Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΦΟΒΟΣ ?
Γιατί τόσος φόβος και πανικός από τους ήδη διορισμένους προϊσταμένους…..φόβος μην χάσουν το τρομερό επίδομα θέσης ευθύνης ?Φόβος να μην χάσουν το αρχηγιλίκι ?αν είναι τόσο δύσκολο να είσαι προϊστάμενος γιατί κάνουν τουμπίτσες για να τοποθετηθούν σε θέσεις ευθύνης ? Γιατί ?Διευθύνσεις και Τμήματα με έναν υπάλληλο !!!!! , δηλαδή την χαμαλίκα ποιος θα την βγάλει ?Είδαμε και τους υπαλλήλους που μόλις γίνανε Προϊστάμενοι…… ασκήσανε υψηλή επιστασία! και άραξαν στο γραφείο τους συνυπογράφοντας έγγραφα….. που πολλές φορές δεν καταλάβαιναν και αν είναι άσχετοι η ανασφάλειά τους κρύβεται πίσω από αξιόλογους απλούς υπαλλήλουςΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΓΑΛΕΡΑ ΓΙΑ ΚΟΥΠΙ ! ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΈΣ!
 
 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Ελπίζουμε οι αλλαγές να ισχύσουν και στην εκπαίδευση. Επιτέλους, δεν μπορεί να παραγκωνίζονται εκπαιδευτικοί-δημόσιοι υπάλληλοι με πλείστα προσόντα, για χάρη της προϋπηρεσίας. Απόφοιτοι 2ετούς φοίτησης, χωρίς κανένα άλλο πτυχίο ή τυπικά προσόντα, διευθύνουν σχολικές μονάδες και προΐστανται εκπαιδευτικών, που διαθέτουν μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, γνώσεις Πληρ/κής κλπ. Και ποιος εγγυάται ότι η εμπειρία (αρχαιότητα/χρόνια υπηρεσίας) είναι προσόν; Η εμπειρία είναι προσόν μόνον όταν είναι ορθή, αποδοτική και παραγωγική. Όταν κάποιος μαθαίνει και υλοποιεί εσφαλμένα επί χρόνια μια εργασία ή αποδίδει το ίδιο επί χρόνια, χωρίς αξιολόγηση των πράξεων ή επιτευγμάτων του, τότε θεωρούμε ότι αυτός είναι έμπειρος;;; Και μάλιστα τον επιβραβεύουμε, μοριοδοτώντας τον κι επιπλέον; Γιατί, δεν μπορεί ένας νεώτερος υπάλληλος ή εκπαιδευτικός, να αποδώσει καλύτερα στη διοίκηση από έναν παλαιότερο;Αν η εμπειρία του αξιολογηθεί από κάποιους ή κριθεί (π.χ. συνάδερφοι εκπ/κοί, γονείς κλπ.), τότε να λάβει και τα αντίστοιχα μόρια επιβράβευσης. Μοριοδότηση όμως, λόγω αρχαιότητας είναι λάθος. Και μην ξεχνάτε ότι όλοι οι εφευρέτες, επιστήμονες κ.ά. στο άνθος της ηλικίας τους δημιούργησαν και διέπρεψαν. Όχι στα 60-65 τους!