Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Νίκος Κοκόλης
Στο άρθρο αυτό, παρατηρώ ότι εξακολουθεί να κυριαρχεί ο συντηρητισμός και η γεροντοκρατία στο Δημόσιο. Για να αναλάβει κάποιος ανώτερη διοικητική θέση, δεν αρκεί να είναι άξιος και ικανός. Πρέπει να έχει και αρκετά χρόνια στο Δημόσιο, να έχει αφομοιώσει τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης του. Το σύγχρονο και δυναμικό δεν προάγεται. Αντίστοιχες προϋποθέσεις από όσο θυμάμαι, είχαν τεθεί για τις θέσεις των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης. Κάποιος που διέθετε προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, ήξερε από ελεγκτική και παραγωγικότητα, αποκλειόταν γιατί δε είχε προϋπηρεσία και νοοτροπία Ελληνικού Δημοσίου.
 
 
Κώστας Κ.
Το εδάφιο 6 της παραγράφου 2 εφαρμόζεται και στους Δήμους (οι οποίοι σύμφωνα με τον Ν.3852/10 είναι ΝΠΔΔ); Εάν ναι, πως διασφαλίζεται η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης και του φορέα υποδοχής; Μήπως ανοίγετε παράθυρο αθρόων και ανεξέλεγκτων αποσπάσεων (ειδικά στους Δήμους) που θα δημιουργήσει δυσλειτουργίες σε πολλές υπηρεσίες; Πως μπορείτε να υποχρεώσετε έναν αυτοδιοικούμενο οργανισμό (ΟΤΑ) να αποδεσμεύσει υποχρεωτικά έναν υπάλληλό του (ίσως και το μοναδικό στον κλάδο του) ή έναν άλλο ΟΤΑ να αναλάβει υποχρεωτικά τη μισθοδοσία κάποιων ακόμη υπαλλήλων άλλων φορέων που θα κριθούν προϊστάμενοι των υπηρεσιών του; Τι γίνεται εάν ο υπάλληλος υπηρετεί σε παραμεθόρια περιοχή και δεν έχει κλείσει η δεκαετία υποχρεωτικής παραμονής; Με το συγκεκριμένο εδάφιο δηλαδή μπορεί να έχουμε Διευθυντή σε ένα Δήμο ή και σε μία δημόσια υπηρεσία ο οποίος δεν θα έχει γνώση ούτε των Δημοτικών ή Τοπικών Κοινοτήτων της περιοχής ούτε του οργανογράμματος και του προσωπικού (διαχρονική γνώση) που υπηρετεί στην υπηρεσία που θα κληθεί να ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου. Πιστεύω ότι είναι αμφιλεγόμενη διάταξη και θα πρέπει να αφαιρεθεί ή να προσδιοριστεί επακριβώς σε ποιες υπηρεσίες αφορά.
 
 
Δημήτρης
Προβληματισμένος από ορισμένα σχόλια, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να αποστείλω την κάτωθι απορία μου, και συγρόνως αίτημά μου.Είμαι 52 χρόνων, έχω πτυχίο Μετσοβίου Πολυτεχνείου, Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό και profficiency στην Αγγλική. Ομως η κακή μου τύχη και ανικανότητά μου να βλέπω τα μελλούμενα σε αυτό το τόπο που ζούμε, δεν με ώθησε να λάβω το πολυπόθητο πτυχίο Δημόσιας Διοίκησης. Δηλαδή κάθησα 6 χρόνια Δημοτικό + 6 Γυμνάσιο-Λύκειο (Βαρβάκειο) + 5 Πολυτεχνείο + 2 Μεταπτυχιακό + 5 Διδακτορικό + 6 profficiency = 30 συναπτά έτη, αλλά αμέλησα εγκληματικά να φοιτήσω 1,5 χρόνια στη ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ . Επειδή υπάρχει περίπτωση ένας 27 ετών απόφοιτος ΤΕΙ με πτυχίο ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ να γίνει προϊστάμενός μου και να με νουθετεί στα καθήκοντά μου μέχρι λήψεως σύνταξης, παρακαλώ να με πληροφορήσετε πότε και πώς μπορώ να γραφτώ στη ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ώστε να μπορέσω και εγώ να αποκτήσω το ΦΩΣ της γνώσης που στερήθηκα στη μέχρι τώρα πορεία μου.Ευχαριστώ, και περιμένω μα αγωνία να με δεχθείτε ως φοιτητή σας.
 
 
Δομές Διοίκησης Εκπαίδευσης
- Να μπορούν να επιλέγονται/τοποθετούνται ως Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοικητικών Θεμάτων στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί. Απαιτείται τροποποίηση ή κατάργηση των άρθρων 19 και 20 του Ν.1566/1985.- Παρόμοιες αλλαγές πρέπει να γίνουν και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (αλλαγές/τροποποιήσεις στο Ν.2986/2002 και στο Ν.3467/2006). Επίσης, στα πλαίσια της κινητικότητας θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα και σε εκπαιδευτικούς (περίπου 160.000) να επιλέγονται ως Προϊστάμενοι Τμήματος/Διεύθυνσης σε οποιοδήποτε Υπουργείο, συνεπώς και εντός του Υπ. Παιδείας. Την παρούσα χρονική στιγμή σε πολλές περιπτώσεις είναι τοποθετημένοι ως Προϊστάμενοι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ χωρίς εξοικείωση στις νέες τεχνολογίες. Θα πρέπει οπωσδήποτε όσοι τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης να αντιλαμβάνονται και να αποδεικνύουν την επαφή τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα: ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ψηφιοποίηση αρχείων, διαχείριση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, κ.λ.π.
 
 
Andreas Charitos
Ξένη γλώσσα Το πιο υπερτιμημένο προσόν. Λειτουργεί καθαρά ως παράγοντας μείωσης της υποψηφιότητας των υπαλλήλων για θέσεις ευθύνης, άσχετα με το πόσο ικανοί και αποτελεσματικοί μπορεί να είναι. Με την περιγραφή θέσεων εργασίας μπορεί να αναζητηθεί τόσο για το ποια γλώσσα απαιτείται όσο και το επίπεδο γνώσης αυτής ανά θέση εργασίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αφορά όλους π.χ. για να γίνει κάποιος προϊστάμενος θα πρέπει να ξέρει καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας ή άλλης από τις τρεις επίσημες της Ε.Ε.