Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Γραφανάκης Μιχάλης
Θα πρέπει να είναι ενιαίο και για την εκπαίδευση και να περιλαμβάνει και τους διευθυντές σχολικών μονάδων.Δεν θα πρέπει να διαχωρίζονται και να ειναι ξεκάθαρο σε ποια βαθμίδα ανήκουν στο οργανώγραμμα. Ευχαριστώ
 
 
Γεώργιος Μερτίκας
Επί του άρθρου 7 παρ.αΔεν θα έπρεπε ούτε ο Υπουργός, ούτε κανένα αρμόδιο όργανο να τοποθετεί δίχως κρίση σύμφωνα με τα ισχύοντα προϊσταμένους σε περίπτωση κένωσης θέσεων. Έχει παρατηρηθεί κατάχρηση αυτής της δυνατότητας σε πολλές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση αν για οποιονδήποτε λόγο εκλείψει ο προϊστάμενος πρέπει να προκηρύσσεται η θέση σε εύλογο χρονικό διάστημα που να ορίζεται ρητά στο νόμο (με δυνατότητα άσκησης πειθαρχικών διώξεων αν δεν τηρούνται οι προθεσμίες)και να γίνεται συνακόλουθα κρίση μεταξύ των υποψηφίων. Για το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρι να αναδειχθεί ο νέος προϊστάμενος το αρμόδιο όργανο μπορεί να τοποθετεί αναπληρωτή προϊστάμενο με σαφή χρονικό περιορισμό που δυστυχώς το σχέδιο νόμου δεν προβλέπει.
 
 
thanassis
Προκαλεί εντύπωση ο μεγάλος αριθμός σχολίων και μάλιστα σε ημέρες διακοπών που σημαίνει ότι πάλι το ελληνικό κράτος πάει να τακτοποιήσει ψηφοφόρους και όχι την λειτουργικότητα και αποδοτικότητα της δημόσιας διοίκησης. Πολύ κακώς το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα στο όνομα της δημοκρατίας ανέπτυξε μια νεολαία με πολλά τυπικά προσόντα αλλά και που παράλληλα την ευνούχησε στην πλέον παραγωγική της ηλικία. Στο δημόσιο πρέπει να προσλαμβάνονται άτομα που έχουν επιτυχή προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα τουλαχιστον 5 χρόνια και που επιλέγουν για ιδιωτικούς λόγους την μετριότερη καριέρα στο ελληνικό δημόσιο, βασικά είναι άτομα με διάθεση κοινωνικής προσφοράς και που επιλέγουν προσωπικό χρόνο εκτός εργασίας, ότι και να σημαίνει αυτό. Η κατοχή τίτλων φυσικά και είναι επιθυμητή και η »ουσιαστικότητά τους» θα αποδεικνύεται μέσα απ’ την δουλειά μέσα από ένα σχήμα δοκιμής και αξιολόγησης: 6 μηνών, 2 ετών κλπ, καμία σχέση αυτή η αξιολόγηση με τα καραγκιοζιλίκια που ισχύουν σήμερα – όλοι ξέρουμε ποιοί δουλεύουν και ποιοί μας δουλεύουν και πως μέσα απ’ τα πανεπιστήμια τα κλειστά των καταλήψεων και τα ανοιχτά της αερολογίας, έκτισαν προσόντα σε ημετέρους. Αυτά πρέπει να λέγονται και να γράφονται, ειδικά μετράει πολύ να έχει δουλέψει κανείς στον ιδιωτικό τομέα για να καταλάβει πόσο ευνοημένος είναι όταν δουλεύει στο δημόσιο και να υπερασπίζεται με την εργασία του αυτό που λέμε δημόσιο πλούτο, αν δηλαδή πραγματικά θέλουμε δωρεάν υγεία, παιδεία και ανθρώπινο περιβάλλον διαβίωσης και εργασίας.
 
 
ΓΠ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ?ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΑΣ ΘΕΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ.