερμικής ενέργειας για την εγκατάσταση υπογείων δικτύων διανομής θερμότητας, ως και των συστατικών και παραρτημάτων των υπογείων αυτών δικτύων εντός αστικών, ημιαστικών, αγροτικών, βιομηχανικών περιοχών, τεχνολογικών, αιολικών πάρκων, οικισμών και εν γένει περιοχών ή χώρων που χαρακτηρίζονται ή θα χαρακτηρισθούν με οποιονδήποτε τρόπο και ονομασία, δύνανται να χρησιμοποιούν οδούς (ανεξαρτήτως του χαρακτηρισμού τους ως εθνικών, δημοτικών, κοινοτικών, κοινοχρήστων ιδιωτικών), πλατείες, πεζοδρόμια, ερείσματα και γενικά κοινόχρηστους χώρους, καθώς και το υπέδαφος όλων των παραπάνω.Η Δ.ΕΠ.Α. Α.Ε., οι Ε.Δ.Α. και οι Ε.Π.Α. για την εγκατάσταση υπογείων δικτύων διανομής φυσικού αερίου, καθώς και οι εταιρείες παραγωγής και διανομής θερμικής ενέργειας για την εγκατάσταση υπογείων δικτύων διανομής θερμότητας, ως και των συστατικών και παραρτημάτων των υπογείων αυτών δικτύων εντός αστικών, ημιαστικών, αγροτικών, βιομηχανικών περιοχών, τεχνολογικών, αιολικών πάρκων, οικισμών και εν γένει περιοχών ή χώρων που χαρακτηρίζονται ή θα χαρακτηρισθούν με οποιονδήποτε τρόπο και ονομασία, δύνανται να χρησιμοποιούν οδούς (ανεξαρτήτως του χαρακτηρισμού τους ως εθνικών, δημοτικών, κοινοτικών, κοινοχρήστων ιδιωτικών), πλατείες, πεζοδρόμια, ερείσματα και γενικά κοινόχρηστους χώρους, καθώς και το υπέδαφος όλων των παραπάνω.» Με την προτεινόμενη διάταξη αίρεται η πρόνοια του Ν. 2364/1995 για τις εταιρίες τηλεθέρμανσης (διανομή θερμικής ενέργειας), παρότι το προτεινόμενο άρθρο τον επικαλείται. Δεν υπάρχει προφανής λόγος για τον οποίο θα πρέπει την πρόνοια αυτή πλέον να απολαμβάνει μόνο η διανομή αερίου και όχι και η διανομή θερμότητας. Προτείνεται η ακόλουθη αλλαγή:Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3 του Αρ. 47 του Ν. 2696/1999 όπως προτείνεται να αντικατασταθεί να διαμορφωθεί ως εξής: « Στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου αυτού καθώς και του άρθρου 7 παρ. 7 του Ν. 3481/2006 δεν εμπίπτουν οι εταιρείες που εκτελούν εργασίες εγκατάστασης, τακτικής και έκτακτης συντήρησης των υπογείων δικτύων διανομής και παροχετεύσεων φυσικού αερίου και θερμικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των εργασιών εγκατάστασης, τακτικής και έκτακτης συντήρησης των μετρητικών και των ρυθμιστικών διατάξεων φυσικού αερίου, αντλιοστασίων και θερμικών υποσταθμών καταναλωτών, για τις οποίες εφαρμόζονται οι σχετικές προβλέψεις του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 2364/1995»