Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Β
Κύριε Υπουργέ αν λάβετε υπόψην σας όλα αυτά που γράφονται στην διαβούλευση και δεν πάνε στον κάλαθο των αχρήστων, τότε θα μπορέσετε να βγάλετε ένα συμπέρασμα, διαμορφώνοντας το τελικό σχέδιο δίνοντας κατευθύνσεις για την πραγματικά ανάπτυξη των μικρών ανεμογεννητριών,και θα πρέπει να σας προβληματίζουν απόψεις συμβούλων σας εντός και εκτός ΔΕΗ οι οποίοι ουσιαστικά σας εισηγούνται τις έξυπνες ιδέες όπως αυτή των δύο αιτήσεων ανά φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που όπως αναφέρει και κάποιος άλος φίλος λες και δεν μπορεί κάποιος να κάνει 100 ή 200 διαφορετικές εταιρείες, αγνοώντας το τί έχουν περάσει αυτοί οι άνθρωποι δύο χρόνια τώρα για να μεζέψουν γνωμοδοτήσεις από αρχαιολογίες,δασαρχεία πολεοδομίες,ΥΠΑ, και να έχουν τον κάθε πικραμένο να τους ζητάει ότι του κατεβει απο το κεφάλι.Δεν κατάλαβα γιατί δεν μπορεί ένας επενδυτής να καταθέσει 50-100-200 αιτήσεις, σαφώς και καταθέτει γιατί υπάρχει κάποιο ενδιαφέρων σχετικά με την τιμή, διαφορετικά κάντετην 0,8 να μήν κατατεθεί καμία .Αν θέλεται να διασφαλίσετε το εμπόριο των αδειών πάρχουν τρόποι να διασφαλιστεί και θα πρέπει να το κάνετε ώστε να καθέτουν όσοι πραγματικά θέλουν να κατασκευάσουν
 
 
Γεώργιος Χανιώτης
Θέλω να εστιάσω στα δύο πιο καίρια κατά την γνώμη μου θέματα που αποτρέπουν την επένδυση για εγκατάσταση μικρής ανεμογεννήτριας 50kw. 1) η οριοθέτηση των 1000 μέτρων από δίκτυο μέσης τάσης, είναι ελάχιστη και αποκλείει θέσεις σε ποσοστό άνω του 60% θέσεις με αιολικό δυναμικό. Κατά την άποψή μου θα πρέπει να γίνει κατ’ ελάχιστον 1500μ. 2) η εγγυητική επιστολή είναι πολύ υψηλή, με αποτέλεσμα να αποκλείει τον μικρό επενδυτή, θεωρώ πλέον άδικο και εξόχως άνισο για τον μικρό επενδυτή. Πρότασή μου είναι η εγγυητική επιστολή να μην ξεπερνά τα 30.000 ευρώ ή να γίνει 60.000 ευρώ και να μπορεί ο επενδυτής να χρησιμοποιεί τα χρήματα αυτά για την επένδυση. Καταθέτω τις απόψεις μου χωρίς φόβο και πάθος, ελπίζοντας να συνεισφέρω σε ένα δικαιότερο και πιο εφαρμόσιμο νόμο.Ευχαριστώ
 
 
capital &energy experts IKE
Πρώτα από όλα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην εξέταση των αιτήσεων για μικρούς αιολικούς σταθμούς από την ΔΔΔ όπως συμβαίνει και με την βιομάζα αλλά όπως συνέβαινε και με τα φωτοβολταϊκά Θεωρώ ως σημαντικότερη παρατήρηση επί του νομοσχεδίου το γεγονός ότι πρέπει άμεσα να βγει η υπουργική απόφαση που θα προσδιορίζει τις αποστάσεις ασφαλείας από οικισμούς και νομίμως υφιστάμενες οικίες. Ειδική μνεία για αυτήν την υπουργική απόφαση γίνεται στο άρθρο 15 του παρόντος νομοσχεδίου. Σε καμία περίπτωση η απόσταση ασφαλείας από οικισμούς και σπίτια δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 100 μέτρα. Από μόνος του ο νομοθέτης παραδέχεται ότι από 20 έως 700 kw οι ανεμογεννήτριες θεωρούνται βιομηχανία χαμηλής όχλησης {13727/724/24.7.2003 (ΦΕΚ Β’1087/5.8.2003) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την Δ6/Φ1/οικ.19500/4.11.2004 (ΦΕΚ Β’ 1671/11.11.2004)}συνεπώς δεν μπορούν να ισχύσουν τα άρθρα 1, 4 7 του προεδρικού διατάγματος του 85 σχετικά με τις αποστάσεις ασφαλείας από οικισμούς γιατί αυτό μιλάει για βιομηχανίες μέσης και υψηλής όχλησης. Ακόμη πρέπει να προσδιοριστεί με σαφήνεια η πολεοδομική διάσταση του θέματος αν δηλαδή οι μικρές ανεμογεννήτριες 50 kwχρειάζεται να βγάζουν μόνο έγκριση άδειας εργασιών μικρής κλίμακας που είναι και το σωστότερο λόγω της κατασκευαστικής τους φύσης , ελαχίστη ποσότητα μπετόν απαιτείται για την θεμελίωση τους.Να καθοριστούν οι αποστάσεις από αιγιαλό , παραλιακή ζώνη και αρχαιολογικούς χώρους (οπτική όχληση). Θα ήταν καλό να ακυρωθεί ή να μειωθεί η εγγυητική επιστολή που ζητάει η ΔΔΔ γιατί είναι ένα επιπρόσθετο βάρος πέραν του κόστους των όρων σύνδεσης. Θα μπορούσε για παράδειγμα η εγγυητική επιστολή να ισούται με το 5 % ή το 10% του κόστους σύνδεσης Με Τιμή οι εταιρείες που έχουν καταθέσει αιτήσεις για μικρούς αιολικούς σταθμούς capital &energy experts IKEventus& solar IKE καναριας χρηστος Μ.ΙΚΕ
 
 
panagiota Kalogera
Κ. υπουργέ ,Ο περιορισμός και η μεταβατική διάταξη με τους όρους σύνδεσης δείχνει την προχειρότητα που αντιμετωπίζεται 700 επενδύτες.1. δεν υπάρχει πλην ενός όροι σύνδεσης άρα αν δεν θέλετε να σας κατηγορήσουμε εσάς και τον διαχειριστη για μεροληψία και φωτογραφική διάταξη σας καλούμε να αναφερθείτε σε οσους έχουν καταθεση ΑΠ. Δεδομένου ότι υπάρχουν και άλλες αιτήσεις με παλαιότερο αριθμό πρωτοκόλλου από αυτή που έχει όρους σύνδεσης.2. Ο περιορισμός 2 αιτημάτων ανά φυσικό η νομικό πρόσωπο δείχνει το πόσο μη καταρτισμένοι είναι οι άνθρωποι στο υπουργείο επί του θέματος. Και βέβαια μετά από αυτά τα μέτρα σας δίνουμε όλο το χρόνο να μελετήσετε την περίφημη υπουργική απόφαση που μνημονεύεται στο άρθρο 6.Με τιμή
 
 
Giannis
To 4μηνο από 15 Νοεμ.που δόθηκε στους παραγωγούς ως διορία για υλοποίηση των επενδύσεών τους, είναι αυθαίρετο και οχι νομότυπο. Όλοι αυτοί έχουν υπογράψει συμβάσεις και είχαν διορία 18 μήνες από την υπογραφή με τη ΔΕΗ. Έχουν πληρώσει όρους σύνδεσης, εγγυητικές επιστολές και τώρα μονομερώς το κράτος αθετεί την υπογραφή του.Και όχι μόνο ακυρώνει τις επενδύσεις των επιχειρηματιών, αλλά τους παίρνει με απαράδεκτο τρόπο και τα χρήματα που έχουν πληρώσει ήδη από την τσέπη τους σε όρους σύνδεσης και εγγυητικές απιταγές.Τα χρήματα αυτά είναι αρκετές δεκάδες χιλλίαδες ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος της επένδυσης. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και παράνομο. Πρέπει να τηρηθούν οι υπογραφές των συμβάσεων και απο τα δύο μέρη. ΓΙΑΝΝΗΣ