Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Argyro
Η προκήρυξη για κατάληψη θέσης ευθύνης θα πρέπει να εξειδικεύεται με βάση αφ’ ενός τον τίτλο σπουδών, αφ’ ετέρου την προγενέστερη ευδόκιμη προϋπηρεσία του υπαλλήλου σε επίπεδο προϊσταμένου αντίστοιχης θέσης και να υπολογίζεται υπέρ του υπαλλήλου. Οι κλάδοι είναι ενιαίοι Διοικητικού-Οικονομικού. Θεωρώ πως ένας λογιστής αποδίδει σε θέση ευθύνης οικονομικού περιεχομένου και όχι διοικητικού και το αντίστροφο. Ναι στα αυξημένα προσόντα υπαλλήλων νεοεισερχόμενων, αλλά αξιολόγησή τους με βάση το πως κατέλαβαν την θέση του δημοσίου (συμβάσεις Ι.Δ. ορισμένου χρόνου, ειδικοί διαγωνισμοί – ΑΣΕΠ, υπηρεσίες χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο και απόκτηση των επιπρόσθετων προσόντων «εν υπηρεσία», αδιαφανείς διαδικασίες κατάληψης θέσεων ευθύνης Αναπληρωτών Προϊσταμένων χωρίς Υπηρεσ.Συμβούλια κ.λ.π.). Καταλυτικό ρόλο θα πρέπει να παίξει το «δείγμα γραφής» των ήδη υπηρετούντων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων κατά την διαρκεια της θητείας τους και όχι με βάση την αξιολόγησή τους από τους άμεσα προϊσταμένους τους (η οποία μπορεί να τίθεται υπό αμφισβήτηση εάν δεν υλοποίησε ¨ευσεβείς τους πόθους» )αλλά κυριολεκτώντας το «δείγμα γραφής τους», καθόσον από τα πεπραγμένα τους κρίνεται η συμβολή τους στη διοίκηση της υπηρεσίας τους.Και πως μπορεί να αξιολογηθεί ένας προϊστάμενος, εάν δεν έχει αξιολογηθεί η υπηρεσία που υπηρετεί? Θεωρώ θετικό το έντυπο αξιολόγησης που έχει κυκλοφορήσει για υπαλλήλους αξιολογημένων υπηρεσιών και νομίζω πως πρέπει να επεκταθεί κατ’ εξοχήν στους ήδη υπηρετούντες προΪσταμένους οργανικών μονάδων πριν ή ενεργοποιηθεί το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.Εκεί με το κατάλληλο ερωτηματολόγιο θα κατατεθεί η πραγματική επίτευξη στόχων και θα κριθεί αξιολογικά το έργο του αξιολογούμενου ήδη υπηρετούντος υπαλλήλου και είτε θα δώσει μπόνους είτε θα φρενάρει την εξέλιξή του σε σχέση με τους άλλους κρινόμενους.
 
 
MATINA
Λάθη στη διάταξη: Υπάρχουν ειδικότερες διατάξεις για τη σύσταση των ΝΠΔΔ τα οποία συνήθως είναι με π.δ. άρα καταργούνται και με π.δ. ως εκ τούτου περιττό να επαναληφεί. Διαφορετική είναι η κατάσταση με τις εταιρείες που συστήνονται από το δημόσιο π.χ. οι ανώνυμες έχουν ειδικότερες διατάξεις για τη λύση τους. Πολυ προχειρη δουλειά
 
 
Θ.Τ.
Παρακάμπτεται ο Κώδικας Νόμων για την Υγεία και την Ασφάλεια των Εργαζομένων και γενικά οι προβλέψεις περί της Ιατρικής της Εργασίας. Συστηματικά το Δημόσιο συνεχίζει να μην εφαρμόζει την νομοθεσία για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.
 
 
Νάκος Π.
Γιατί θα πρέπει ένας υπάλληλος ο οποίος μπήκε στο δημόσιο επειδή έκλεισε η προηγούμενη υπρεσία του (Ναυπηγεία, Ολυμπιακή); Αυτός ο υπάλληλος είναι το ίδιο με έναν άλλον που μπήκε στο δημόσιο με εξετάσεις του ΑΣΕΠ; Ως πότε το δημόσιο θα ασκεί οιωνοί κοινωνική πολιτική;Επίσης στις Μεγάλες Περιφέρειες (ΟΤΑ)έχουν γίνει τοποθετήσεις προισταμένων με ανάθεση. Θα πρέπει να λαμβάνουν το επίδομα ευθύνης; Ακούστηκε οτι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αποφάνθηκε αρνητικά στο θέμα και θα πρέπει να επιστραφούν όλα τα επιδόματα αναδρομικά. Ενα άλλο ερώτημα που προκύπτει είναι αν θα προσμετράται η υπηρεσία αυτών των συναδέλφων ως προιστάμενοι τη στιγμή μάλιστα που υπήρχαν άτομα με μεγαλύτερη προυπηρεσία και περισσότερα προσόντα να καλύψουν τις θέσεις αυτές.