Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΑΛΕΞΗΣ ΜΟΡΦΙΔΗΣ
Κε Υπουργέ σε ποιό κράτος έχετε δεί παρόμοια τραγελαφικά πράγματα όπως αυτά,πώς θέλετε να εμπιστευτεί ο πόλίτης το κράτος και να σεβαστει τους νόμους όταν καταστρατηγούνται οι νόμοι από το ίδιο.Υπάρχει ένα νομοθετικό καθεστώς αυτή τη στιγμή βάσει του οποίου έχουν κατατεθεί αιτήσεις για όρους σύνδεσης επι δύο χρόνια η υπηρεσία της οποίας ουσιαστικά προίσταστε, παράνομα δεν εκδίδει όρους σύνδεσης και ούτε απαντά στα αιτήματα αντιθέτως εξακολουθεί να δέχεται αιτήματα και έρχεστε σήμερα με το σχέδιο νόμου αυτό να μας πείτε ότι είναι για την ανάπτυξη των μικρών ανεμογεννητριών,ρίχνοντας μάλιστα στάχτη στα μάτια όλων αυτών που έχουν καταθέσει αιτήσεις γράφοντας στις μεταβατικές διατάξεις ότι συνεχίζεται η διαδικασία με την υφιστάμενη νομοθεσία όσων έχου πάρει όρους σύνδεσης λές και δεν ξέρετε ότι μόνο για μία εταιρεία έχουν εκδωθεί όροι.Τα ίδια κάνατε και με τα φωτοβολταικά άφήνατε τους επενδυτές να καταθέτουν αιτήσεις κα ξαφνικά τα παγώσατε.Είναι γεγονός ότι στην παράγραφο 5 του αρ. 6 βάζοντας όρο για δύο αιτήσεις ανα φυσικό ή νομικό πρόσωπο δεν μπορώ να καταλάβω απο ποιούς και πως θα γίνει ανάπτυξη των μικρών ανεμογεννητριών μήπως από αγρότες η αγρ. συνετερισμούς .Σας πληροφορώ ότι δεν πρόκειτε να στιθεί ούτε μία μικρή ανεμογεννήτρια,εκτός και αν αυτός είναι ο στόχος. Κε Υπουργέ στο αρ. 3 παρ.4 του ν.3851/2010 αναφέρει ότι ο αρμόδιος διαχειριστής με απόφασή του χορηγή μέσα σε τέσσερεις μήνες προσφορά σύνδεσης που ζητήθηκε και οι οποία καθίστατε δεσμευτική με την ΕΠΟ ή αν δεν απαιτείται, την βεβαίωση απαλλαγής απο ΕΠΟ.Γιατί λοιπόν όσοι έχουν καταθέσει αιτήσεις εδώ και δύο χρόνια και περιμένουν θα πρέπει να ενταχθούν στο νομοθετικό καθεστώς του παρόντως σχεδίου νόμου. Κύριε Υπουργέ θεωρώ ότι δεν θέλετε να προχωρήσουν οι συγκεκριμένες επενδύσεις και καλό είναι στο σχέδιο νόμου ή να αναφερθεί ή να γίνει τροποποίηση ώστε αυτοί που έχουν καταθέσει αιτήσεις να αδειοδοτηθούν με το υφιστάμενο νομοθετικό καθεστώς βάζοντας αν θέλετε όρους και ελέγχους πραγματικούς και ουσιαστικούς με δεδομένο ότι σε όλα τα σύγχρονα κράτη ο τομέας αυτός των ΑΠΕ αναπτύσετε συνεχώς διότι μπορεί να είναι διάσπαρτος κοντά σε χώρους κατανάλωσης όπως π.χ. σε χωριά οικισμούς .Επίσης αν θέλετε την ανάπτυξη των ανεμογεννητριών μήν βάζετε των όρω των δύο αιτήσεων ανα φυσικό ή νομικό πρόσωπο
 
 
Κ ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΕ
Και αυτό τα άρθρο είναι εκβιαστικό.Μέχρι σήμερα όταν κάποιος επενδυτής είχε παραγγείλει τον εξοπλισμό, είχε χρόνο στην διάθεσή του.Γιατί θα πρέπει τώρα να είναι μόνο 2 χρόνια;Μήπως ο νομοθέτης έχει άγνοια των δυσκολιών χρηματοδότησης σήμερα ; ή είναι σκόπιμο να χάνονται οι άδειες για τους πολλούς προς όφελος κάποιων άλλων τυχερών που θα έρθουν … σύντομα !!
 
 
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Β
Κύριε Υπουργέ αν λάβετε υπόψην σας όλα αυτά που γράφονται στην διαβούλευση και δεν πάνε στον κάλαθο των αχρήστων, τότε θα μπορέσετε να βγάλετε ένα συμπέρασμα, διαμορφώνοντας το τελικό σχέδιο δίνοντας κατευθύνσεις για την πραγματικά ανάπτυξη των μικρών ανεμογεννητριών,και θα πρέπει να σας προβληματίζουν απόψεις συμβούλων σας εντός και εκτός ΔΕΗ οι οποίοι ουσιαστικά σας εισηγούνται τις έξυπνες ιδέες όπως αυτή των δύο αιτήσεων ανά φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που όπως αναφέρει και κάποιος άλος φίλος λες και δεν μπορεί κάποιος να κάνει 100 ή 200 διαφορετικές εταιρείες, αγνοώντας το τί έχουν περάσει αυτοί οι άνθρωποι δύο χρόνια τώρα για να μεζέψουν γνωμοδοτήσεις από αρχαιολογίες,δασαρχεία πολεοδομίες,ΥΠΑ, και να έχουν τον κάθε πικραμένο να τους ζητάει ότι του κατεύει απο το κεφάλι.Δεν κατάλαβα γιατί δεν μπορεί ένας επενδυτής να καταθέσει 50-100-200 αιτήσεις, σαφώς και καταθέτει γιατί υπάρχει κάποιο ενδιαφέρων σχετικά με την τιμή, διαφορετικά κάντετην 0,8 να μήν κατατεθεί καμία .Αν θέλεται να διασφαλίσετε το εμπόριο των αδειών πάρχουν τρόποι να διασφαλιστεί και θα πρέπει να το κάνετε ώστε να καθέτουν όσοι πραγματικά θέλουν να κατασκευάσουν
 
 
ΝΜ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ε.Ε. -Κατερίνα Ανδρέου
Το σύνολο των ρυθμίσεων του Άρθρου 6, όπως αυτά καθίστανται με το Άρθρο 19 του παρόντος αναδρομικώς δεσμευτικά για τα αιτήματα εξασφάλισης προσφορών σύνδεσης που έχουν ήδη υποβληθεί προ της θέσης σε ισχύ του υπό διαβούλευση νόμου, και σύμφωνα με το διαμορφωμένο ήδη από το 2010 κανονιστικό πλαίσιο (Ν.3851), κρίνονται απαράδεκτες. Βλ. κατωτέρω σχολιασμό αναδρομικότητας ισχύος στο Άρθρο 19.Ειδική μνεία αξίζει να γίνει στην προαναγγελία που περιλαμβάνεται στο εδάφιο 3 του παρόντος άρθρου, ότι «Με την ίδια απόφαση, καθορίζεται, κατά παρέκκλιση των λοιπών διατάξεων που αφορούν στην ανάπτυξη αιολικών σταθμών (…) η τιμολόγηση της παραγόμενης ενέργειας και η τυχόν διαφοροποίησή της σε σχέση με αυτή που προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.3468/2006.». Θα πρέπει αναγκαστικά να θεωρήσουμε ότι η νέα προς καθορισμό τιμή θα είναι μεγαλύτερη της καθοριζομένης στο άρθρο 13 του Ν.3468/2006, προς επιβεβαίωση του ίδιου του τίτλου του προς κατάρτιση «Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης Μικρών Ανεμογεννητριών», και προς επίρρωση των εξαγγελιών και δεσμεύσεων για ώθηση της ανάπτυξης των ΑΠΕ… Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή στην περίπτωση πρόθεσης ταπείνωσης της εγγυημένης τιμής για τις μικρές α/γ με την κατάρτιση του Ειδικού Προγράμματος, η ρύθμιση κρίνεται απαράδεκτη, άκαιρη, αβάσιμη, μη σκόπιμη, αντίθετη με τους σκοπούς και τον ίδιο τον τίτλο του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης, και ως εκ τούτου δέουσα απόσυρσης.
 
 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Το Ειδικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών αναμένεται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα και η καθυστέρηση δημοσίευσής του δημιουργεί ασάφειες και αβεβαιότητες στην υλοποίηση των έργων στα οποία έχουν ήδη χορηγηθεί Προσφορές Σύνδεσης. Είναι σημαντικό να προσδιοριστεί ένα χρονικό όριο για την δημοσίευση του Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης μικρών Ανεμογεννητριών και να διευκρινιστεί αν θα έχει αναδρομική ισχύ ή όχι, τόσο σε θέματα χωροταξικά όσο και τιμολόγησης καθώς υπάρχουν κάποιες Προσφορές Σύνδεσης που βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης και είναι αδιανόητο να αλλάξουν οι όροι της επένδυσης κατά την διάρκεια υλοποίησής της. Εμείς προτείνουμε να εξαιρεθούν από το επικείμενο Ειδικό Πρόγραμμα οι σταθμοί μικρών Ανεμογεννητριών στους οποίους έχουν ήδη χορηγηθεί Οριστικές Προσφορές Σύνδεσης από τον αρμόδιο Διαχειριστή.