Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ελένη
Κύριε Υπουργέ, Το δημόσιο έχει πολλές μα πολλές ελλείψεις σε όλους τους τομείς οργάνωσης, διοίκησης κτλ.Το κακό είναι ότι κοιτάτε όλον τον υπόλοιπο τομέα (υπουργεία, υπηρεσίες του δημοσίου κτλ) και δεν υπάρχει καμία μέριμνα για τους δήμους. Έχετε ιδέα για την διάταξη που υπάρχει στον Ν.3584/2007 που αφορά τους υπαλλήλους των δήμων, που είναι μοναδικοί υπάλληλοι;;; Υπάλληλος που είναι μοναδικός στην ειδικότητά του, δεν του επιτρέπεται να πάρει μετάταξη όσα χρόνια και να περάσουν. Διορίστηκα πριν 6 χρόνια σε έναν ορεινό δήμο, 250 χλμ μακριά από το σπίτι μου και πηγαινοερχόμουν μέσα σε άθλια καιρικές συνθήκες με χιόνια κτλ κάθε σκ για να βλέπω την οικογένειά μου. Είμαι μοναδική υπάλληλος πληροφορικής και δεν μου δίνεται η δυνατότητα να πάρω μετάταξη. Έχω δύο παιδιά, ο άντρας μου αυτή τη στιγμή είναι άνεργος και αναγκαστήκαμε μετά από τόσα χρόνια να μετακομίσουμε μια τετραμελής οικογένεια μαζί με τα πεθερικά μου, διότι δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στα οικογενειακά έξοδα, καθότι ο ένας άνεργος κι εγώ σε άδεια άνευ αποδοχών, διότι για να πάω πάλι πίσω στην υπηρεσία μου πρέπει να νοικιάσω εκεί σπίτι. Πως θα πληρώνω όλα αυτά τα έξοδα με 784ευρώ το μήνα, με δύο παιδιά;; Που θα αφήσω τα παιδιά μου να επιστρέψω στην υπηρεσία μου;; Ο δήμαρχος λόγω της μοναδικότητας δεν υπογράφει την σύμφωνη γνώμη του για μετάταξη και πολύ σωστά διότι και να το κάνει θα συναντήσω στο υπουργείο, στο υπηρεσιακό ανάλογο σκόπελο. Τι θα γίνει λοιπόν μετά από δύο χρόνια που θα λήξει η άδεια άνευ αποδοχών μου;; Θα με αναγκάσουν να παραιτηθώ;;; Βγήκε ο νόμος 4018/2011 για μετάταξη υπαλλήλων των δήμων στις διευθύνσεις αλλοδαπών των αποκεντρωμένων διοικήσεων της χώρας. Οι υπάλληλοι των δήμων ήταν απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο (παραλαβή αιτήσεων, δικαιολογητικά αλλοδαπών) για πάνω από ένα έτος. Έχω λοιπόν υποβάλλει αίτηση εδώ και ένα χρόνο, έχω όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να στελεχώσω μια υπηρεσία αλλοδαπών στον τόπο διαμονής μου και το ίδιο το κράτος μου στερεί το δικαίωμα να γυρίσω και στα παιδιά μου και να πληρώνομαι από την υπηρεσία μου, που αυτή τη στιγμή έχουμε σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Το ίδιο το κράτος δεν πρόβλεψε τα χρήματα για τις μετατάξεις στις δ/νσεις αλλοδαπών να υπάρχουν στον προϋπολογισμό (γιατί όλοι οι υπάλληλοι των δήμων πληρωνόμαστε από τους αυτοτελείς πόρους) με αποτέλεσμα, αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες αλλοδαπών να έχουν σοβαρό πρόβλημα προσωπικού και να στελεχώνονται από τον στενό δημόσιο τομέα με άτομα από το υπουργείο παιδείας και το υπουργείο υγείας. Εμείς που είμαστε οι άνθρωποι με τα απαραίτητα προσόντα, που έχουμε δουλέψει το αντικείμενο, που το συγκεκριμένο ΦΕΚ το ζητούσε απαραίτητη προϋπόθεση μένουμε εκτός, διότι το κράτος δεν μερίμνησε για τις πιστώσεις μας. Έχουν υποβληθεί στο Υπουργείο και στο Γενικό Λογιστήριο ερωτήματα από τον βουλευτή του πασόκ κ. Κεγκέρογλου και τον Σύριζα, αλλά καμιά απάντηση δεν έχει δοθεί. Για ποια κινητικότητα λοιπόν μιλάμε;;;; Μιλάω τακτικά με το Υπουργείο σας για το θέμα μου και η απάντηση είναι μία και μοναδική……..χρειάζεται γίνει νομοθετική ρύθμιση για να βρεθούν τα χρήματα. Γιατί δεν κάνετε λοιπόν νομοθετική ρύθμιση για να στελεχώσετε αυτές τι υπηρεσίες;;; Γιατί υπογράψατε το νόμο 4018/2011 και οι ίδιοι μένετε ακάλυπτοι;;;Εμείς τι φταίμε να περιμένουμε πάνω από ένα χρόνο για να βρεθούν χρήματα;;;Εμείς οι υπάλληλοι των δήμων με την διάταξη της μοναδικότητας γιατί να αποτελούμε ανθρώπους ενός κατώτερου Θεού και να είμαστε καταδικασμένοι και καθηλωμένοι να περάσουμε σε μια υπηρεσία τόσα χλμ μακρυά από την οικογενειά μας, μια ολόκληρη ζωή;;; Που μας οδηγείτε τελικά;;; Στην παραίτηση;;; Στην αυτοκτονία;;; Που;;;
 
 
Σ..Μ.
Δε μπορώ να καταλάβω, τον θεσμό του Γενικού Δ/ντή. Στην δική μας Γενική Δ/νση ο Γ.Δ. δεν κάνει απολύτως τίποτα. Δεν ξέρω με ποιόν τρόπο έχει τοποθετηθεί, μέχρι στιγμής έχει υπογράψει δέκα έγγραφα, και αυτά αφορούν κινήσεις υπαλλήλων και για την αλήθεια των λόγων:http://sites.diavgeia.gov.gr/pamth/search/find/ypogid:10529.Αλλά και οι Δ/ντές των υπηρεσιών της Περιφέρειας δεν έχουν λόγο. Ακόμη οι υπάλληλοι που εργάζονται στις Κεντρικές υπηρεσίας είναι με παράλληλη τοποθέτηση, είναι υπάλληλοι των Δ/νσεων των Π.Ε. (ελλείψει προσωπικού).Αφού υπάρχει η αποκεντρωμένη Περιφέρεια, γιατί δημιουργήθηκαν οι Κεντρικές υπηρεσίες της Αιρετής Περιφέρειας; Για να δίνονται τόσα επιδόματα Γενικών Δ/ντών, Δ/ντών και Τμηματαρχών και να βγαίνουν στην σύνταξη με υψηλές συντάξεις; Αντέχει σήμερα η Χώρα τόσες σπατάλες;Ακόμη Γενικοί Δ/ντές γίνονται υπάλληλοι όλων των κλάδων. Εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους, γιατί όπως γίνεται συχνά, λόγω άγνοιας των αντικειμένων αγνοούνται από τους υπαλλήλους και αποστασιοποιούνται για να μην κάνουν την παρουσία τους αισθητή.Με την τροποποίηση των Οργανισμών των αιρετών περιφερειών, πρέπει να καταργηθούν οι Γενικές Δ/νσεις και οι Δ/νσεις.Σπατάλη χρημάτων και προσωπικού.
 
 
Κώστας Κουτσομύτης
Για να μπορέσει το Δημόσιο να προσελκύσει νέα άτομα με αντικειμενικές ικανότητες και να κρατήσει αυτά που έχει ήδη, θα πρέπει να δίνει το δικαίωμα από πολύ νωρίτερα να μπορούν να καλύπτουν κάποιες θέσεις ευθύνης. Νομίζω ότι μια πενταετία είναι υπεραρκετή για να δείξει κάποιος την αξία του και να αναλάβει κάποιο ιδιαίτερα υπεύθυνο πόστο. Δεν χρειάζονται περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας, οπότε θα έχει αφομοιωθεί από το σύστημα και θα εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των ημετέρων!
 
 
Δημήτρης Τζούλιας
Τα μεγάλα προβλήματα της Δημόσιας Διοίκησης ήταν και συνεχίζουν να είναι η έλλειψη κινήτρων, η καθετοποιημένη δομή της και η αναξιοκρατία.Οι θέσεις ευθύνης, είναι αυτό ακριβώς που εννοεί η ίδια η λέξη «ΕΥΘΥΝΗ». Συνεπώς, κατά την άποψή μου, η κατάληψη των θέσεων αυτών δεν θα πρέπει να συνδυάζεται με τυπικά ή άλλου τέτοιου είδους προσόντα. Η 33άχρονη εμπειρία από την υπηρεσία μου σε διάφορα ΝΠΔΔ, μου έχει αποδείξει ότι ένας υπάλληλος κατηγορίας ΔΕ είναι δυνατόν να διοικήσει με καλύτερα αποτελέσματα ένα οργανισμό από έναν ΠΕ.Δεν θα πρέπει λοιπόν να αποκλείεται εκ΄ των προτέρων κανείς από τη δυνατότητα κατάληψης μιας τέτοιας θέσης.Αρκεί η «ειδική επιτροπή» που θα τους κρίνει, να έχει τη δυνατότητα της διερεύνησης αυτών των ικανοτήτων. Αυτό φυσικά προϋποθέτει την ύπαρξη πλήρους φακέλου του κάθε υπαλλήλου, πράγμα το οποίο μέχρι σήμερα δεν υπάρχει, πέραν των γνωστών εκθέσεων αξιολόγησης που όλοι γνωρίζουμε πως συντασσόταν.Σε καμία όμως περίπτωση δεν θα πρέπει να καταλαμβάνονται αυτές οι θέσεις από υπαλλήλους που έχουν λιγότερα από 25 χρόνια υπηρεσία και δεν έχουν περάσει από όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας.
 
 
AlexV
1. Πόσες περιπτώσεις Δ.Υ. με 12 χρόνια υπηρεσίας έχουν διατελέσει Τμ/ρχες ή και Δ/ντες έτσι ώστε να τεκμηριώνουν δικαίωμα επιλογής Γ.Δ/ντη?Αν όντως σκοπός είναι να προωθηθούν νέοι με υψηλά προσόντα, Διδακτορικά ή και Εθνικές Σχολές Δημόσιας Διοίκησης σε συνδυασμό και με ουσιαστικά βασικά πτυχία, ξένες γλώσσες, κλπ, τότε αυτή η δυνατότητα να επεκταθεί και απο το επίπεδο του Τμηματάρχη. 2. Η διαβάθμιση καιη μοριοδότηση των προσόντων σε συνδυασμό βεβαίως με τα χρόνια υπηρεσίας αποτελούν τα ουσιαστικά στοιχεία αξιολόγησης.Η κατοχή ενός μεταπτυχιακού, συγκριτικά με αυτή ενός Διδακτορικού ή και Αποφοίτησης απο την Εθνική Σχολή έχουν ισοπεδωθεί!!, επιβεβαίωση του παρόντος ο τρόπος με τον οποίο κατανέμονται τα μόρια (MSc=160μόρια, Εθνική Σχολή=180μόρια, Διδακτορικό=200μόρια). Η πλήρης απξίωση-ισοπέδωση, και μαλιστα όταν τα τελευταία χρόνια, όψιμα, οι περισσότεροι απο τους αρχαιότερους υπαλλήλους έσπαυσαν για τη κτήση Μεταπτυχιακού μέσω ΕΑΠ. Η κατεύθυνση της μοριοδότησης προσαρμοσμένη στα μέτρα τους!Πρόταση για Διδακτορικό=300-270μόρια, Εθνική Σχολή=250-220μόρια και Μεταπτυχιακό=100-80μόρια. Η αρχαιότητα μπορεί να λογίζεται με 10 μόρια ανά έτος. Βήμα θέσης ευθύνης σε νέους προσοντούχους Δ.Υ. θα δοθεί εφόσον δημιουργηθεί σοβαρή απόσταση πτυχίων-προσόντων σε συνδυασμό βεβαίως και με την προϋπηρεσία. 3. Να ληφθούν υπόψη συνδυασμοί πτυχίων και μεταπτυχιακών, οι υψηλά προσοντούχοι Δ.Υ. κατέχουν συνδυασμό Διδακτορικού, Εθνικής Σχολής, Μεταπτυχιακού και Ξένης Γλώσσας και οχι μόνο ένα απλό μεταπτυχιακό. 4. Να ληφθεί υπόψη ο βασικός τίτλος σπουδών, Δημόσιοι Υπάλληλοι Π.Ε. απόφοιτοι νομικών, οικονομικών,γεωπωνικών πολυτεχνικών σχολών να έχουν διαφορετική ένισχυμένη βαρύτητα. Παρατηρείται απόφοιτοι ΤΕΙ ή σχολών φιλολογίας-θεολογίας-φυσικής-μαθηματικών-γεωλογίας με τη αποφοίτηση απο την Εθνική Σχολή να λογίζονται όπως οι αναφερόμενες ειδικότητες. 5. Η διαδικασία της ισχύουσας ετήσιας αξιολόγησης είναι τουλάχιστον αστεία.. 6. Η αξιολόγηση και μοριοδότηση των σεμιναρίων, στα πλαίσια της δια βίου μάθησης να έχει ανώτερω όριο τα 50 μόρια. 7. Δ.Υ. οι όποιοι βρίσκονται 3 και όχι 2 χρόνια πριν τη συνταξιοδοτηση να μη κρίνονται για Δ/ντες ή Γ.Δ/ντες, εφόσον η θητεία αυτών είναι 5 χρόνια. 8.Η μοριοδότηση της συνέντευξης να μη ξεπερνά επίσης τα 50 μόρια. 9. Εξετάσεις γραπτές πολλαπλών επιλογών για τις θέσεις Τμ/ρχη, Δ/ντη και Γ.Δ/ντη με μέγιστη μοριοδότηση 100 μόρια. 10. Επιστημονικές εργασίες σε έγκριτα περιοδικά και συνέδρια πρέπει να αποτελούν επιπλεόν στοιχεία μοριοδότησης.