Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΙΤΑ
Για την περίπτωση του άρθρου 2 περί ετήσιου τέλους διατήρησης δικαιώματος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, είναι εξωφρενική, καταστροφική και αντιαναπτυξιακή η θέσπιση τέτοιου τέλους, όπου καλείται ο επενδυτής να πληρώνει για την καθυστέρηση αδειοδότησης και κατασκευής του έργου που δεν οφείλεται στον ίδιον αλλά στους φορείς και αρχές της πολιτείας, παρά τις προβλέψεις και τις χρονικές προθεσμίες που τίθενται εκ του νόμου 3851/2010 μέχρι την άδεια εγκατάστασης, αλλά και μέχρι την εκτέλεση του έργου.
 
 
Δημηρόπουλος Σ.
1. Η εγκατάσταση μικρών ανεμογεννητριών που συνδέονται στο δίκτυο γίνεται αποκλειστικά στο πλαίσιο Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών που καταρτίζεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Το Πρόγραμμα αφορά εγκατάσταση μικρών ανεμογεννητριών για σταθμούς συνολικής ισχύος μέχρι 50 kW σε γήπεδα, οικόπεδα και κτιριακές εγκαταστάσεις, που εγχέουν ενέργεια στο δίκτυο διανομής.Σε συνέχεια της παραγράφου 1 του άρθρου 6 δε μπορώ να αντιληφθώ πως θα αναπτυχθούν οι μικρές ανεμογεννήτριες σε κτιριακές εγκαταστάσεις, αφού θεωρούνται βιομηχανία χαμηλής όχλησης και πρέπει να απέχουν κάποια ελάχιστη απόσταση από οικισμούς. Εκτός αν κάνω λάθος και πρέπει να βελτιωθεί η διατύπωση ως εξής: » …. και κτιριακές εγκαταστάσεις εντός ΒΙ.ΠΕ. …..». Σε κάθε περίπτωση ας μην επαναληφθούν οι παλινωδίες του νομικού πλαισίου των Φ/Β.
 
 
ΝΜ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ε.Ε. -Κατερίνα Ανδρέου
Το σύνολο των ρυθμίσεων του Άρθρου 6, όπως αυτά καθίστανται με το Άρθρο 19 του παρόντος αναδρομικώς δεσμευτικά για τα αιτήματα εξασφάλισης προσφορών σύνδεσης που έχουν ήδη υποβληθεί προ της θέσης σε ισχύ του υπό διαβούλευση νόμου, και σύμφωνα με το διαμορφωμένο ήδη από το 2010 κανονιστικό πλαίσιο (Ν.3851), κρίνονται απαράδεκτες. Βλ. κατωτέρω σχολιασμό αναδρομικότητας ισχύος στο Άρθρο 19.Ειδική μνεία αξίζει να γίνει στην προαναγγελία που περιλαμβάνεται στο εδάφιο 3 του παρόντος άρθρου, ότι «Με την ίδια απόφαση, καθορίζεται, κατά παρέκκλιση των λοιπών διατάξεων που αφορούν στην ανάπτυξη αιολικών σταθμών (…) η τιμολόγηση της παραγόμενης ενέργειας και η τυχόν διαφοροποίησή της σε σχέση με αυτή που προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.3468/2006.». Θα πρέπει αναγκαστικά να θεωρήσουμε ότι η νέα προς καθορισμό τιμή θα είναι μεγαλύτερη της καθοριζομένης στο άρθρο 13 του Ν.3468/2006, προς επιβεβαίωση του ίδιου του τίτλου του προς κατάρτιση «Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης Μικρών Ανεμογεννητριών», και προς επίρρωση των εξαγγελιών και δεσμεύσεων για ώθηση της ανάπτυξης των ΑΠΕ… Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή στην περίπτωση πρόθεσης ταπείνωσης της εγγυημένης τιμής για τις μικρές α/γ με την κατάρτιση του Ειδικού Προγράμματος, η ρύθμιση κρίνεται απαράδεκτη, άκαιρη, αβάσιμη, μη σκόπιμη, αντίθετη με τους σκοπούς και τον ίδιο τον τίτλο του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης, και ως εκ τούτου δέουσα απόσυρσης.
 
 
ΕΛΙΚΑ Α.Ε.
Παράγραφος 1:Η προτεινόμενη διαφοροποίηση των Μεγάλων ΥΗΣ από τα υπόλοιπα έργα ΑΠΕ (συγκριτικά με τα οποία τα Μεγάλα ΥΗΣ επιφέρουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική επιβάρυνση) αναφορικά τις διατάξεις της παραγράφου Α1 του άρθρου 25 του ν. 3468/2006 όπως ισχύει, θεωρούμε ότι γίνεται άνευ λόγου και θα πρέπει είτε να αποσυρθεί είτε να προταθεί η κατάργηση της ως άνω ισχύουσας διάταξης για όλα τα έργα ΑΠΕ. Για την ΕΛΙΚΑ Α.ΕΣ. ΚωνσταντινίδηςΔ/νων Σύμβουλος
 
 
MiniWind Ε.Π.Ε.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Παραθέτω τα σχόλια μας σχετικά με παρών άρθρο. Καταρχήν, το σύνολο του άρθρου κρίνεται απαράδεκτο καθώς σε συνδυασμό με την παράγραφο 4 του άρθρου 19 του παρόντος ν/σ καθιστά αναδρομικώς δεσμευτικούς τους περιορισμούς που ορίζονται, δηλαδή καταστρατηγεί την αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι των νόμων του κράτους αφού τροποποιεί αναδρομικά το καθεστώς αξιολόγησης των ήδη υποβληθέντων αιτημάτων. Παράγραφοι 1 έως και 3———————-Προτείνουμε την απόσυρση των συγκεκριμένων παραγράφων αφού σε συνδυασμό με τη μη ύπαρξη του «ειδικού προγράμματος ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών» ουσιαστικά σταματάει συνολικά την ανάπτυξη, αδειοδότηση και εγκατάσταση των μικρών ανεμογεννητριών. Παράγραφος 5 Με δεδομένη την έλλειψη κάποιας αιτιολογικής έκθεσης δεν είναι δυνατόν να ερμηνευτεί η πρόθεση του νομοθέτη όσο αφορά τους συγκεκριμένους περιορισμούς. Είναι απορίας άξιο όμως, με ποια αιτιολογία δε θα ικανοποιηθεί το αίτημα ενός πολίτη ο οποίος θα θέλει να εγκαταστήσει τρεις ανεμογεννήτριες 1kW , ενώ θα ικανοποιηθεί το αίτημα ενός πολίτη που θα θέλει να εγκαταστήσει δύο ανεμογεννήτριες 50kW. Υπάρχουν μόνο δύο πιθανές εξηγήσεις όσον αφορά τους συγκεκριμένους περιορισμούς: α) Ο νομοθέτης αγνοεί βασικές αρχές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ευρωπαϊκής ένωσης β) Ο νομοθέτης δεν συμφωνεί με τις βασικές αρχές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ευρωπαϊκής ένωσης. Με εκτίμηση,για την MiniWind ltd.Γενικός ΔιευθυντήςΗρακλής Μαθιόπουλος