Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
fenia
1 έως 6Καταργείτε το δικαίωμα του πολίτη για «αποζημίωση» όταν η Διοίκηση δε διεκπεραιώσει την υπόθεσή του εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών. Ποια είναι η αντιπρόταση; Δε βλέπω τίποτα σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια, για να μπορεί η Διοίκηση να είναι συνεπής, χρειάζεται και ικανό σε προσόντα αλλά σε αριθμό προσωπικό. Αντί αυτού, καταγράφονται σημαντικές ελλείψεις, τουλάχιστο στο στενό Δημόσιο Τομέα και περιμένουμε από μερικούς φιλότιμους υπαλλήλους να βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά, χωρίς καμία βοήθεια και επιβράβευση. Να είστε σίγουροι ότι με τις «νέες» προτάσεις για τον πειθαρχικό έλεγχό τους, θα τρέξουν να βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους. 7 & 8Υποτίθεται ότι οι αποσπασμένοι στη ΜΕΑ κ.λ.π. υπάλληλοι έχουν τόσο σημαντικά προσόντα και τοποθετήθηκαν και τοποθετούνται (ας όψεται η Προεδρία) όχι εν κρυφώ, αλλά με αντικειμενικά και διαφανή κριτήρια, ώστε η υπηρεσία τους να μπορεί να θεωρηθεί ότι ασκείται τουλάχιστον σε επίπεδο προϊσταμένου τμήματος. Αυτό σήμερα με την προωθούμενη ρύθμιση το αναιρείτε. Αντίστοιχα και στις Ειδικές Υπηρεσίες, η θητεία του προσωπικού αναγνωριζόταν ότι ασκούνταν σε επίπεδο προϊσταμένου τμήματος. Αν δεν το επιθυμείτε, μη ζητάτε ειδικά προσόντα σε αυτές τις θέσεις, που σήμερα, σημειωτέον, υπάρχουν μόνο «ειδικές απαιτήσεις» από αυτούς τους ανθρώπους και κατά τα άλλα μισθολογική ισοπέδωση. Όσο για τους μετακλητούς, τι να πω. Όταν πέρασε η συγκεκριμένη ρύθμιση για τη θητεία τους σε επίπεδο προϊσταμένου Διεύθυνσης, είχαν ενημερωθεί οι περισσότεροι βουλευτές για το τι πάνε να ψηφίσουν. Το ψήφισαν όμως και κανένα σοβαρό μέσο δεν «μπήκε στον κόπο» να δημοσιεύσει αυτή την αλητεία. Για να μην ισοπεδώνουμε όμως τα πράγματα, ίσως θα έπρεπε η καταργούμενη ρύθμιση να συνεχίσει να καλύπτει τουλάχιστον τους ειδικούς συμβούλους οι οποίοι υποτίθεται ότι πρέπει να έχουν τα αντίστοιχα προσόντα και αμείβονται και αναλόγως. Επειδή το κράτος πρέπει να έχει και συνέχεια και το παιχνίδι να παίζεται με ανοιχτά χαρτιά, είναι φυσιολογικά οι άνθρωποι να κάνουν τις επιλογές τους με τα ισχύοντα δεδομένα. Αν αυτά τα αλλάζετε συνέχεια με τι κριτήρια μπορεί κάποιος να κάνει τις επιλογές τους και να πορευτεί για την υλοποίησή τους; Η περίπτωση 9 αποκαλύπτει την επιθυμία του κ. Υπουργού να ξεκουραστεί λίγο, καθώς του πέσανε φαίνεται πολλές οι υποθέσεις αποσπάσεων που πρέπει να υπογράφει. Οι υπηρεσίες χρειάζονται κόσμο, αλλά για να ολοκληρωθεί μια απόσπαση ή μετάταξη χρειάζονται αιώνες. ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Βέβαια, το τελευταίο διάστημα προκύπτουν συνεχώς νέες υπηρεσίες που στελεχώνονται κατά παρέκκλιση, με αποσπάσεις με υπογραφή μόνο του Υπουργού Οικονομικών ή και του Πρωθυπουργού. Αφού το αποφασίζει ο Πρωθυπουργός, έχει και το δικαίωμα να βάζει όποιους θέλει από ότι φαίνεται. Πάντα δύο μέτρα και δύο σταθμά. Σε τελική ανάλυση ποιο είναι το ζητούμενο; Να τοποθετούμε εμείς και όχι οι άλλοι. Όσο για την ισχύ των πρώτων έξι άρθρων μετά από 2 μήνες από τη δημοσίευση του νόμου, θα φανεί στην πορεία τι εξυπηρετεί. Είναι όμως γεγονός ότι, αν κάποιος θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά, πρώτα φτιάχνει τα οργανογράμματα των νέων δομών, στη συνέχεια κάνει τις κρίσεις για τις θέσεις ευθύνης και μετά, όταν ποια είναι έτοιμος, καταργεί το παλιό και θέτει σε εφαρμογή το νέο. Διαφορετικά θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
 
 
Γ.Κ
Αρκεί να εφαρμόζονται σωστά οι διατάξεις του Ν. 3839/2010 που ισχύουν για την επιλογή προϊσταμένων (με πολύ μικρές βελτιώσεις όπως για παράδειγμα η μη πριμοδότηση των νυν προισταμένων και η θητεία των νέων προισταμένων να είναι έως 7-8 χρόνια χωρίς δυνατότητα παράτασης) κσι όλα θα βελτιωθούν.Επίσης επειδή παρακολουθώ πολλά σχόλια συναδέλφων να αναφέρονται με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τους προισταμένους τους Θα πρέπει να καταλάβουν όλοι αυτοί (εκτός από το γεγονός ότι δεν κάνουν για υπάλληλοι από την στιγμή που δεν σέβονται τους προισταμένους τους) ότι υπηρεσία μόνο με υπαλλήλους ή μόνο με προισταμένους δεν μπορεί να λειτουργήσει ( η σωστή χημεία μεταξύ τους είναι το ζητούμενο).Όποιος προιστάμενος δεν έχει τα τυπικά προσόντα για την θέση που προίσταται ή δεν κάνει καλά την δουλειά του είναι πολύ εύκολο αν εφαρμόζονται σωστά οι νόμοι (από τους αιρετούς) να πάει σπίτι του.Επίσης απορώ πως (με βάση αρκετά σχόλια νέων βασικά συναδέλφων με πολλά τυπικά προσόντα) οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι <> για μια θέση προισταμένου στο δημόσιο (με κέρδος 220 ευρώ τον μήνα) και δεν αποδέχονται κάποια ανάλογη θέση στον ιδιωτικό τομέα (με 4πλάσιες και 5πλάσιες αποδοχές).
 
 
kp
Το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης μπορεί και πρέπει να συμβάλλει ουσιαστικά όχι μόνο στην αρχική εκπαίδευση αλλά και στην ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ των εργαζομένων για να υλοποιηθούν οι αρχές και αξίες της Δια Βίου Μάθησης. Ειδικότερα, η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ υποφέρει από έλλειψη ικανών με υψηλό μορφωτικό επίπεδο στελεχών, όπου ακόμη αναπαράγονται απηρχαιωμένες νοοτροπίες και ξεπερασμένα στερεότυπα διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού που κάθε άλλο παρά μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση των δομών και της λειτουργίας της. Στα πλαίσια του ΕΚΔΔΑ, να δημιουργηθούν προοπτικές, προκειμένου:A. Να σχεδιαστούν, και να προσφέρονται δωρεάν, επιμορφωτικά εξ αποστάσεως προγράμματα για δημοσίους υπαλλήλους και εργαζόμενους στην Τ.Α. (ΟΤΑ & ΝΠΔΔ) με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και χρηστής διοίκησης, για εκείνους εκ των δ.υ. που επιθυμούν να κριθούν για ανώτερες θέσεις ευθύνης.B. Να αξιοποιηθούν εργαζόμενοι με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και γνώσεις επιστημονικής έρευνας, προκειμένου να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους από το ΕΚΔΔΑ, στην επιμόρφωση συναδέλφων χαμηλού εκπαιδευτικού επιπέδου. Στελέχη – που ήδη εργάζονται σε ΟΤΑ – με διδακτορικό τίτλο σπουδών (αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ) και γνώσεις νέων τεχνολογιών, κατόπιν ανοικτής πρόσκλησης από το ΕΚΔΔΑ (προς όλους του Δήμους και τα νομικά τους πρόσωπα) να δηλώσουν την πρόθεσή τους να διδάξουν σε ανάλογα πρωτοποριακά προγράμματα επιμόρφωσης. Υπάρχουν ακόμη τέτοια στελέχη στους Δήμους «της μεταρρύθμισης», περιθωριοποιημένα διότι οι προϊστάμενοί τους δεν ξέρουν πώς και με ποιο τρόπο θα τα αξιοποιήσουν, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα μέσω μιας ανάλογης προοπτικής να προσφέρουν τις γνώσεις τους χωρίς επιμίσθιο (ή μη μόνο το μισθό που ήδη λαμβάνουν στην υπηρεσία τους).
 
 
Νίκος Κοκόλης
Όσον αφορά το άρθρο 3, συγχωρέστε με αλλά δεν έχω χρόνο να διαβάσω τους νόμους που αναφέρονται. Θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα:1. Είμαι οικονομολόγος – εκπαιδευτικός και επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς ώρες απασχόλησης σε σχολείο, ασχολούμαι με υπηρεσίες που θα μπορούσαν να παρασχεθούν από τελειόφοιτο -το πολύ- Λυκείου. Επιθυμώ να μετακινηθώ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (1-2 έτη ίσως) σε έναν άλλο τομέα του Δημοσίου που έχει ανάγκη των υπηρεσιών μου (π.χ. Οικονομική Υπηρεσία ενός Δήμου ή ΔΟΥ). Όταν λήξει το διάστημα της απόσπασής μου, επιθυμώ να επιστρέψω στη θέση μου. Με τα ισχύοντα και τα μελλούμενα, μπορεί να γίνει πράξη αυτό;2. Όταν μία περιφέρεια είναι νησιωτική, δε θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα πρώτα να γίνονται μετακινήσεις εντός του νησιού και μεταξύ των Υπηρεσιών, παρά ενδοϋπηρεσιακά και μεταξύ των νησιών;
 
 
XRHSTOS
Τεράστιο λάθος η κατάργηση της επετηρίδας, κανεις νεος υπάλληλος δεν μπορει να αναλαβει καθήκοντα προισταμένου χωρίς την κατάλληλη εμπειρία. Αυτό αν γίνει το δημόσιο θα το πληρώσει ακριβά.