Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΠΑΝΟΣ
Εφόσον κάποιος έχει διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ ως υπάλληλος π.χ. ΔΕ κι έχει ανώτερα προσόντα π.χ. είναι ΠΕ ή απέκτησε μεταπτυχιακό, θα πρέπει η Διοίκηση να του δώσει το δικαίωμα να προσφέρει τις γνώσεις του και τις ικανότητές του άμεσα. Κι όχι να πρέπει να περιμένει 8 ολόκληρα χρόνια, για να κάνει μετάταξη στον ανώτερο κλάδο. Δε χάνει έτσι το Δημόσιο (κι οι πολίτες έμμεσα), που τον χρησιμοποιεί σε θέση υποδιέστερη από αυτήν που θα έπρεπε; Δώστε το δικαίωμα της άμεσης μετάταξης, της κρίσης και αξιολόγησης σε όλους, ανάλογα με τα πτυχία που διαθέτουν κι όχι με αυτά που προσλήφθηκαν. Μπορεί να «χάσει» λίγα χρήματα το κράτος από το επιπλέον βαθμολογικό/μισθολογικό κόστος, αλλά θα ΚΕΡΔΙΣΕΙ διπλά από το όφελος της αξιοποίησης τέποιων στελεχών σε διευθυντικές θέσεις.
 
 
τιφις
να δημιουργηθούν περισσότερα νοσοκομεία-ΚΥ-Γιατροί ΕΟΠΥ κλπ), ώστε να μπορούν οι ασθενούντες να εξετάζονται. Μα είναι σωστή η τόση γραφεικρατία κ με την έλλειψη μονάδων κ Γιατρών, να ζητάμε απ’ όλους να είναι ΑΘΑΝΑΤΟΙ-ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΙ-ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΖΟΜΠΙ, ώστε να πάνε στην δουλειά κάθε μέρα όπως κ δήποτε, μπορουν-δεν μπορουν.
 
 
Παναγιώτης Γιαννόπουλος
Μεγάλο ΛΑΘΟΣ να απαξιώνεται η εμπειρία για τις προαγωγές με το άρθρο 02.Ως προσόντα θεωρούνται τα μεταπτυχιακά και η σχολή δημόσιας διοίκησης??Δεν ειναι απαραίτητο ένας «προσοντούχος» να ειναι και εργατικός αλλα και ικανός για θέσεις ευθύνης!Ολοι γνωρίζουμε την σημασία της εμπειρίας σε οτιδήποτε κάνουμε στις ζωές μας. Ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα η επιλογή προσώπου για θέση ευθύνης βασίζεται στην εμπειρία στις ικανότητες και μετά στους τίτλους.Είναι σημαντικό να φύγουμε επιτέλους απο τίτλους και ταμπέλες, και οι προαγωγές να γίνονται με εξετάσεις αλλα και με την πραγματική καθημερινή απόδοση των υπαλληλων.