Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΠΑΠΑΦΩΤΗΣ ΑΚΗΣ
Νομίζω ότι στο σχέδιο νόμου όσον αφορά τις μικρές ανεμογεννήτριες σε ένα μέρος είναι προς την σωστή κατεύθυνση, με την έννοια ότι θα πρέπει να μπούνε κάποιοι όροι προκειμένου να μπορούν να υλοποιηθούν έργα του κλάδου αυτού. Θα πρέπει όμως να ληφθεί υπόψη ότι πολλοί ενδιαφερόμενοι έχοντας δεί ενδιαφέρων στο συγκεκριμένο κλάδο, εδώ και δύο χρόνια περίπου έχουν καταθέσει αιτήσεις για όρους σύνδεσης τους οποίους σύμφωνα με το ν. 3851 η ΔΕΗ παράνομα δεν έχει εκδώσει, ανταυτού δεχόταν αιτήσεις, με αποτέλεσμα να γίνονται μεγάλα έξοδα από τους ενδιαφερόμενους, για μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων, μετρήσεις αιολικού δυναμικού κ.λ.π. Θεωρώ ένα κράτος δικαίου δεν μπορεί να παραβλέψει την παραπάνω παρατήρηση Η πρόταση μου είναι ότι όσες αιτήσεις έχουν κατατεθεί πριν την εφαρμογή του παρόντος θα πρέπει να εξετασθούν με τις διατάξεις που ισχύουν. Επίσης θεωρώ ότι το όριο των δύο αιτημάτων για όρους σύνδεσης ανά φυσικό η νομικό πρόσωπο δεν είναι στην κατεύθυνση τις ανάπτυξης του κλάδου των μικρών ανεμογεννητριών δεδομένου ότι δεν πρόκειται να κατασκευασθούν τέτοια έργα από αγρότες ή κτηνοτρόφους ή άλλους φορείς.
 
 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Άρθρο 19, παράγραφος 3Η υπουργική απόφαση και τα προεδρικά διατάγματα αναφέρονται σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις μέσης και υψηλής όχλησης και δεν γίνεται καμία αναφορά σε μικρές Ανεμογεννήτριες ούτε σε εγκαταστάσεις χαμηλής όχλησης στις οποίες κατατάσσονται οι μικρές Ανεμογεννήτριες. Να γίνει σαφής αναφορά ανάλογα με την κλίμακα ισχύος των μικρών Ανεμογεννητριών, για τις εξής επιτρεπόμενες αποστάσεις:α) από τα όρια του οικοπέδου ενός σταθμού,β) από όρια οικισμών,γ) από κατοικίες εκτός ορίων οικισμών (νόμιμες ή αυθαίρετες),δ) από βιοτεχνικές ή βιομηχανικές εγκαταστάσεις,ε) από ποιμνιοστάσια,ζ) μεταξύ μικρών Ανεμογεννητριών του ίδιου σταθμού,η) από μεγάλη ανεμογεννήτρια γειτονικού σταθμού με άδεια παραγωγής,θ) από πυλώνες ΔΕΗ Μ/Τ ή Υ/Τ,ι) από ραντάρ πολιτικής ή πολεμικής αεροπορίας,κ) από κεραίες κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας, τηλεόρασης, κτλ.Επίσης να αναφερθούν τα επιτρεπόμενα επίπεδα θορύβου (dB) σε συγκεκριμένες αποστάσεις ανάλογα με την κλίμακα ισχύος των μικρών Ανεμογεννητριών.
 
 
capital &energy experts IKE
Πρώτα από όλα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην εξέταση των αιτήσεων για μικρούς αιολικούς σταθμούς από την ΔΔΔ όπως συμβαίνει και με την βιομάζα αλλά όπως συνέβαινε και με τα φωτοβολταϊκά Θεωρώ ως σημαντικότερη παρατήρηση επί του νομοσχεδίου το γεγονός ότι πρέπει άμεσα να βγει η υπουργική απόφαση που θα προσδιορίζει τις αποστάσεις ασφαλείας από οικισμούς και νομίμως υφιστάμενες οικίες. Ειδική μνεία για αυτήν την υπουργική απόφαση γίνεται στο άρθρο 15 του παρόντος νομοσχεδίου. Σε καμία περίπτωση η απόσταση ασφαλείας από οικισμούς και σπίτια δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 100 μέτρα. Από μόνος του ο νομοθέτης παραδέχεται ότι από 20 έως 700 kw οι ανεμογεννήτριες θεωρούνται βιομηχανία χαμηλής όχλησης {13727/724/24.7.2003 (ΦΕΚ Β’1087/5.8.2003) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την Δ6/Φ1/οικ.19500/4.11.2004 (ΦΕΚ Β’ 1671/11.11.2004)}συνεπώς δεν μπορούν να ισχύσουν τα άρθρα 1, 4 7 του προεδρικού διατάγματος του 85 σχετικά με τις αποστάσεις ασφαλείας από οικισμούς γιατί αυτό μιλάει για βιομηχανίες μέσης και υψηλής όχλησης. Ακόμη πρέπει να προσδιοριστεί με σαφήνεια η πολεοδομική διάσταση του θέματος αν δηλαδή οι μικρές ανεμογεννήτριες 50 kwχρειάζεται να βγάζουν μόνο έγκριση άδειας εργασιών μικρής κλίμακας που είναι και το σωστότερο λόγω της κατασκευαστικής τους φύσης , ελαχίστη ποσότητα μπετόν απαιτείται για την θεμελίωση τους.Να καθοριστούν οι αποστάσεις από αιγιαλό , παραλιακή ζώνη και αρχαιολογικούς χώρους (οπτική όχληση). Θα ήταν καλό να ακυρωθεί ή να μειωθεί η εγγυητική επιστολή που ζητάει η ΔΔΔ γιατί είναι ένα επιπρόσθετο βάρος πέραν του κόστους των όρων σύνδεσης. Θα μπορούσε για παράδειγμα η εγγυητική επιστολή να ισούται με το 5 % ή το 10% του κόστους σύνδεσης Με Τιμή οι εταιρείες που έχουν καταθέσει αιτήσεις για μικρούς αιολικούς σταθμούς capital &energy experts IKEventus& solar IKE καναριας χρηστος Μ.ΙΚΕ
 
 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡ
Στο σχέδιο νόμου στην παράγραφο 2 αναφέρεται οτι η κατάρτηση του προγράμματος λαμβάνει υπόψη την δυνατότητα απορρόφησης και ασφάλειας δικτύων καθώς και θέματα ασφαλούς λειτουργείας των ανεμογεννητριών, κάτι που στην πορεια του νομοσχεδίου δεν διαπιστώνετε, αντίθετα διαπιστώνετε προσπάθεια εμπόδισης της ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου,και όσον αφορά τους περιορισμούς για τους όρους δόμησης και τις αποστάσεις από τα όρια των οικισμών η μικρές ανεμογεννήτριες θεωρούνται χαμηλής όχλησης ΚΥΑ 3137 (ΦΕΚ 1048 Β 4-4-2012) συνεπώς δεν μπορούν να ισχύσουν τα άρθρα 1, 4 7 του προεδρικού διατάγματος του 85 σχετικά με τις αποστάσεις ασφαλείας από οικισμούςΘα πρέπει να ληφθεί υπόψη ο αγώνας και τα έξοδα που έχουν γίνει απο ενδιαφερόμενους να ασχολιθούν με τον τομέα αυτό και έχουν καταθέσει αιτήσεις για όρους σύνδεσης εδώ και δύο χρόνια και που κατεπιταγή του νόμου 3851/2010 η ΔΕΗ σήμερα ΔΕΔΔΗΕ θα έπρεπε να είχε εκδώσει όρους σύνδεσης, διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να νομοθετείτε.Επίσης Κε Υπουργε έχετε υπόψησας πόσες αιτήσεις για όρους σύνδεσης για μικρές ανεμογεννήτριες έχουν εκδωθεί μέχρι σήμερα και στο αρ 19 παρ. 4 αναγράφετε (συνεχίζεται η αδειοδότηση σταθμών μικρών ανεμογεννητριών για τους οποίους μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος έχουν εδοθεί όροι σύνδεσης)μόνο μία , με ποιά κρητίρια λοιπόν δώθηκε η άδεια στην συγκεκριμένη εταρεία με δεδωμένο ότι είχαν κατατεθεί και προγενέστερα αιτήσεις από άλες εταιρείες για τον συγκεκριμένω κλάδο και ουσιαστικά τα πετάτε στον κάλαθο των αχρήστων. Η αιτήσεις που έχουν κατατεθεί πρίν την ψήφηση του νόμου θα πρέπει να εξετασθούν με προτερεότητα και με βάση διατάξεις που ισχύουν.