Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Εν ενεργεία Δημόσιος Υπάλληλος
Προτείνω τη δημιουργία Νέας κατηγορίας ΜΕ (Μεταπτυχιακής Εκπαίδευσης) για τους κατόχους όλων των συναφών και όχι άσχετων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τη θέση εργασίας (βλέπε περιγράμματα θέσεων εργασίας) και με επιπρόσθετη παράλληλη κατάργηση όλων των θέσεων ειδικών επιστημόνων. Στη νέα θεσμοθετημένη κατηγορία ΜΕ θα μπορούσαν να ενταχθούν οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης ή Υγείας (με συναφείς ειδικότητες ανά θέση εργασίας) και κάτοχοι μεταπτυχιακών (συναφών με τη θέση εργασίας) τίτλων ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ (που έκρυψαν τα πτυχία τους κατά το διορισμό). Υ/Γ. Είναι υπερβολική και άδικη η προικοδότηση των αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης διότι στα δύο (2) χρόνια σπουδών πληρωνόντουσαν ως δημόσιοι υπάλληλοι και είναι συντάξιμα σε αντίθεση με άλλους κατόχους συναφών μεταπτυχιακών σπουδών από κορυφαία διεθνή πανεπιστήμια όπου κάλυψαν όλο το άμεσο και έμμεσο κόστος με ιδία έξοδα και δεν είναι συντάξιμα.
 

Περισσότερες πληροφορίες

 
ακης
«…………..επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους…….»: βάσει του Δ.Κ. ανατίθενται καθήκοντα σε υπαλλήλους, που μπορεί να είναι παραπλήσια της ειδικότητάς τους ή και άσχετα. Πολλές οι περιπτώσεις, που υπάλληλοι ενίστανται και η απάντηση, που λαμβάνουν: «θα το κάνεις». Θα πρέπει λοιπόν να αξιολογούνται ΣΩΣΤΑ όλες οι δράσεις του υπαλλήλου. Η στοχοθεσία έτσι όπως αναφέρεται είναι πολύ γενικός όρος περικλείοντας ή αποκλειόντας διάφορα στοιχεία. Οπότε η διατύπωση προτείνεται να βελτιωθεί ως ακολούθως: «…………..επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας (απόρροια της ειδικότητας αλλά και των εργασιών, που ανέθεσε η Διοίκηση) τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους…….»
 
 
thanassis
Φοβάμαι ότι σαν πολίτες αγνοούμε πολύ βασικά πράγματα: ήτοι – τι είναι κράτος, ποιός ο ρόλος του. Θεωρούμε ότι το κράτος είναι ένα είδος εποπτείας της εργασίας των πολιτών που δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι εξ ου και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η δευτεροβάθμια εκπαίδευση τον τερατώδη ρόλο του συντονιστή των φροντιστηρίων….Ένα τέτοιο- εποπτικό κράτος με τη σύγχρονη τεχνολογία απαιτεί το πολύ όσους ασχολούνται με την καθαριότητα δημοσίων κτιρίων, τους νοσηλευτές και τα σώματα ασφαλείας, όλοι οι υπόλοιποι πρέπει όπου και να εργάζονται να παράγουν ανταγωνιστικά με τον ιδιωτικό τομέα. Δεν γίνεται 6 να εποπτεύουν 2 να είναι άνεργοι και 2 να παράγουν…Αν θέλουμε κρατικούς μισθούς και σχεδόν μόνιμη εργασία πρέπει να καταλάβουμε ότι σε πρώτη φάση θα δουλεύουμε σε πολύ χειρότερες συνθήκες απ’ τον ιδιωτικό τομέα και κατόπιν θα απαιτηθεί τεράστιος αγώνας αυτό που θα είναι παραγωγικό κράτος να κρατηθεί ως τέτοιο, αφού ιστορικά τα περισσότερα μοντέλλα απέτυχαν, όμως εδώ έχουμε το πλεονέκτημα του μικρού μέγεθους και ειδικών κλιματικών συνθηκών. Επομένως όλοι αυτοί που θα επιλεγούν θα έχουν τρομακτικό όγκο δουλειάς και ευθυνών, αλλά ηθική ανταμοιβή.
 
 
Κωνσταντίνος Παπαίωάννου
Αξιότιμε κε Υπουργέ, Η ταπεινή μου άποψη είναι είναι ότι πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν καταρχάς τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων, διότι το εάν κανείς έχει διατελέσει προϊστάμενος τμήματος ή διεύθυνσης δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος από τους συνυποψηφίους τους. Εξάλλου η εκπλήρωση της στοχοθεσίας δεν είναι κριτήριο που μπορεί να αποτιμηθεί εύκολα και αντικειμενικά, δεδομένου ότι η διοίκηση μέσω στόχων δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί στην πράξη.Οι προτάσεις μου είναι οι εξής:Εφόσον μεταξύ των υποψηφίων υπάρχουν απόφοιτοι Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης να επιλέγονται κατά προτεραιότητα για τις θέσεις Τμηματαρχών και Διευθυντών. Ακολούθως να προτάσσονται όσοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σε αντικείμενο συναφές με αυτό της Υπηρεσίας τους.Εφόσον δεν υπάρχουν υποψήφιοι των ανωτέρω κατηγοριών να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν μεταπτυχιακό τίτλο συναφή με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους ή δεύτερο πτυχίο συναφές με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους. Η αρχαιότητα θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν μόνο μεταξύ υποψηφίων με τα ίδια τυπικά προσόντα. Η επιλογή όλων των προίσταμένων να γίνεται μέσω των ειδικών υπηρεσιακών υπηρεσιακών συμβουλίων του Ν.3869/2010.
 
 
Χρύσα
Εντυπωσιάστηκα από τον ελάχιστο σχολιασμό του συγκεκριμένου άρθρου όπου ρυθμίζονται θέματα για τα οποία γίνανε αγώνες και χύθηκε αίμα. Ουσιαστικά γίνεται λόγος για την επίπτωση των καταργήσεων και των συγχωνεύσεων των οργανισμών στο προσωπικό. Γίνεται λόγος μεταξύ άλλων για υποχρεωτικές μετατάξεις ή «μεταφορές» ακόμη και σε θέσεις «συναφούς ή παρεμφερούς κλάδου ή ειδικότητας», για την μετάταξη ή «μεταφορά» «σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας» και για την διαθεσιμότητα, το πλυντήριο των εργασιακών σχέσεων. Προφανώς η «μεταφορά» θα γίνει με φορείο μετά τα αλλεπάλληλα εγκεφαλικά, καρδιακά επεισόδια και τις λιποθυμίες. Όσο για την διαθεσιμότητα, όσοι ενταχθούν σε αυτήν θα είναι άγνωστη η τύχη τους. Άλλοι θα αλλάξουν υπηρεσία, άλλοι τόπο, άλλοι εργασιακή σχέση, από μόνιμοι θα γίνουν αορίστου χρόνου ή ορισμένου χρόνου ή θα απολυθούν (μάλλον η πλειοψηφία). Άθυρμα και βορρά στις ορέξεις του καθενός που τυγχάνει να έχει θέση εξουσίας. Για να μην είμαι άδικη υπάρχουν…. κριτήρια και μοριοδοτήσεις όσων ενταχθούν στην διαθεσιμότητα και επανενταχθούν στην εργασία. Φυσικά είναι ουραγοί τα άτομα με προσόντα και δεν μοριοδοτείται η γνώση του ηλεκτρονικού υπολογιστή όταν κάποιοι ευαγγελίζονται και έχουν ως όραμα την «ηλεκτρονική διακυβέρνηση».