Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Κώστας Κ.
Στο εδάφιο 1α και 1β της παραγράφου 2α πιστεύω πως πρέπει να συμπληρωθεί ότι η άσκηση ως προϋπόθεση των καθηκόντων ίσης ή χαμηλότερης θέσεως ευθύνης θα πρέπει να έχει χρονική διάρκεια τουλάχιστον 1 έτους και να λαμβάνεται υπόψη μόνο εάν έχει προηγηθεί αντίστοιχη απόφαση-κρίση υπηρεσιακού συμβουλίου. Διαφορετικά υπάρχει περίπτωση να δούμε αλεξιπτωτιστές με προσωρινές αποφάσεις άσκησης καθηκόντων αναπληρωτή Προϊσταμένου ή Διευθυντή (ολίγων μηνών ή και ημερών) να κρίνονται για Γενικοί Διευθυντές ή και Διευθυντές νευραλγικών πόστων.
 
 
Κατερίνα Μπαχτσεβάνη
Ορθώς ο νομοθέτης έθεσε το θέμα των τυπικών προσόντων και όρισε μόρια για αυτά, αλλά παρέλειψε κάτι ουσιαστικό: τη συνάφεια των τυπικών προσόντων με τη θέση που κατέχει ο υπάλληλος ή αυτή που πρόκειται να αναλάβει. Αν ένας υπάλληλος τεθεί σε κινητικότητα, ενώ ασκούσε τις δείνα αρμοδιότητες, αν του ζητηθεί να κάνει κάτι άλλο, θα αναλάβει μεν τα καθήκοντα, θα ισχυριστεί δε ότι δεν ξέρει το αντικείμενο. Έτσι, εκκολάπτεται το σύστημα των «κακομαθημένων» του ελληνικού δημοσίου, όπως μας έχει αποδείξει η πρόσφατη εμπειρεία π.χ. του Ο.Σ.Ε.. Πρέπει να κριθεί η καταλληλότητα των υπαλλήλων μέσω συνεντεύξεων από μια αμερόληπτη υπηρεσία, η οποία θα αποτελείται από στελέχη αντίστοιχων ειδικοτήτων με εκείνες των υπαλλήλων που υπάγονται σε καθεστώς κινητικότητας.Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να θίξω είναι ότι η προϋπηρεσία έχει μεγαλύτερη βαρύτητα όταν η θέση του υπαλλήλου είναι αντίστοιχη με τα τυπικά προσόντα του. Όταν είναι άσχετοι οι τίτλοι σπουδών του, δυστυχώς είναι διακοσμητικά στοιχεία και δεν ωφελούν την υπηρεσία του. Ίσως θα πρέπει να κριθούν αυτοί οι υπάλληλοι μετά από αίτησή τους για κάλυψη άλλης κενής θέσης αντίστοιχης ειδικότητας.Επίσης, τί θα γίνει με τις φωτογραφικές προκηρύξεις; Θα δημιουργούνται επίπλαστες ανάγκες σε οργανισμούς και υπηρεσίες μόνο και μόνο για να μη διαταραχθεί το νοσηρό καθεστώς μέσα στο οποίο ευδοκιμούν κάθε είδους παράνομες πράξεις και αλληλοκαλύψεις;
 
 
Δήμητρα Τσιρώνη
Υπάρχει νόμος, ο ν.3839/10 ο οποίος είναι πρόσφατος και αξιοκρατικός, λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλες τις παραμέτρους και δίνοντας προτεραιότητα σε νέα και ικανά στελέχη να λύσουν τα πολύπλοκα και σύνθετα προβλήματα των Διευθύνσεων, παραμένει όμως ανενεργώς και η Διοίκηση κωφεύει συστηματικά όσον αφορά τη μη εφαρμογή του.Δε γίνεται συνέχεια να «βγαίνει» ένας νόμος που να ανατρέπει τα πάντα και να τρέχουμε σα τρελοί να δούμε ποιους πριμοδοτεί και ποιούς όχι, μπαίνοντας σε μια διαδικασία ανταγωνισμού μεταξύ παλαιών και νέων, με πτυχίο και χωρίς πτυχίο κ.ο.κ., όταν πρέπει να υπάρξει άμεσα ομόνοια και συνεργασία όλων, με την άμεση και καθολική εφαρμογή νόμου που ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ, και συνδυάζει πολύ καλά το πλαίσιο λειτουργίας σε θέσεις ευθύνης, και δεν εφαρμόζεται!
 
 
Κώστας Κ.
» Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου».Θεωρώ πως πρέπει να διευκρινιστεί ότι η επανεπιλογή αφορά στην ίδια ή στην αμέσως χαμηλότερη Θέση Ευθύνης και επίσης θεωρώ δίκαιο να προβλεφθεί κάποιος συντελεστής στην ανακατάταξη (π.χ. 1,8 για τους Διευθυντές και 1,4 για τους Προϊσταμένους) ο οποίος θα πολλαπλασιάζει τον χρόνο άσκησης των καθηκόντων της θέσεως ευθύνης από τον υπάλληλο (ας λάβουμε υπόψη και την εξοντωτική κατάταξη στους βαθμούς για το υφιστάμενο προσωπικό που επέβαλε το Ν. 4024/11).
 
 
ΠΕΤΡΟΣ
Συμφωνώ με το άρθρο, εφόσον γίνουν οι παρακάτω τροποποιήσεις.Παράγραφος…«1. α. Ως προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι που έχουν τουλάχιστον είκοσι (20) έτη υπηρεσίας, έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης και δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους. Δεν μπορεί να κριθεί για την κάλυψη θέσης προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης υπάλληλος που αποχωρεί αυτοδικαίως από την υπηρεσία σε χρονικό διάστημα το οποίο είναι μικρότερο των τεσσάρων ετών κατά την πρώτη συνεδρίαση του αρμοδίου συλλογικού οργάνου.Παράγραφος…5. Υπάλληλοι οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Τμήματος, αυτοτελούς Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Α΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Α΄. Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου.