Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Το Ειδικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών αναμένεται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα και η καθυστέρηση δημοσίευσής του δημιουργεί ασάφειες και αβεβαιότητες στην υλοποίηση των έργων στα οποία έχουν ήδη χορηγηθεί Προσφορές Σύνδεσης. Είναι σημαντικό να προσδιοριστεί ένα χρονικό όριο για την δημοσίευση του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών και να διευκρινιστεί αν θα έχει αναδρομική ισχύ ή όχι, τόσο σε θέματα χωροταξικά όσο και τιμολόγησης καθώς υπάρχουν κάποιες Προσφορές Σύνδεσης που βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης και είναι αδιανόητο να αλλάξουν οι όροι της επένδυσης κατά την διάρκεια υλοποίησής της. Εμείς προτείνουμε να εξαιρεθούν από το επικείμενο Ειδικό Πρόγραμμα οι σταθμοί μικρών Ανεμογεννητριών στους οποίους έχουν ήδη χορηγηθεί Οριστικές Προσφορές Σύνδεσης από τον αρμόδιο Διαχειριστή.
 
 
MiniWind Ε.Π.Ε.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Παραθέτω τα σχόλια μας σχετικά με τις παραγράφους 3 και 4 του παρόντος άρθρου. Παράγραφος 3————Το συγκεκριμένο άρθρο παραπέμπει σε περιορισμούς δόμησης που αφορούν μέσης και υψηλής όχλησης βιομηχανικές εγκαταστάσεις. Οι μικρές ανεμογεννήτριες είναι χαρακτηρισμένες ως χαμηλής όχλησης εγκαταστάσεις, άρα οι παραπάνω παραπομπές δεν έχουν πεδίο εφαρμογής.Προτείνουμε την απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου. Παράγραφος 4————Καταρχήν η συγκεκριμένη παράγραφος είναι νοηματικά ελειπής. Κατά δεύτερον, καθιστά αναδρομικώς δεσμευτικά τα όσα ορίζονται στο Άρθρο 6 του παρόντος σχεδίου νόμου για όσους φορείς έχουν ήδη δαπανήσει πόρους έτσι ώστε να υποβάλουν αιτήσεις για προσφορά όρων σύνδεσης, να εκπονήσουν περιβαλλοντικές μελέτες για την έκδοση Α.Ε.Π.Ο., να πραγματοποιηθούν αιολικές μετρήσεις, να εκπονηθούν επιχειρηματικά σχέδια για την ένταξη των επενδύσεων σε προγράμματα κρατικών και ευρωπαϊκών επιχορηγήσεων, κ.α. Δηλαδή καταστρατηγεί την αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι των νόμων του κράτους, αφού τροποποιεί αναδρομικά το καθεστώς αξιολόγησης των ήδη υποβληθέντων αιτημάτων. Συνεπώς η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι νομικά ελέγξιμη ως προς τις αποζημιώσεις που θα κληθεί το κράτος να καταβάλει στους πολίτες όσο αφορά τις ήδη καταβληθείσες δαπάνες, δεδουλευμένων ανθρωποωρών και αναλωμένης υπεραξίας. Προτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου 4 με το ακόλουθο εδάφιο:«Μέχρι την έκδοση του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών είναι δυνατή η χορήγηση προσφορών σύνδεσης, σύναψη συμβάσεων σύνδεσης και συμβάσεων πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας, για αιτήματα που έχουν υποβληθεί μέχρι την έναρξη του παρόντος στον διαχειριστή του δικτύου και μέχρι συνολικής ισχύος 30MW.» Με εκτίμηση,για την MiniWind Ε.Π.Ε.Γενικός ΔιευθυντήςΗρακλής Μαθιόπουλος
 
 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Άρθρο 19, παράγραφος 3Η υπουργική απόφαση και τα προεδρικά διατάγματα αναφέρονται σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις μέσης και υψηλής όχλησης και δεν γίνεται καμία αναφορά σε μικρές Ανεμογεννήτριες ούτε σε εγκαταστάσεις χαμηλής όχλησης στις οποίες κατατάσσονται οι μικρές Ανεμογεννήτριες. Να γίνει σαφής αναφορά ανάλογα με την κλίμακα ισχύος των μικρών Ανεμογεννητριών, για τις εξής επιτρεπόμενες αποστάσεις:α) από τα όρια του οικοπέδου ενός σταθμού,β) από όρια οικισμών,γ) από κατοικίες εκτός ορίων οικισμών (νόμιμες ή αυθαίρετες),δ) από βιοτεχνικές ή βιομηχανικές εγκαταστάσεις,ε) από ποιμνιοστάσια,ζ) μεταξύ μικρών Ανεμογεννητριών του ίδιου σταθμού,η) από μεγάλη ανεμογεννήτρια γειτονικού σταθμού με άδεια παραγωγής,θ) από πυλώνες ΔΕΗ Μ/Τ ή Υ/Τ,ι) από ραντάρ πολιτικής ή πολεμικής αεροπορίας,κ) από κεραίες κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας, τηλεόρασης, κτλ.Επίσης να αναφερθούν τα επιτρεπόμενα επίπεδα θορύβου (dB) σε συγκεκριμένες αποστάσεις ανάλογα με την κλίμακα ισχύος των μικρών Ανεμογεννητριών.
 
 
ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Κύριε Υφυπουργέ, α.Έχοντας υποστεί το παράλογο και ψυχοφθόρο γαϊτανάκι των πάσης φύσεως εγκρίσεων (3 αρχαιολογίες που απορρίπτουν οτιδήποτε έχει οπτική επαφή ανεξαρτήτου απόστασης-κλίμακας εγκατάστασης-σπουδαιότητας/μεγέθους ‘μνημείου’, δασαρχεία, επιτροπές για γη υψηλής παραγωγικότητας, υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας, υπηρεσία στρατού, ΕΟΤ, σπηλαιολογικός έλεγχος!!!, κυκλοφοριακή σύνδεση ακόμα και σε αγροτικό δρόμο…), ασάφειες σε χρήσεις γης, Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια, σε όρους δόμησης και οτιδήποτε ευφάνταστο εμπόδιο μπορεί να εμπνευστεί ο οποιοσδήποτε υπάλληλος κατά την ‘κρίση’ του, χωρίς να υφίσταται φυσικά οποιαδήποτε συνέπεια, προτείνω να κάνετε κάτι που είναι δεδομένο στο εξωτερικό, αλλά σενάριο επιστημονικής φαντασίας για την ‘ανεπτυγμένη’ χώρα μας:Στο πλαίσιο του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών (αλλά και για κάθε ΑΠΕ) να υπάρχει συγκεκριμένη χωροθέτηση με χάρτες εγκεκριμένους από όλους τους ανωτέρω φορείς, με σοβαρά κι επιστημονικά όρια για την πυκνότητα των εγκαταστάσεων, λαμβάνοντας υπόψη και την απόσταση των δικτύων της ΔΕΗ και το κυριότερο το αιολικό δυναμικό, ώστε να υλοποιηθούν οι πιο αποδοτικές εγκαταστάσεις στον συντομότερο δυνατό χρόνο.β.Διαφωνώ πλήρως με το όριο των 2 Α/Γ ανά φυσικό πρόσωπο/εταιρεία, αλλά η έκφρασή σας για ποσοστό μικρότερο του 50% σε εταιρεία δεν με εμποδίζει σε τίποτα να ιδρύσω μαζί με 2 άλλους 100 εταιρείες, όπου να έχω προσωπικά ποσοστό έως το 49% και κατ’επέκταση το 49% από 200 Α/Γ
 
 
ΦΡΑΝΤΖΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
κ.Υπουργέ,με το Άρθρο 6 παραγραφος 5[Όροι και προϋποθέσεις για εγκατάσταση μικρών Ανεμογεννητριών <>]απαγορεύετε την ικανοποίηση άνω των 2 αιτηματων προσφοραςσύνδεσης χωρίς 1)να προσδιορίζετε αν ο περιορισμός είναι ετήσιος ΄ισόβιος2)αφαιρείτε την δυνατότητα αξιοποίησης ευρεσιτεχνιών(καινοτομίες) ή επενδυσης κεφαλαίων απο ένα άτομο ή νομικό πρόσωπο π.χ μία εταιρία που δια θετει τα κεφάλαια και την ευρεσιτεχνία την υποχρεώνετε να μοιραστεί την περιουσία της με άλλους.επειδή δεν μπορώ να κατανοήσω τον περιορισμό παρακαλώ να λάβετε υπόψιν την παρατήρηση μου και προβλεπτεί με προυποθέσεις η άρση αυτής της απαγόρευσης.