Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Μ.Π
Διαβάζοντας το σχετικό άρθρο και τα σχόλια των συνανθρώπων και συναδέλφων μου θέλω να προσθέσω τα εξής. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα είναι πάντα αδικημένοι.Βαθμολογικά δεν μπορούν να φτάσουν τους συναδέλφους της κλάσης τους διότι δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους στον ιδιωτικό τομέα και έτσι δεν μπορούν να τους συναγωνιστούν με ίδια κριτήρια.Γιατί εδώ και τόσο καιρό δεν προχωρούν στην έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος όπως ορίζει ο Ν. 4024/2011; Ή μήπως ήταν και αυτό μια καραμέλα για συγκεκριμένους σκοπούς; Μάλλον.Δεν είπε κανείς να αναγνωρίζεται η κάθε τυχόν προϋπηρεσία, αλλά αυτή που αντιστοιχεί στον κλάδο και κατηγορία που ανήκει ο κάθε υπάλληλος.Ο ιδιώτης εργοδότης πρέπει να λάβει υπόψη την προϋπηρεσία του δημοσίου, το δημόσιο γιατί όχι;Είναι εντελώς παράλογο να λάβουν έως επτά χρόνια πλασματικό χρόνο στο βαθμό οι απόφοιτοι της Ε.Σ.Δ.Δ.Α και αυτοί που δούλεψαν στον ιδιωτικό τομέα ούτε ένα.Η πείρα, η τριβή με τη δουλειά και τις δυσκολίες σε κάνουν καλό ηγέτη. Μόνο αν έχεις δουλέψει χαμηλά και έχεις φτάσει ψηλά ξέρεις να διοικείς. Όχι με τα πλασματικά χρόνια, αλλά μόνο με την πραγματική εργασία.Συμφωνώ με όλους που αναφέρονται στην αναγνώριση της πραγματικής προϋπηρεσίας και όχι στα πλασματικά χρόνια.Δεν αντιλέγω, ότι όποιος έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή είναι απόφοιτος της Ε.Σ.Δ.Δ.Α να πάρει ένα BONUS, αλλά όχι και έτσι.Για τις θέσεις ευθύνης πρέπει να γίνονται αξιοκρατικές κρίσεις , λαμβάνοντας υπόψη μεταξύ άλλων την εμπειρία, την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων, την επίλυση προβλημάτων, την εργατικότητα, τα χρόνια υπηρεσίας τη συμπεριφορά του κάθε υπαλλήλου ναι και το φιλότιμο ακόμα.Ως γνωστό , όποιος ήταν πέντε ή και δέκα χρόνια σε θέση ευθύνης δεν ήταν και πάντα ο καλύτερος προϊστάμενος, απλά τον ευνοούσαν οι καταστάσεις.Καιρός να αλλάξει κάτι.
 
 
Πολυχρονιάδης Απ.
Είμαι Προϊστάμενος Τεχνικής Υπηρεσίας με 19 χρόνια θητείας στο Δημόσιο και καθώς διαβάζω όλα αυτά τα σχόλια από τόσους «αδικημένους» στις υπηρεσίες τους, αναρωτιέμαι: Η εμπειρία,το φιλότιμο, τα χρόνια υπηρεσίας, η εργατικότητα, η γνώση των τοπικών συνθηκών, η αξιολόγηση ενός υπαλλήλου, τόση μικρή σημασία έχουν μπροστά σε ένα μεταπτυχιακό ή σε 2 άριστες ξένες γλώσσες; Οι περισσότερες υπηρεσίες πασχίζουν να συνεννοηθούν στα Ελληνικά με τις υπόλοιπες υπηρεσίες ή και με το κόσμο που προσέρχεται σε αυτές αλλά για την κρίση των προϊσταμένων τους βαθμολογείται υποψήφιος με 160 μόρια εάν γνωρίζει δύο ξένες γλώσσες (άσχετα εάν δεν πρόκειται να τις χρειαστεί ποτέ του κατά τη διάρκεια της θητείας του). Ένας πιτσιρικάς που έκανε μετά τις σπουδές του ένα μεταπτυχιακό για να αυξήσει τις πιθανότητές του να διοριστεί στο Δημόσιο (λόγω του ΑΣΕΠ) θίγεται σήμερα και ξεσπαθώνει έναντι των παλαιότερων υπαλλήλων (αν και πριμοδοτείται με 160 μόρια για τη θέση του Προϊσταμένου) καθώς θεωρεί ότι αδικείται μη ασκώντας καθήκοντα Προϊσταμένου ή Διευθυντή (άσχετα εάν καθημερινά καλύπτεται από την ομπρέλα προστασίας που αυτοί του παρέχουν ή αγνοεί πόσες σοβαρές και «επικίνδυνες» αποφάσεις λαμβάνονται καθημερινά από αυτούς με βάση την εμπειρία τους χωρίς ο χθεσινός υπάλληλος να χάνει την ησυχία του και την ανεμελιά του). Είναι σαν κάτι δεντράκια σε ένα δάσος που βρίσκονται μεν στη σκιά αλλά και στη προστασία των μεγαλύτερων και ισχυρότερων δέντρων αλλά βιάζονται να ψηλώσουν γρήγορα για να βγουν στον ήλιο έστω και εάν δεν έχουν δυνατές ρίζες ή ισχυρό κορμό. Όλοι μας γνωρίζουμε τι ακολουθεί όταν έρχεται η ώρα της κρίσης.Πολλοί βέβαια Προϊστάμενοι είναι ανεπαρκείς στα καθήκοντά τους. Είναι λιγότεροι όμως οι ανεπαρκείς κάτοχοι Μεταπτυχιακών ή οι γνώστες ξένων γλωσσών; Είναι ποτέ δυνατόν οι παλαιότεροι υπάλληλοι να ανταγωνιστούν τους νεώτερους με βάση τα κριτήρια που έχουν θεσπιστεί; Στην εποχή μου ένας στους είκοσι Μηχανικούς προχωρούσε σε Μεταπτυχιακό. Σήμερα, ένας στους είκοσι που σκοπεύει να απασχοληθεί στο Δημόσιο δεν προχωρά στο Μεταπτυχιακό ή στις 2 ξένες γλώσσες. Γιατί αυτό τον κάνει καταλληλότερο για την Διοίκηση μιας υπηρεσίας; Οι περισσότεροι από εσάς εάν κρίνω από τα σχόλιά σας δεν το καταλαβαίνετε. Όταν όμως έρθει η σειρά σας (να εισαχθεί η επόμενη άγουρη αλλά με περισσότερα τυπικά προσόντα γενιά υπαλλήλων) θα με θυμηθείτε.Η κρίση στο Δημόσιο υπάρχει λόγω της αδυναμίας αντικειμενικής αξιολόγησης για τα καθήκοντα του καθενός μας. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολη η λύση του προβλήματος αυτού απλά με την βαθμολόγηση των τυπικών προσόντων των υπαλλήλων.Θεωρώ ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή από τους συντάκτες του Νομοσχεδίου και να αποφύγουν ισοπεδωτικές αντιλήψεις μιας υποτιθέμενης αξιοκρατίας η οποία θα βασίζεται όμως σε κριτήρια άσχετα με τα πραγματικά πλεονεκτήματα που πρέπει να έχει ένας Προϊστάμενος. Δυστυχώς, (και ειλικρινά μακάρι να αποδειχθώ λάθος) η ζημιά που πρόκειται να προκληθεί και η οποία θα φανεί στις καταστάσεις κρίσεων (όχι μεγάλων, από αυτές τις μικρές και έκτακτες που όλοι μας αντιμετωπίζουμε στις υπηρεσίες μας) θα είναι μεγάλη και δύσκολα αναστρέψιμη.
 
 
Αλέξανδρος Νικηφόρου
Θα πρέπει στην αξιολόγηση του κάθε υπαλλήλου για θέσεις ευθύνης να προσμετρηθούν και οι αναρρωτικές άδειες που έχει λάβει τα προηγούμενα χρόνια, μια και όλοι γνωρίζουμε ότι ειδικώς οι βραχείες αφορούν φυγόπονους υπαλλήλους.Επιτέλους να συμπεριληφθούν πολλά στοιχεία από την εικόνα του παρελθόντος του κάθε υπαλλήλου για την εμπέδωση της αξιοκρατικής αξιολόγησης.
 
 
Α.Π
Υπάλληλοι οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Τμήματος, αυτοτελούς Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Γ΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Γ΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Α΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Α΄. Σαφώς και θα πρέπει να αναγνωρίζονται τα τυπικά προσόντα των υπαλλήλων, αλλά για να εξασφαλίσουμε ένα δικαιότερο σύστημα επιλογής θα πρέπει να υπάρξουν κάποιοι διαχωρισμοί. Για παράδειγμα υπάλληλος με απολυτήριο λυκείου (Δ.Ε)ο οποίος κατά την διάρκεια της υπαλληλικής του καριέρας μπήκε σε Πανεπιστημιακή σχολή, απέκτησε πτυχίο Π.Ε και κατόπιν έκανε και 2 μεταπτυχιακά (με συνάφεια προς το αντικείμενο της εργασίας του) πέρνοτας τις αντίστοιχες άδειες (διετείς) από την υπηρεσίας του (διότι τα Υ.Σ. τις χορηγούσαν αφειδώς), με ελάχιστη προσφορά εργασίας, θα βρεθεί να έχει περισσότερα προσόντα από έναν συνάδελφο του που είχε προσληφθεί στην υπηρεσία του ως Π.Ε, κατέχοντας και μεταπτυχιακό τίτλο, ο οποίος κατά το διάστημα που ο συνάδελφος του έπαιρνε τις άδεις σπουδών με επαύξηση μάλιστα 20% στον μισθό του, ήταν στην υπηρεσία του και δούλευε. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει διαχωρισμός στην μοριοδότηση αυτών των δύο υπαλλήλων και να δοθούν περισσότερα μόρια στον δεύτερο υπάλληλο.
 
 
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Ως προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι που έχουν τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υπηρεσίας, έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης…….Εδώ θα πρέπει ίσως να διευκρινιστεί άν τα 12 έτη αφορούν πραγματική και συντάξιμη υπηρεσία, γιατί αν περιλαμβάνεται και η πλασματική, τότε κάποιος απόφοιτος ΕΣΔΔ πχ, ο οποίος αποφοίτησε με άριστα κι έχει και μεταπτυχιακό, μαζί με τη φοίτησή του στη Σχολή έχει μαζέψει ήδη 8 έτη πλασματικά κι 1,5 έτος περίπου πραγματική δημόσια υπηρεσία, θα υπολογίζονται και αυτά; Το ίδιο ισχύει φυσικά και για κατόχους διδακτορικών, μεταπτυχιακών κλπ, με λιγότερα πλασματικά έτη. Αφού παίρνουν μόρια από τους τίτλους, ίσως δε θα έπρεπε να μετρά ως υπηρεσία για την κατάκτηση θέσεως προϊσταμένου Γεν Δ/νσης η πλασματική υπηρεσία τόσων ετών.