Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
AlexV
1. Πόσες περιπτώσεις Δ.Υ. με 12 χρόνια υπηρεσίας έχουν διατελέσει Τμ/ρχες ή και Δ/ντες έτσι ώστε να τεκμηριώνουν δικαίωμα επιλογής Γ.Δ/ντη?Αν όντως σκοπός είναι να προωθηθούν νέοι με υψηλά προσόντα, Διδακτορικά ή και Εθνικές Σχολές Δημόσιας Διοίκησης σε συνδυασμό και με ουσιαστικά βασικά πτυχία, ξένες γλώσσες, κλπ, τότε αυτή η δυνατότητα να επεκταθεί και απο το επίπεδο του Τμηματάρχη. 2. Η διαβάθμιση καιη μοριοδότηση των προσόντων σε συνδυασμό βεβαίως με τα χρόνια υπηρεσίας αποτελούν τα ουσιαστικά στοιχεία αξιολόγησης.Η κατοχή ενός μεταπτυχιακού, συγκριτικά με αυτή ενός Διδακτορικού ή και Αποφοίτησης απο την Εθνική Σχολή έχουν ισοπεδωθεί!!, επιβεβαίωση του παρόντος ο τρόπος με τον οποίο κατανέμονται τα μόρια (MSc=160μόρια, Εθνική Σχολή=180μόρια, Διδακτορικό=200μόρια). Η πλήρης απξίωση-ισοπέδωση, και μαλιστα όταν τα τελευταία χρόνια, όψιμα, οι περισσότεροι απο τους αρχαιότερους υπαλλήλους έσπαυσαν για τη κτήση Μεταπτυχιακού μέσω ΕΑΠ. Η κατεύθυνση της μοριοδότησης προσαρμοσμένη στα μέτρα τους!Πρόταση για Διδακτορικό=300-270μόρια, Εθνική Σχολή=250-220μόρια και Μεταπτυχιακό=100-80μόρια. Η αρχαιότητα μπορεί να λογίζεται με 10 μόρια ανά έτος. Βήμα θέσης ευθύνης σε νέους προσοντούχους Δ.Υ. θα δοθεί εφόσον δημιουργηθεί σοβαρή απόσταση πτυχίων-προσόντων σε συνδυασμό βεβαίως και με την προϋπηρεσία. 3. Να ληφθούν υπόψη συνδυασμοί πτυχίων και μεταπτυχιακών, οι υψηλά προσοντούχοι Δ.Υ. κατέχουν συνδυασμό Διδακτορικού, Εθνικής Σχολής, Μεταπτυχιακού και Ξένης Γλώσσας και οχι μόνο ένα απλό μεταπτυχιακό. 4. Να ληφθεί υπόψη ο βασικός τίτλος σπουδών, Δημόσιοι Υπάλληλοι Π.Ε. απόφοιτοι νομικών, οικονομικών,γεωπωνικών πολυτεχνικών σχολών να έχουν διαφορετική ένισχυμένη βαρύτητα. Παρατηρείται απόφοιτοι ΤΕΙ ή σχολών φιλολογίας-θεολογίας-φυσικής-μαθηματικών-γεωλογίας με τη αποφοίτηση απο την Εθνική Σχολή να λογίζονται όπως οι αναφερόμενες ειδικότητες. 5. Η διαδικασία της ισχύουσας ετήσιας αξιολόγησης είναι τουλάχιστον αστεία.. 6. Η αξιολόγηση και μοριοδότηση των σεμιναρίων, στα πλαίσια της δια βίου μάθησης να έχει ανώτερω όριο τα 50 μόρια. 7. Δ.Υ. οι όποιοι βρίσκονται 3 και όχι 2 χρόνια πριν τη συνταξιοδοτηση να μη κρίνονται για Δ/ντες ή Γ.Δ/ντες, εφόσον η θητεία αυτών είναι 5 χρόνια. 8.Η μοριοδότηση της συνέντευξης να μη ξεπερνά επίσης τα 50 μόρια. 9. Εξετάσεις γραπτές πολλαπλών επιλογών για τις θέσεις Τμ/ρχη, Δ/ντη και Γ.Δ/ντη με μέγιστη μοριοδότηση 100 μόρια. 10. Επιστημονικές εργασίες σε έγκριτα περιοδικά και συνέδρια πρέπει να αποτελούν επιπλεόν στοιχεία μοριοδότησης.
 
 
Γ. Ψ.
Το κριτήριο να μην έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους είναι κατά τη γνώμη μου ασαφές. Επιπλέον υπάρχει η δυσκολία ότι ακόμη δεν έχουν θεσπιστεί στόχοι τουλάχιστον σε κάποια τμήματα της δημόσιας διοίκησης. Αρα με ποια κριτήρια θα γίνεται η επιλογή για τον πρώτο καιρό που θα πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος; Θα ήθελα να τονίσω ότι ακόμη δεν υπάρχουν διαδικασίες μετάβασης από τον ένα βαθμό στον άλλο. Επειτα όλα αυτά υπάρχει κίνδυνος να ανατραπούν στα συμβούλια επιλογής και η επιλογή να βασίζεται στην επετηρίδα. Αυτό θα πρέπει να προβλεφθεί. Θα υπάρχει δυνατότητα προσφυγής κατά της τελικής απόφασης του συμβουλίου επιλογής; Νομίζω ότι θα έπρεπε να καθοριστούν στο νομοσχέδιο κάποια τυπικά κριτήρια επιλογής πχ απόφοιτοι της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού κλπ
 
 
nikos kimberopoulos
Αν το Διδακτορικό σου δίδει 5 χρόνια + στο μισθολόγιο το ίδιο θα πρέπει να γίνεται για κάποιον που έχει 3 ή τρία μεταπτυχιακά συναφή με το αντικείμενο εργασίας
 
 
Δομές Διοίκησης Εκπαίδευσης
- Να μπορούν να επιλέγονται/τοποθετούνται ως Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοικητικών Θεμάτων στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί. Απαιτείται τροποποίηση ή κατάργηση των άρθρων 19 και 20 του Ν.1566/1985.- Παρόμοιες αλλαγές πρέπει να γίνουν και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (αλλαγές/τροποποιήσεις στο Ν.2986/2002 και στο Ν.3467/2006). Επίσης, στα πλαίσια της κινητικότητας θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα και σε εκπαιδευτικούς (περίπου 160.000) να επιλέγονται ως Προϊστάμενοι Τμήματος/Διεύθυνσης σε οποιοδήποτε Υπουργείο, συνεπώς και εντός του Υπ. Παιδείας. Την παρούσα χρονική στιγμή σε πολλές περιπτώσεις είναι τοποθετημένοι ως Προϊστάμενοι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ χωρίς εξοικείωση στις νέες τεχνολογίες. Θα πρέπει οπωσδήποτε όσοι τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης να αντιλαμβάνονται και να αποδεικνύουν την επαφή τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα: ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ψηφιοποίηση αρχείων, διαχείριση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, κ.λ.π.
 
 
α.β
Στο συγκεκριμμένο αρθ. Οφείλουμε να λάβουμε υπόψη και να σταθμισουμε τις περιπτωσεις οπου πολλές υπηρεσίες έχουν αναπληρωτές προϊστάμενους εδώ και τρια χρόνια ιδίως στους καλλικρατικους οργανισμους. Συγκεκριμενα υπάλληλοι δίχως υψηλόβαθμο και εξειδικευμένες γνώσεις (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) κατέλαβαν θέσεις αναπληρωτων προϊσταμένων με απόφαση του γ.γ η του δημάρχου δίχως υπηρεσιακό συμβούλιο και απόκτησαν προβάδισμα έναντι των υπολοιπων. Επίσης ωφέλιμο και διαφανές είναι και η παράλληλη δημοσίευση των π.δ.και των προ σχεδίων περί προσόντων των υποψηφίων.